Mitä tallissa tapahtuu?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh, ei sentään litratolkulla, kuten GT500:n laatikkoöljyastia, joka tuli kertaalleen siivottua TI-hallin lattialta.:sad3:

Sattuu sitä näköjään muillekkin, eilen kasailin tallissa FJR:n keulaa, otin hyllyltä momenttiavainta ja onnistuin samalla pudottamaan pitkän nivelvääntimen joka tietenkin mun tuurilla putosi käytettyä jäähdytysnestettä puolillaan olevaan muoviämpäriin, ämpärin kylki puhki ja suurin osa lattialle. Oli V-käyrä aika korkealla...
 
Sattuu sitä näköjään muillekkin, eilen kasailin tallissa FJR:n keulaa, otin hyllyltä momenttiavainta ja onnistuin samalla pudottamaan pitkän nivelvääntimen joka tietenkin mun tuurilla putosi käytettyä jäähdytysnestettä puolillaan olevaan muoviämpäriin, ämpärin kylki puhki ja suurin osa lattialle. Oli V-käyrä aika korkealla...

Yritäppäs tarkoituksella, niin ei onnistu ikinä...
 
Normi äljynvaihtohuollon lisäksi pientä laittelua...

"Uusi" navi, johon GL1800 käynnistyskuva ja teline keskelle, kun vanhaTomTom oli ohjaustangossa kiinni.
garmin660gl.jpg

Latauspaikat niin eteen kuin myös takalaukkuun.
etulataususb.jpg takalataususb.jpg

Roiskelevyt alas, kun GL1800 on jalkatapit alempana suhteessa boxerin sylintereihin kuin GL1500:ssa.
roiskelevy.jpg
 
Kytkimen työsylinterin korjaus, kytkimen ja jarrujen nesteiden vaihdot ja sitten kirsikkana vielä maalarilta sain kopat takaisin.

kopat2.jpg

Dark Designs :respect:
 
Viimeksi muokattu:
Ratamopon kevennystä.

Totea pilkottuasi RC8R etuhäkki paloiksi että se on Magnesiumia. No hitsattua sekin tuli taas, mutta ei se keventynyt oikeastaan yhtään.


Takarunko onkin keventynyt huomattavasti.
Alkuperäisestä tein jigin missä sit kevyt race versio duunattu. Tein jo viime keväänä 90% valmiiksi, ja nyt se sit hukassa. Joten siittäkin tuli todella kevyt versio 🙈

Posti toi Amerikan Joelta toisen etuvanteen. No niin solmussa sekin, että siittä tulee johtokela tallin seinälle. Keveni siis vaan pankkitili.

Vahvaa suorittamista 🤣
 
Viimeksi muokattu:
Joskus tein niinkin radikaalin vedon, että heitin koko takarungon pois. Sitten pierunkuoresta pelkkä takakate, ja istuimen kohtaan ja "takarungon" kiinnityskohtiin hiukan paksumpaa laminaattia. Hyvin toimi, kunhan vain ei kyytiin kukaan ängennyt.
 
Etupäähän sai vihdoin aikaiseksi öljyt ja stefat uusia ja vähän jäykemmät jousetkin. Sitten ei tarttis kuin sitä kevättä odotella.



 
Tuskin.. Vakio sapeli n.82hp, sivuvaunumiesten vinkeillä loput, ei se siitä juuri miksikään muutu. Kurapolkuja varten toi tulee..

Jumalauta. Joukkorahoituksella? Haastan skuikan kolmella kybällä. Pitää saada tietää.

En puhu pehmeitä.
 
Kyl mie 30€ voin tutkimukseen laittaa jos saan olla paikalla kun mitataan.

No niin. 60€ kasassa. Skuikkakaan ei puhu pehmeitä, vaikka sillä on vähän pehmeä pää.

Rohkeasti muita mukaan ja projektimestarilta ilmoa tänne ja vaikka privalla dynofundin koordinaatit kun aika lähestyy, jos mittaus vaikka saataisiin aikaiseksi.

Eritoten vääntökäyrä kiinnostaa.
 
Back
Ylös