Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, en mä niitä hepoja pelkää, vaan PohjolaaOsta vain se XX Honda. Niitähän alkaa jo nykyään saamaan tuohon rahaan. Ei niitä "ylimääräisiä" hevosia tarvitse pelätä. Kone on vääntävä ja leppoinen ajettava. Ajoasento oli ainakin itselleni parempi kuin vanhemmassa CBR:ssä jossa kädet puutuivat helposti.
Sport/touring pyöränä loistava ja luotettavuuskin on kohdallaan. Jakopäänketjunkiristin on ainoa heikkokohta, mutta vika ei ole kallis korjata. Käyntiäänestä kyllä kuulee milloin on vaihdon aika.
Juur näin.Jos tarkoitit että Tiger on samanlainen kuin Z750, niin ei oikein pidä paikkaansa, esim vääntöä löytyy jo alhaalta.
Vai samanlainen kuin v-strom 650.."soranorsu"
...XX olis hyvä, SV 1000 olis hyvä (mulla on ollut SV 650) tosin onko näitä takalaukulla näkynyt...
Käy kokeilee tollasta gsx 750 F:ää. Minusta se oli tehoton ja hengetön kaikin puolin. Itse en ostaisi..
XX olis hyvä, SV 1000 olis hyvä (mulla on ollut SV 650) tosin onko näitä takalaukulla näkynyt?
Toi VFR olisi ihan mielenkiintoinen.
Tänään tarjottiin vaihtoa GSX 750 F:ään. vm 2005,
mitäs porukka on siitä mieltä? risut/ruusut ??
VFR on tietysti hieno pyörä mutta; jos Pohjolaa pelkäät niin on sellainen käsitys että vakuutukset suht kalliit, kannattaa tarkistaa.Toi VFR olisi ihan mielenkiintoinen.
Vakuutushinnat vaihtelevat yhtiöittäin ja tapauskohtaisesti valtavasti (erot voivat olla vuosimaksussa viisinkertaiset), joten kysymykseen ei ole selkeää vastausta.Mites ko.pyörän vakuutukset?
stromissa vakuutukset isokaskolla pohjolassa 750€ / vuosi, jatkuva. Bonukset 25% liikenne ja kaskossa olikohan 60% vai 70%Osta vaan suosiolla > -01 Honda CBR1100XX(ruisku)
Kalliimmaksi se tulee ostaa joku "välipyörä" ja seuraavana vuonna vaihtaa taas...
Luotettava matkapyörä ja ei vakuutukset siihenkään älyttömän kalliit ole jos kilpailuttaa liikkeitä.
(tai ainahan sen 650 DL:n voi vaihtaa 1000 DL:n)![]()
eipä mulla vakuutusmaksut paljoankaan noussut kun vaihdoinEiköhän tässä juuri haettu sitä hiukan tehottomampaa noiden vakuutusten vuoksi hyvä mies. Ihme kun et alottanu lausetta Hai sie osta hyvä busaaa.
No tossahan sitä muutaman viesti taaksepäin pohdin. Siis GSX 750 F. On edelleen ihan varteenotettava vaihtoehto. Ei ole alavääntävä kone, mutta harvemmat alle 1300 cc. rivineloset taitaa olla. Joo, kaikkea ei voi saada.Tuotaaa... olisko GSX Suzuki 750F mitään... ?
Osuisi kaikinpuolin kuvailuusi. Hyvä ja luotettava pyörä.
Jäänyt liiaksi Giksereitten varjoon. Malli lopetettiin -07 ja ko.pyöriä on tässä maassa myyty pilvinpimein.
Ed: Totaa, noin... alavääntöä jos haluat, niin unohda sitten tämä. Toisaalta, jostain pitää tinkiä, jos toista haluaa.![]()
Ei siinä XX fillarissa alavääntöä ole, vaikka 1100cc onkin. Ihan turha mainostaa...![]()
Onhan toki XX hyvä peli kaikinpuolin.. ja Hondan luotettavuus, jne.![]()