Mikä pyöräksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mänä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
annan ääneni CBF:lle
cool.gif

Osta vain se XX Honda. Niitähän alkaa jo nykyään saamaan tuohon rahaan. Ei niitä "ylimääräisiä" hevosia tarvitse pelätä. Kone on  vääntävä ja leppoinen ajettava. Ajoasento oli ainakin itselleni parempi kuin vanhemmassa CBR:ssä jossa kädet puutuivat helposti.
Sport/touring pyöränä loistava ja luotettavuuskin on kohdallaan. Jakopäänketjunkiristin on ainoa heikkokohta, mutta vika ei ole kallis korjata. Käyntiäänestä kyllä kuulee milloin on vaihdon aika.
Joo, en mä niitä hepoja pelkää, vaan Pohjolaa
biggrin.gif

Ois se helpompaa, kun ei tarttis miettiä tuota finanssipuolta.

XX olis hyvä, SV 1000 olis hyvä (mulla on ollut SV 650) tosin onko näitä takalaukulla näkynyt?

Toi VFR olisi ihan mielenkiintoinen.

Tänään tarjottiin vaihtoa GSX 750 F:ään. vm 2005,
mitäs porukka on siitä mieltä? risut/ruusut ??

GSX750F on hyvä peruspyörä. Kaveri ajeli vaimonsa kanssa kyseisellä vermeellä euroopan reissun. Idiootti varma kone. Ei nyt muita huonoja puolia tule mieleen kuin tehon puute. Sitähän ei koskaan ole tarpeeksi.

Raision Bike World tarjosi ylivuotista Honda CBF600N mallia 8000 juuroolla. Ei se kohtuuttomalta kuullostanut -08 ajamattomasta pyörästä, johon antavat 5v takuun. Se 8 rahaa oli myyjän ensimmäinen tarjous, saattaisi saada halvemmallakin, jos tosissaan rupeaisi hinnasta nakuttamaan.

Edittiä. Se olikin tuo nakumalli

.

XX olis hyvä, SV 1000 olis hyvä (mulla on ollut SV 650) tosin onko näitä takalaukulla näkynyt?

Toi VFR olisi ihan mielenkiintoinen.

Tänään tarjottiin vaihtoa GSX 750 F:ään. vm 2005,
mitäs porukka on siitä mieltä? risut/ruusut ??
Käy kokeilee tollasta gsx 750 F:ää. Minusta se oli tehoton ja hengetön kaikin puolin. Itse en ostaisi.

Mulla oli tonnisessa sv:ssä takalaukku euroopan reissun ajan. Ainakin valmiita settejä löytyy.

Minäkin tarjoan mielelläni tuota VFR:ää. Tuon hintaluokan pelistä mulla vaan ei ole kokemuksia, mutta hiukan vanhempi, -97, kaasareilla olis mulla myynnissä.

Tämä ajokausi on jo korkattu, joten perusjutut tehty. Ei muuta kuin kovaa ajoo.

Ja tästä nettimotoon !!!

Välipyöräksi toi GSX 750 F olis tulossakin, kohti "lopullista" vaihtoehtoa. Joka vois olla jotain uudehkon XX:n tyyppistä.
Eiköhän tolla Gesux:illa kesän pari ajelis. Tulossa tänä kesänä jonkun verran pidempiä Suomi-reissuja, esim. Ruunaa ORG. jne,
Joten motareitakin joutuu ajelemaan.

Mites ko.pyörän vakuutukset?

Mites ko.pyörän vakuutukset?
Vakuutushinnat vaihtelevat yhtiöittäin ja tapauskohtaisesti valtavasti (erot voivat olla vuosimaksussa viisinkertaiset), joten kysymykseen ei ole selkeää vastausta.

Veikkaisin kuitenkin tuon olevan ainakin jossain vakuutusyhtiössä edullinen (no, ei ainakaan tonneja) vakuuttaa, koska:
a) ei ole sporttipyörä
b) ei ole aloittelijoiden suosiossa.

Osta vaan suosiolla > -01 Honda CBR1100XX(ruisku)
Kalliimmaksi se tulee ostaa joku "välipyörä" ja seuraavana vuonna vaihtaa taas...
Luotettava matkapyörä ja ei vakuutukset siihenkään älyttömän kalliit ole jos kilpailuttaa liikkeitä.
(tai ainahan sen 650 DL:n voi vaihtaa 1000 DL:n  
biggrin.gif
)

Osta vaan suosiolla > -01 Honda CBR1100XX(ruisku)
Kalliimmaksi se tulee ostaa joku "välipyörä" ja seuraavana vuonna vaihtaa taas...
Luotettava matkapyörä ja ei vakuutukset siihenkään älyttömän kalliit ole jos kilpailuttaa liikkeitä.
(tai ainahan sen 650 DL:n voi vaihtaa 1000 DL:n  
biggrin.gif
)
stromissa vakuutukset isokaskolla pohjolassa 750€ / vuosi, jatkuva. Bonukset 25% liikenne ja kaskossa olikohan 60% vai 70%

Mitähän noilla spekseillä vois olla XX:ssä? versus GSX 750 F?

Eiköhän tässä juuri haettu sitä hiukan tehottomampaa noiden vakuutusten vuoksi hyvä mies. Ihme kun et alottanu lausetta Hai sie osta hyvä busaaa.

Tää "hyvä velii" kyllä näkee sielunsa silmin itsensä taittamassa bussilla taivalta, mutta lievät likviditeetti-osaston resurssivajeet pakottaa muihin ratkaisuihin
sad_orig.gif

Tuotaaa... olisko GSX Suzuki 750F mitään...  ?
Osuisi kaikinpuolin kuvailuusi.  Hyvä ja luotettava pyörä.
Jäänyt liiaksi Giksereitten varjoon. Malli lopetettiin -07 ja ko.pyöriä on tässä maassa myyty pilvinpimein.

Ed: Totaa, noin...  alavääntöä jos haluat, niin unohda sitten tämä. Toisaalta, jostain pitää tinkiä, jos toista haluaa.  
biggrin.gif

Ei siinä XX fillarissa alavääntöä ole, vaikka 1100cc onkin. Ihan turha mainostaa...  
062802moto_prv.gif

Onhan toki XX hyvä peli kaikinpuolin.. ja Hondan luotettavuus, jne.
062802jumpie_prv.gif

Tuotaaa... olisko GSX Suzuki 750F mitään...  ?
Osuisi kaikinpuolin kuvailuusi.  Hyvä ja luotettava pyörä.
Jäänyt liiaksi Giksereitten varjoon. Malli lopetettiin -07 ja ko.pyöriä on tässä maassa myyty pilvinpimein.

Ed: Totaa, noin...  alavääntöä jos haluat, niin unohda sitten tämä. Toisaalta, jostain pitää tinkiä, jos toista haluaa.  
biggrin.gif

Ei siinä XX fillarissa alavääntöä ole, vaikka 1100cc onkin. Ihan turha mainostaa...  
062802moto_prv.gif

Onhan toki XX hyvä peli kaikinpuolin.. ja Hondan luotettavuus, jne.  
062802jumpie_prv.gif
No tossahan sitä muutaman viesti taaksepäin pohdin. Siis GSX 750 F. On edelleen ihan varteenotettava vaihtoehto. Ei ole alavääntävä kone, mutta harvemmat alle 1300 cc. rivineloset taitaa olla. Joo, kaikkea ei voi saada.

Mites ton pyörän suorituskyky? Kiihtyvyys/huiput?
Tämä siis mielenkiinnosta, en mä niitä kyllä kumpaakaan täysin osaa hyödyntää
biggrin.gif

Onko tämä aliarvostettu pyörä vai onko se niin "hengetön", kun jotkut väittää?

Back