Mastercutor
MotOrg ry
Tämä kausi tuli aloitettua DL tonnisella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SV1000 S tuolta tulla tupsahti. Kai tuo on mallisarjaa K4. Minä näistä sutsukeista niin tiedä. Vielä.
Jossain internetsissä puhuttiin että näitä on eculla rajoitettu ja rajoituksen poisto olisi yhden karvan irroittaminen liittimestä. Liekkö tässä mitään perää?
SV1000 S tuolta tulla tupsahti. Kai tuo on mallisarjaa K4. Minä näistä sutsukeista niin tiedä. Vielä.
Jossain internetsissä puhuttiin että näitä on eculla rajoitettu ja rajoituksen poisto olisi yhden karvan irroittaminen liittimestä. Liekkö tässä mitään perää?
Samoin joissain malleissa on huippua rajoitettu pudottamalla 6-vaihteella tehoa punarajan kieppeillä mutta tää tais olla vain yli 300km/h kulkevissa GSX-R malleissa ja DL1000:ssa missä rajoitus oli 210km/h (ilmeisesti alkuperäisten renkaiden takia tms).
72kW merkitty otteeseen, eli ei se ihan A2 tehoisena mene. Mikäli nyt oikein käsitin niin jossain päin eurooppaa nuo on ollut noita n. 100 kaakin versioita, Euroopan ulkopuolella, briteissä ja jossain n 120.
Nopeudenrajoittimella nyt silleen ole väliä mun käytössä tuollaisella puolinakulla.
Vaihdenäyttöä ei ole, tai siis on gipron tms jälkiasennushärveli missä pitäisi tuo TRE olla mutta mitä siitä ymmärsin niin lähinnä poistaa kierrosten rajoittelun.
Vahvasti väittävät että ECUn liittimessä karva 25 kun on maadoitettuna niin tehoa on rajoitettu.
Äkkiähön tuota tietysti kokeilee, jättää johdon vain siihen kuntoon että saa takaisin jos toivottu vaikutus onkin jotain muuta.