Mika Kallion ajokoulu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Markku

New member
Pohjola järjestää 3 ajokoulutustapahtumaa omille etuasiakkailleen Mika Kallion johdolla...

Onko raati valinnut mukaan .ORGilaisia ?

Itse sain tänään kutsun Alastarolle 29.5 järjestettävään 3. koulutustapahtumaan.

Itsekkin koitin kovasti mukaan mutta eipä natsannu. Jossain olin lukevani jälkeenpäin et ne otti sinne lähinnä jotain 28-35v ikästä sakkia, papat vaan pääs mukaan !
033102bebe_1_prv.gif

Tänään tuli just ilmo:

"Valintaraatimme on valinnut Sinut osallistujaksi hakemaasi ajokoulutapahtumaan."

Eli 29.5 alastarolla järjestettävään tilaisuuteen
062802moto_prv.gif

edit: täähän meni hienosti: "Testauskiireiden vuoksi Mika Kallio ei ehdi paikalle."

Eepä oo tullu ilimotusta, oon kaet liijan vanaha. Ikärasismia??? Tae sitten vuotuiset ylj 2000 euron vakuutusmaksut eei riitä.

eipää tullu kutsua vaikka ilmottauduin. nooh en olis päässytkään kun meni pyörä ja ranne rikku molemmat nyt ja kumpaakaan ei taida keretä korjaamaan tuohon 29:een päivään menessä
tounge.gif

ai sinne jopa pääsikin joku. mä kuulun siihen "tunkki-porukkaan" joka vaihtoi vakuutuksen muualle just täksi kaudeksi kun toisaalta ajattelin ettei se arpa kuitenkaan mulle osu.

itte voisin jopa maksaa vastaavasta asiallisesta koulutuksesta jotain jos sellaista jossain järjestettäis...

Kyllähän tonne Alastarolle kutsu kävi, siis 29.5. Enkä kyl taida olla vielä läheskään 28-35v...
sport05.gif

Virtasalmen tapahtumasta pisteet järjestäjille.
thumbs-up.gif

Harvoin vakuutusyhtiöltä näin hyvin vastinetta saa vakuutusmaksuille. Melkoinen polte jäi vain tuohon rata-ajeluun...

Hyvä mieli jäi myös Alastaron tapahtumasta, järjestelyt ensiluokkaiset.
Ruokapuolessa olisi ollut kyllä parantamisen varaa, ei sillä kalakeiton liemellä (sekin suolatonta) kauaa heiluta.

Itse olin Alastarossa ekassa ajokoulussa. Mika antoi mielestäni ihan hyviäkin vinkkejä ja heti ajokauden kärkeen kunnon kaarreajo- ja jarrutustreenit tekivät hyvää, varsinkin kun itsellänikin oli alla uusi pyörä. Hyvä tapahtuma. Mukaan pääsin ihan vaan täyttämällä netissä sen niiden hakemuksen.

Ps. Tsekatkaa asiasta lisää tulevasta AutoBildistä...

Itse olin virtasalmella, kerrankin sai jotain vastinetta
vakuutusmaksuille. Järjestelyt onnistu tosi hyvin
ja tulipahan opittua lisää ajamisesta.

Itse olin Alastarossa ekassa ajokoulussa. Mika antoi mielestäni ihan hyviäkin vinkkejä ja heti ajokauden kärkeen kunnon kaarreajo- ja jarrutustreenit tekivät hyvää, varsinkin kun itsellänikin oli alla uusi pyörä.
Kallio käyttää ilmeisesti kisoissa vain etujarrua.

Minkälaiset opit hän antoi tavallisille motoristeille jarrutustekniikasta?

Back