Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Suzuki GSX750 vm.2000
Tämmöstä olen nyt ihmetellyt pari kuukautta, elämäni ensimmäinen pyörä. Nyt pitäisi olla viimeisen päälle läpikäyty ja huollettu, alusta varsinkin oli kovasti huollon tarpeessa. Sekä etu- että takapää oli aika lötköt, nyt on takaiskarit huollettu ja edessä vaihdettu shimmilevyjä ja nesteet ja käyttäytyy aika eri tavalla. Katsotaan mihin asti tällä kesällä päätyy ajelemaan.
Kun vannoutunut Honda mies vaihtaa leiriä... ja yllättyy iloisesti!
Tuollainen Suzuki Intruder C 1500 T Tuli lauantai aamuna pihaan ja onhan tuolle jo nyt tullut toista tuhatta kilsaa mittariin minun toimesta.
Välitykset vaan on pepusta (Hondaan tottuneena). Hidas ajossa alkaa ikävästi paukuttaan kardaania, tyhjäkäynti ajosta ei puhettakaan, edes ykkösellä... Vai liekö ruisku joka katkoo syöttöä? Kellään kokemusta tuosta x-tre boxista, pitäs väitteen mukaan helpottaa tilannetta?
Moikka Suzukilaiset, ihan piti erikseen laittaa tämä, samalla uutena ostetulla GSX 1400 vm. 2004 mennään, nyt tuli viimeviikolla ensimmäinen "tenkkapoo", eli AKKU päätti luovuttaa. . . . , eipä se kestänyt kuin 19 vuotta, mittarissa himpun vajaa 100 000km ja matka jatkuu
Tollanen Suzuki VS 750 Intruder tuli hankittua ensimmäiseksi moottoripyöräksi pari vuotta sitten. Mittarissa 84tkm ja vuosikertaa 1987. Mitenkään erityisen luotettavaksi tuota yksilöä ei voi kehua, johtuen edellisten omistajien aikakausien huoltojen laiminlyönneistä, mutta hauskaa on aina silloin kun se sattuu toimimaan, ja onhan tullut myös tekniikka tutuksi.