Z1000 -04 tuli ostettua ensimmäiseksi prätkäksi pitkän prätkähaaveilun ja kuumeen taltuttamiseen
36tkm ostohetkellä huhtikuun alussa, nyt karvaa vailla 40tkm mittarissa jo, eikä ole tarvinnut kuin etujarrupalat ja takarengas vaihtaa, molemmat oli jo ostohetkellä aika finaalissa. muuten on vain tarvinnut tankata, rasvata ketjuja ja pestä säännöllisesti ja kovaa ajoa.
(nojoo, toisen pakoputken kiinnike petti ja se piti hitsata takaisin kiinni

)
Devilin putkisto vaihdettu edellisen omistajan toimesta, minivilkut, rekkariteline ja takapenkin tilalla tuo muovinen kotelo. muita muutoksia ei nyt tule ainakaan mieleen.
Itse olen valotehoa lisännyt (ja omaa näkyvyyttä) laittamalla xenonit lyhyille ja pitkille, ja noisekillerit hommasin putkiin koska piti aivan jäätävää

WAZAAP: ) meteliä ja korvissa tinnitti aina vähäisenkin ajon jälkeen. peilit menee vaihtoon viimeistään talvella, nuo norsunkorvat on järkyttävän rumat. värin vaihto kävi mielessä mutta saas nähdä mitä käy. talvella on tarkoitus purkaa "atomeiksi" ja puunata kaikkialta puhtaaksi ja käydä läpi että kaikki toimii ja on kunnossa ja ehkä maalailla sieltä täältä kuluneita kohtia/osia.
Niin ja olen uusi jäsen täällä, pääkaupunkiseudulla tulee pyörittyä ja asun Sipoossa, morotellaan kun törmätään