57pannu
New member
Yhtä alatiivistettä odotellaan täällä.
Tee ite tiiviste, älä odottele. Jos hyllystä ei löydy sopivan paksuista, niin sitten Motonet /autotarvikeliike.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä alatiivistettä odotellaan täällä.
Tuossa on peltiset tiivisteet pytyn juuressa, paperisen olisin jo leikellytkin.
Tuota en olekkaan koittanyt.
Maitotölkkiä on yhdessä pyörässä sivukoppien pahvina.

Itse olen tietysti tuijotellut ulostulevaa öljyäkin, mutta paremman indikaation moottorin kunnosta saa kun leikkaa öljynsuodattimen auki.
Olen käyttänyt manuaalista leikkuria mikä ei lastua, eli avatessa ei muodostu sotkua suodattimeen. Tämän opin aikanaan lentomoottorihommissa, siellä se on normaali käytäntö.
Itse olen tietysti tuijotellut ulostulevaa öljyäkin, mutta paremman indikaation moottorin kunnosta saa kun leikkaa öljynsuodattimen auki.
Olen käyttänyt manuaalista leikkuria mikä ei lastua, eli avatessa ei muodostu sotkua suodattimeen. Tämän opin aikanaan lentomoottorihommissa, siellä se on normaali käytäntö.
![]()
Osia odotellessa hetken mielijohteesta nostin vanhan ikuisuusprojektin seinältä ja täytin tallin hiomapölyllä (mahonki maistuu ihan karmeelle!)
Edit: jaa miksihän toi kuva ei näy...
Uus yritys toisella palvelimella ja iltapäivän verran lisää hiomista. Alkaa muoto löytymään mut vielä on puuhaa täydellisyyteen. Sähköt puuttuu vielä kaikki, katellaan niitä sit joskus...
On siitä hieno tulossa! Itse en täydellistä ole saanut, pari valmista ja pari projektina. Tässä kakkonen.
Tuo meikäläisen tekele perustuu löyhästi Ibanez Satrianin piirrustuksiin mutta on siitä reippaalla kädellä sittemmin modifioitu omaan silmään ja käytössä oleviin materiaaleihin paremmin soveltuvaksi.