Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 tälleMoottorin pörinä, tuulen suhina riittävät minulle. Mitään ylimääräistä en sitten tarvitsekkaan.
Mulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla......Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?![]()
Ok.. kiitoksia vinkistäMulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla......Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?![]()
![]()
NW-S703F
Jäätävän hyvä laite!
No oikeestaan mitkä vaan korvakäytävään tulevat nappikuulokkeet poistavat suht tehokkaasti niitä ympäristön hälyääniä, ja toimivat samalla korvatulppina. Plussana ei tarvitse pitää musiikkia liian lujalla ja miinuksena ei sitten kuule ympäristöä, joka on sitten taas aika isokin miinus kun mopolla ajaa.Ok.. kiitoksia vinkistäpitääpäs kokeilla!![]()
Harmittaa vaan, kun ihan jokunen aika sitten ostin uudet kuulokkeet mun ämppäriin, mutta eiköhän sitä ole valmis maksaan jälleen uusista kuulokkeista jos niillä kerta sattus kuuleen jopa kypärän sisällä![]()