Leppäkerttu
New member
650 tai isompi Suzuki SV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Superdukeen kolme laukkua...Kokeileppas KTM mallistoa.
Superduke tai SM950![]()
Ei varmasti kaunis mutta kait ainakin 2 saa + tankkilaukkuSuperdukeen kolme laukkua...Kokeileppas KTM mallistoa.
Superduke tai SM950![]()
![]()
Lähinnä tuo soralla-ajo pudotti noi pois. Merkkikaipuuta ei ole muutakuin että olen havainnut että jos ostaa jonkin extrememerkin (esim kotarin) niin täytyy löytää joku kotareista innostunut jolle myydä se järkihintaan. Bemarit putosi pois kuska a) en todellakaan ikinä totu siihen vilkkuhässäkkään b) jotenkin ne on liian hienostuneita...Jos Seppo on hankkimassa perhepyörää ja pudottanut Banditin ja XX:n pois niin sitten pyörää ei löydykään.Tai sitten ne aloituksessa kerrotut toiveet/vaatimukset olivat vääriä.![]()
Millä tavalla Bandit, tuo siististi hiljaa tuhiseva hyvällä katteella varustettu pikkubussi tai varsinkin XX joka on samanlainen vielä hienostuneempana sitten eivät miellyttäneet?
Pohjalla taitaa vaikuttaa kuitenkin mieltymystä tai kaipausta johonkin merkkiin tai malliin?
Kyllä mä kallistuisin tälle linjalle myös, hyvä peruspyörä. XJR on taas niin paljon tyylikkäämpi aparaatti että laukkujen asentaminen tuntuu lähinnä raiskaamiselta.kyllä se on bandiitti...
Kysehän on esim. banditin kohdalla renkaista, kun puhutaan soralla ajosta. Oli kyseessä mikä tahansa ei enduro, katurenkailla sora-ajo ei tahdo olla mitään miellyttävää.Lähinnä tuo soralla-ajo pudotti noi pois. Merkkikaipuuta ei ole muutakuin että olen havainnut että jos ostaa jonkin extrememerkin (esim kotarin) niin täytyy löytää joku kotareista innostunut jolle myydä se järkihintaan. Bemarit putosi pois kuska a) en todellakaan ikinä totu siihen vilkkuhässäkkään b) jotenkin ne on liian hienostuneita...Jos Seppo on hankkimassa perhepyörää ja pudottanut Banditin ja XX:n pois niin sitten pyörää ei löydykään.Tai sitten ne aloituksessa kerrotut toiveet/vaatimukset olivat vääriä.![]()
Millä tavalla Bandit, tuo siististi hiljaa tuhiseva hyvällä katteella varustettu pikkubussi tai varsinkin XX joka on samanlainen vielä hienostuneempana sitten eivät miellyttäneet?
Pohjalla taitaa vaikuttaa kuitenkin mieltymystä tai kaipausta johonkin merkkiin tai malliin?
Jos ajat 100 km ja arviosi mukaan siitä 4 km kovapohjaisella soratiellä ja 1 km metsäautotiellä, niin minun mielestäni on aivan yksi lysti minkälainen ajonautinto tuo 5% on.Lähinnä tuo soralla-ajo pudotti noi pois. Merkkikaipuuta ei ole muutakuin että olen havainnut että jos ostaa jonkin extrememerkin (esim kotarin) niin täytyy löytää joku kotareista innostunut jolle myydä se järkihintaan. Bemarit putosi pois kuska a) en todellakaan ikinä totu siihen vilkkuhässäkkään b) jotenkin ne on liian hienostuneita...
jos mukavaa ajoasentoa hakee niin tossa onHonda XL 1000 Varadero.......![]()
Loistava peli![]()