HiTec
New member
Mikä pyörä on R850R?
On ruvennut jo
tämä mopotonna olo, mutta myös "sen oikean" hakeminen, niin joskos hommaisi laakista sellaisen jota ei vähään aikaan tarttisi pois vaihtaa = BMW
Juu, toki nuo LT:t sun muut, mutta jos nyt kuitenkin lähtisi ihan sieltä halvimmasta päästä, silti 2000-luvulla pysyen, eikä ne erittäin halvat vakuutuksetkaan pahitteeksi olisi => iski silmään tuollainen susiruma R. Toki jos/kun silmä tottuu, voi makukin muuttua, mutta näin ensisilmäyksellä ei tuota kyllä kauniiksi voi sanoa 
Mutta asiaan. Ilmeisesti tuossa vermeessä on omat litkunsa niin koneessa, askissa kuin perässä ja kytkin on mallia kuiva => tästä kombinaatiosta on aikaansaatu maltillisen rauhallinen verme jolla menee kestävyytensä puolesta 1/2 miljoonaa km heittämällä = runsaasti huolettomia käyttövuosia. Ja kun ilmoituksia kelaa, niin onhan noilla aika monella jo 2-3x pallo tunnuttu kierretynkin
Vaan jos noissa nyt joitain vikoja esiintyy, niin mihin pitäisi tälläisen BMW-newbien kiinnittää huomionsa käytettyä hankkiessaan? Juu, aski kuulemma vaatii päättäväistä otetta, mutta sehän on vain ominaisuuksiin totuttelua, ei vika
On ruvennut jo
tämä mopotonna olo, mutta myös "sen oikean" hakeminen, niin joskos hommaisi laakista sellaisen jota ei vähään aikaan tarttisi pois vaihtaa = BMW
Juu, toki nuo LT:t sun muut, mutta jos nyt kuitenkin lähtisi ihan sieltä halvimmasta päästä, silti 2000-luvulla pysyen, eikä ne erittäin halvat vakuutuksetkaan pahitteeksi olisi => iski silmään tuollainen susiruma R. Toki jos/kun silmä tottuu, voi makukin muuttua, mutta näin ensisilmäyksellä ei tuota kyllä kauniiksi voi sanoa 
Mutta asiaan. Ilmeisesti tuossa vermeessä on omat litkunsa niin koneessa, askissa kuin perässä ja kytkin on mallia kuiva => tästä kombinaatiosta on aikaansaatu maltillisen rauhallinen verme jolla menee kestävyytensä puolesta 1/2 miljoonaa km heittämällä = runsaasti huolettomia käyttövuosia. Ja kun ilmoituksia kelaa, niin onhan noilla aika monella jo 2-3x pallo tunnuttu kierretynkin

Vaan jos noissa nyt joitain vikoja esiintyy, niin mihin pitäisi tälläisen BMW-newbien kiinnittää huomionsa käytettyä hankkiessaan? Juu, aski kuulemma vaatii päättäväistä otetta, mutta sehän on vain ominaisuuksiin totuttelua, ei vika


Syyt miksi noista on luovuttu on sitten erilaisia kestävyys-kysymyksiä ko. yksilöissä, kohta olisi ollut isompaa remppaa edessä. No R:ssä olisi lisäksi nuo huoltokohteetkin kyllä aika hyvin tyrkyllä, ajatellen nyt vaikka 10tkm venatarkistuksia. Kiekkamittarissa punaraja alle 8k = ajo on diesel-mäistä, moottorin matalaa murinaa
Ja tosiaan kun vak.tätikin kiittelisi todella pienillä vuosimaksuilla, niin kai R850R olisi siten se järki-hankinta, ainakin järkevin mitä moottoripyörän hankinta ylipäätään ikinä voi olla 
