peikkotyttö
New member
Mopolla ajaessa en ota sitä yhtäkään, jonka autolla liikkeellä ollessani voin terassilla nauttia. Mopo kotiin ja sitten vasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jostain kumman syystä näin toimii meikäläinenkin...Ei viitsi kun pyörällä ajaa.Autolla saattaa mennä se yksi.
niin kuin myösSama täällä. Ei mitään riskiä tän asian suhteen.Kun ajan en ota yhtäkään, kun otan sen yhden en aja
näin onKyllä sitä yhden jälkeen vielä tulee ajeltua.
Näin juuri, sama periaate.Jostain kumman syystä näin toimii meikäläinenkin...Ei viitsi kun pyörällä ajaa.Autolla saattaa mennä se yksi.
samoin. Ei yhtäkään mopolla ajaessa, sitäpaitsi, maito on parempaa ruokajuomaa, kuin olut.Ei yhtäkään, jos jollain moottorikäyttöisellä menee liikenteeseen. Selvä linja.
Näin on asia!Ei yhtäkään, jos jollain moottorikäyttöisellä menee liikenteeseen. Selvä linja.
Samoilla linjoillaKai sitä vois maistaa yhenkin, muttei oo tullu kyllä maisteltua.
Samoin, koska ei siitä mittari heilahda tai ainakaan oma ajokuntoni heikkene. En näe mitään eroa miksi joku voi ottaa yhden jos on autolla mutta ei jos mopolla, no ei kai mulle kuulu mutta hieman vain ihmetyttää.Kyllä minä ainakin myönnän että yhden kolmosen otan jos käyn esim. terassilla. Olin joko kotilolla taikka mopolla.