• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Missä kunnossa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jutajammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Misä kunnossa ajelet - Olutta

• Ajan, en ota

Ääniä: 0 0,0%
  • Otan, en aja

• En siis yhtäkään.

• Ääniä yhteensä
    0
Mopolla ajaessa en ota sitä yhtäkään, jonka autolla liikkeellä ollessani voin terassilla nauttia. Mopo kotiin ja sitten vasta
033102beer_1_prv.gif

Ei tunnu missään yksi huurteinen tuoppi terassilla. Kun pohja tulee näkyviin, niin kamppeet niskaan ja ajelemaan.

Mopolla ajellessa nieleskellään teetä. mutta sitten kun on mamma autolla kuskina ni johan
033102beer_1_prv.gif
maistuu.

Joo no kyllä nyt yhden tuopin joutuu terassilla ottamaan!
Sitäpaitsi "helpompi" pyörällä on ajaa kaljoissa kun autolla sanon mä..

Ja en nyt todellakaan tarkota, että ajan vaan että jos ajaisi niin olisi!
talktohand.gif

Jos olen moottoroidulla välineellä liikenteessä, niin en ota. Paitsi joskus sen yhden ruuan kanssa, jos tietää, ettei ole ihan heti tarvis lähtee liikenteeseen.

Yllättävänkin tiukkaa linjaa porukalla tuntuu olevan. No, ei se ainakaan haitaksi ole. Itse saatan yhden ottaa terassilla kulkupelistä riippumatta (rauhalliseen tahtiin ja pieni huilitauko ennen ajoa). Fillaroiden saattaa tietty mennä useampikin  
wink.gif

Pasi

Kyllä minä ainakin myönnän että yhden kolmosen otan jos käyn esim. terassilla. Olin joko kotilolla taikka mopolla.
Samoin, koska ei siitä mittari heilahda tai ainakaan oma ajokuntoni heikkene. En näe mitään eroa miksi joku voi ottaa yhden jos on autolla mutta ei jos mopolla, no ei kai mulle kuulu mutta hieman vain ihmetyttää.

Nollalinja.
Molemmat on muikavaa touhua, ja molemmat vaativat täydellisen omistautumisen, eli ei siis koskaan samaan aikaan
biggrin.gif

Oon kyllä monesti kaivannut alkometriä aamulla kun lähden liikenteeseen...
blush.gif

Kun pullo on korkattu, ajot on siltä päivältä ajettu. On sen verran heikko laskupää näissä asioissa, että en viitsi riskeerata.

Olen kerran äärettömän vihaisen vaimon kanssa käynyt noutamassa tien poskeen jäänyttä autoa, kun isännän laskupää oli pettänyt. Enpä tahtoisi soittaa poliisilaitokselta siipalle, että noutaisitkos ensin kulkimen ja sitten mut. Voi olla, että korjaisi vain ensimmäisen. Puhumattakaan muista mahdollisista seuraamuksista.

Back