Crankcase
New member
Mikä pyörä, vaikeita valintoja
Uutta moottoripyörää hankkimassa ja ongelmana valinnan vaikeus
Uuden pyörän pitäis sopia vähän liian moneen paikkaan. Takapenkki pitäis olla sellainen, että istuu mielellään vähän pidemmänkin matkaa. Pyörän pitäis sopia lähinna työmatkailuun, pidemmälle matkalle ja satunnaiseen ratailuunkin. Koeajamassa olen käynyt busaa (hieman liian etukeno asento, ehkä korjattavissa) Hondan VFR:rää (melko painava ja vaatii paljon kierroksia) Kawan 1400ZZR:rää (tehoja riittää, mutta edelleen aika painava radalle). Aikomuksena käydä mielenkiinnosta koeajamassa ainakin kotarin 1190 adventure. Kaikki nuo sopii hyvin matka-ajoon, mutta tuo rata-ajo arveluttaa. Saako noilla edes palikoilla ratakelpoisia? Nykyisin ei oikein enää tehdä ratakelpoisia pyöriä, missä olis oikea takapenkkikin 
Uutta moottoripyörää hankkimassa ja ongelmana valinnan vaikeus
Uuden pyörän pitäis sopia vähän liian moneen paikkaan. Takapenkki pitäis olla sellainen, että istuu mielellään vähän pidemmänkin matkaa. Pyörän pitäis sopia lähinna työmatkailuun, pidemmälle matkalle ja satunnaiseen ratailuunkin. Koeajamassa olen käynyt busaa (hieman liian etukeno asento, ehkä korjattavissa) Hondan VFR:rää (melko painava ja vaatii paljon kierroksia) Kawan 1400ZZR:rää (tehoja riittää, mutta edelleen aika painava radalle). Aikomuksena käydä mielenkiinnosta koeajamassa ainakin kotarin 1190 adventure. Kaikki nuo sopii hyvin matka-ajoon, mutta tuo rata-ajo arveluttaa. Saako noilla edes palikoilla ratakelpoisia? Nykyisin ei oikein enää tehdä ratakelpoisia pyöriä, missä olis oikea takapenkkikin 
Kuikahan paljon Multistrada eroaa kotarin 1190 adventuresta, hintaa näyttäis olevan aika paljon Ducatissa enemmän? En itseäni hirveäksi rataketuksi kutsuisi, kaipais enemmän tehoa ja jäykempää alustaa ison Bandiitin jälkeen... Bemarillakin hintaa tulee melko reippaasti ja tällä hetkellä huono saatavuus...


Se käy hyvin työmatkoista pitempiin etappeihin ja radallekin


