Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vihreä zx-9r vuosimallia -03, käyttöönotettu -05
Minivilkut, puigin vihree tuplakupla, WP:n jouset keulassa, kaatumatatit edessä, K&N filtteri,Dynojetin suuttimet ja Laserin mökäpönttö. :orgmp2:

Kawasaki z750 candylimegreen '07. 48 mittarissa. Kultani on erittäin kaunis, ei pienintäkään arpea, tosin on aika ärhäkkä ;) kevyt keulaseks laitettu, kaikkea pientä kivaa ;)

Z1000 -04 tuli ostettua ensimmäiseksi prätkäksi pitkän prätkähaaveilun ja kuumeen taltuttamiseen :orgmp:

_img1280.jpg

36tkm ostohetkellä huhtikuun alussa, nyt karvaa vailla 40tkm mittarissa jo, eikä ole tarvinnut kuin etujarrupalat ja takarengas vaihtaa, molemmat oli jo ostohetkellä aika finaalissa. muuten on vain tarvinnut tankata, rasvata ketjuja ja pestä säännöllisesti ja kovaa ajoa.

(nojoo, toisen pakoputken kiinnike petti ja se piti hitsata takaisin kiinni :grin: )

Devilin putkisto vaihdettu edellisen omistajan toimesta, minivilkut, rekkariteline ja takapenkin tilalla tuo muovinen kotelo. muita muutoksia ei nyt tule ainakaan mieleen.

Itse olen valotehoa lisännyt (ja omaa näkyvyyttä) laittamalla xenonit lyhyille ja pitkille, ja noisekillerit hommasin putkiin koska piti aivan jäätävää (:WAZAAP: ) meteliä ja korvissa tinnitti aina vähäisenkin ajon jälkeen. peilit menee vaihtoon viimeistään talvella, nuo norsunkorvat on järkyttävän rumat. värin vaihto kävi mielessä mutta saas nähdä mitä käy. talvella on tarkoitus purkaa "atomeiksi" ja puunata kaikkialta puhtaaksi ja käydä läpi että kaikki toimii ja on kunnossa ja ehkä maalailla sieltä täältä kuluneita kohtia/osia.

Niin ja olen uusi jäsen täällä, pääkaupunkiseudulla tulee pyörittyä ja asun Sipoossa, morotellaan kun törmätään :thumbsup:

Kawasaki GPZ600R, 1988

Alkuperäinen, Suomessa rekisteröity 1988 ja huomaa että on aina säilytetty lämpimässä tallissa.

Arvostan pyörän historiaa, Kawasaki aloitti tällä mallilla supersport-luokan.

Itse olen 22v, mutta aion pitää tästä pyörästä huolen.

Hyvää kesää!

Kolmas kausi startannut vm. 2003 ZR7:lla

Pyörään on vaihdettu suorempi tanko, minipleksi, lämpökahvat, kahvapainot, peilit, minivilkut, teräspunosletkut eteen, ja Koson monitoimimittaristo. Lisäksi vähän vanneteippiä ja ORG tarraa liimailtu ja kilpitelinettä modattu.

Tuolla oli ajettu 34 000 kun ostin sen ja nyt ollaan 55 000 km kohdilla. Hyvin on toiminut ja ainoa "vika" on katkennut kaasuvaijeri. Nyt alkaa tosin mopokuume nousemaan, eli harkinnassa on pyörän vaihto vaikkei varsinaista tarvetta olisikaan. :;):

Tuossa vielä kuva:

10981854_10153058223831827_1176102327204042196_n.jpg

Kawasaki Z1000SX vm 2011

Kolmas kesä meneillään ja ilman vikoja on ajeltu. Ostin käytettynä kun mittarissa oli 8tkm ja nyt pitäisi piakkoin varata 24tkm huolto.

Modaukset: Lämpökahvat, frame sliderit, Akran sliparit, Kawan geelipenkki, LSL lyhyet kytkin-ja jarrukahvat, SW Motech navigaattoriteline.

Koeajopäivillä kävin testaamassa ZZR1400:n ja hyvältähän tuo tuntui. Toisaalta K1300S houkuttelisi myös mutta kun olen nykyiseenkin ihan tyytyväinen niin pitää nyt vielä mietiskellä. Pääkaupunkiseudulla tulee pyörittyä joten moikkaillaan kun kohdataan.

GPz 500S -89, ostin vuonna 2002. Mittarissa 90tkm, ite ajanu niistä kuuskymmentätuhatta
Ehkä sadantonnin kohdalla vaihdan jakoketjun ja ajan toiset satatonnia:orgmp2:

Musta ZZR1400... mittariin tuli tänään 31000

Viimekesänä meni ZZR1400 lunastukseen stopin takaa eteen tulleen auton vuoksi (Kiuruveden ABC:n risteys 11.7.2014). Nyt kokeillaan hieman erityyppistä pyörää ja toistaiseksi ollut erittäin tyytyväinen -> Kawasaki KLE650 (Versys) -2007

Täältä löytyis ZR-7 2000vm. aj 69t.

Pientä rakentelua. Tanko vaihdettu pitempään ja suorempaan. Tangonpääpeilit. Pyörän ylimaalaus. kilven teline uusittu ja perä muutenkin siistitty. Mini vilkut ja LSL urbanin etuvalo. kuva siitä mitä oli kun mulle tuli ja mitä on nyt.
10329952_10152488653304271_1306476757111888816_o.jpg

Back