Mikä soi korvissa ajaessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä soi korvissa ajaessa? - Räppi, rokki vai tuuli?

• Ei mikään; vain tuuli suhisee ja vinkuu kypärässä

Ääniä: 10 20,4%
  • En kuule muuta kuin tehopillin vinkumisen... aah!

Ääniä: 4 8,2%
  • Jotain muuta haitekkiä - mitä?

Ääniä: 1 2,0%
  • Kännykkäradiosta piuhojen kautta uutisia

Ääniä: 0 0,0%
  • MP3 -soittimesta mielibiisejä

Ääniä: 4 8,2%
  • Tulpat korvissa - mahdollisimman hiljaista

Ääniä: 12 24,5%
  • Tinnittää jo muutenkin - uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Ääniä: 3 6,1%
  • Kypärään asennetusta radiosta kuuluu...

Ääniä: 7 14,3%
  • Lintujen laulua kuuntelen, ajelen tosi hiljaa

• V2:n jytinä riittää mulle

Ääniä: 8 16,3%
  • Donutsilla parhaat äänet - tulee vaan kalliiksi :(

• Ääniä yhteensä
    49
Nykyään tuuli... Nuorempana tuli kuunneltua korvalappu reteoilla (ei ollut vie ipodia keksittykään) rock musaa
buttrock.gif
Ihmettelin, kun kaupungilla ajellessa ihmiset katteli pitkään ja hymyili.... Lauloin biisien mukana ja kun volume oli täpöllä...
withstupid.gif

Riippuu hieman tilanteesta. Mutkapätkä kurvailussa haluan kuulla pyörän äänet. Matka-ajossa taas musa soi kypärässä mp3 puhelimesta.

Olin varma ettei sopivaa vaihtoehtoa löydy mutta olihan siellä lopussa V2 jytinä. Mitä sitä motoristi muuta kaipaisi. Aaahhh.

Vaimo hommas mulle iPodin(hänellä oli oma jo) ja tuntuu kun ois pikkasen rauhallisempia noi reissut nykyään,ei tule kommentteja takapenkiltäkään kun ei kuule mitään.Vauhtikin on rauhoittunut kun saa mieli musaa kuunnella.

Ite en oo tosiaan vielä MP3:sta kuunnellu.. mutta olis tarkotus. Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?
lookaround_orig.gif

Muzaa tai huutorännin ääntä... Itseasiassa jos ei tule musiikkia niin päässä alkaa soimaan Big B:n Hooligan:

I am what I am and that's all that I am (what)
I am what I am, I'm a hooligan (hooligan)
I am what I am, I'm still a hooligan (hooligan)

I'm waking up at like eleven in the morning
Playing by the rules, yo, it's just so boring
I'm eatin' Captain Crunch for lunch
Do I got issues, yeah man, I go a bunch
Like late night fist fights, halfpipes and dirtbikes
Yo I love 'em all so they label me an outlaw, but I still keep it raw
You don't have to respect me, you can love me or hate me
But I ain't gonna change and you ain't gonna make me
The lyrical privelige, full player, living life on the edge
Straight outta control, self-proclaimed asshole, and I am what I am...

fire.gif

...Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?  
lookaround_orig.gif
Mulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla...

NW-S703F-Black.jpg

NW-S703F

Jäätävän hyvä laite!

...Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?  
lookaround_orig.gif
Mulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla...

NW-S703F-Black.jpg

NW-S703F

Jäätävän hyvä laite!
Ok.. kiitoksia vinkistä
smile_org.gif
pitääpäs kokeilla!
Harmittaa vaan, kun ihan jokunen aika sitten ostin uudet kuulokkeet mun ämppäriin, mutta eiköhän sitä ole valmis maksaan jälleen uusista kuulokkeista jos niillä kerta sattus kuuleen jopa kypärän sisällä
wink.gif

Ok.. kiitoksia vinkistä  
smile_org.gif
pitääpäs kokeilla!
Harmittaa vaan, kun ihan jokunen aika sitten ostin uudet kuulokkeet mun ämppäriin, mutta eiköhän sitä ole valmis maksaan  jälleen uusista kuulokkeista jos niillä kerta sattus kuuleen jopa kypärän sisällä
wink.gif
No oikeestaan mitkä vaan korvakäytävään tulevat nappikuulokkeet poistavat suht tehokkaasti niitä ympäristön hälyääniä, ja toimivat samalla korvatulppina. Plussana ei tarvitse pitää musiikkia liian lujalla ja miinuksena ei sitten kuule ympäristöä, joka on sitten taas aika isokin miinus kun mopolla ajaa.

Tossa Sonyssä saa sen taustahälytoiminnon päälle tai pois sillon kun haluaa, mutta se on kyllä, ainakin omasta mielestä, ehkä hieman kallis. Mutta ehdoton mikäli haluaa nauttia hifiäänestä meluisassa ympäristössä.

Toinen, mitä olen kuullut kehuttavan, on Skull Candyn kuulokkeet. Hyvä äänenlaatu ja suht halpoja tuotteita. Kestävät kuulemma kovaakin käyttöä.

Skullcandy Smokin'Buds Pink  

Onneksi ei vielä sentään soita nonstoppina tinnutus-orkesteri.
Kyllä sitä mieluummin kuuntelee..heh heh...outoja ääniä pään sisältä
biggrin.gif
biggrin.gif

Siis kypärä ja mp3. Ai niin, ja niitä hyviä biisejä..kuten säätiedotuksia
tounge.gif

Tossa olis zumo nenän edessä kätevästi soittimena mutta on se vaan niin että musaa kuunnellaan kotilossa ja mopossa sitte ACRAa!
buttrock.gif

V2: seb murinaa kuuntelen mökäpöntöillä tehostettuna
062802jumpie_prv.gif
ja jos saisin mahtumaan mp3: sen tulpat korviin, vaikka ne on pienintä koko ni ei ne mee, kypärän kanssa yhtäaikaa, niin sitten armotonta rokkia
buttrock.gif

Tulpat tungettuna korviin piiitkällä pätkällä. Tomppa Rider II + Scala Teamset/vaimo koettavat häiritä hiljaista vetelyä. Taka-alalla juuri ja juuri aistii VFR:n työskentelyn äänet.
Itse asiassa tulppien kanssa aistii tarkasti sen, kun myllystä tulee neliventtiilinen...
buttrock.gif

Maisema lähtee vaihtumaan kiivaasti ja mikä meteli siitä syntyykään!
Ja vielä vakioputket...

-jami

Tiëstoa pukkaa korviin tulppien takaa, siitä saa hyvän ajo fiiliksen päälle.
062802moto_prv.gif

Kyllä se mp3 soitin pauhaa mukavasti... mutta siinä vaiheessa kun se päättää taas katketa niin suhinaa
biggrin.gif

riippuu nopeudesta. kyllä vinkuintiaanin vinkuna kuuluu sieltä jostain pakosarjan kohdalta aika usein...

Itelle riittää, että saa kuunnella ku kone kehrää ja tuuli suhisee korvissa.Joskus tulee jopa lauleltua siellä kypärän sisällä ihan ite
blush.gif
ja se ei tarkota sitä, että olisin hyvä laulamaan.

Back