Näin kuormurikuskina kun on nämä pari ammattitautia eli ranteet paskana ja aina hartiat lukossa niin ei haittaa yhtään vaikka tuo ohjaus siitä hiukan oisi rauhottunutkin, luulen ma että hiukan pystympi ajoasento ja sitä kautta painon siirtyminen pois käsiltä ainoastaan auttaa tässä vaiheessa. En ainakaan töihin tänään ajellessa huomannut että pyörän käyttäytyminen olisi mitenkään merkittävästi muuttunut suuntaan tahi toiseen, korkeintaan pikkasen mukavampi kun ennen mut sen verran vilutti aamusella et ei pysty sanoon varmaks. Työmatkakin kohtalaisen suoraa tietä pääosin. Tarvii kaivaa tixitakki kaapista ja panna siihin vuorit kiinni. Joo oon vilukissa...
Kerran olen kokeillut tehtaan jäljiltä kaverin 955i Daytonaa, ensimmäinen ajatus oli eijjumaliste kuinka kukaan pystyy ajamaan tälläsessä asennossa maantiellä, mulla oli koko ajan sellanen olo et ei perse tää vehje kaatuu justiin... todella epävakaan tai enempi yliherkän tuntunen kokemus, ensin ei käänny mutkaan ja sitten sisäkurvi tuleekin jo silmille.
Tarvii räplätä noita asetuksia ehkäpä lisääkin. Jousen esikiristystä avasin ensin kolme kierrosta kokeillakseni laskisko perä sillä. Ei laskenut mutta pehmensi kivikovaa takapäätä kyllä. Kattelin sitä iskaria siinä ruuvipenkissä, siinä jousen alapäässä siinä alajalassa näyttäs olevan ruuvi jossa on S->H samoin kuin siinä lisäsäiliössä on kans ruuvi, toinen lienee kompressio- ja toinen paluuvaimennuksen säätö. Vielä kun tietäs kunpi on kampi kun tuo ohjekira tosiaan sanoo että Triumph ei suosittele kajottavaksi asetuksiin niin eivät myöskään kerro mitä ne tekee. Siinä iskarin alajalassa on myös kolmas ruuvi vasemmalla puolella missä ei lue mitään mutta saman näköinen kuin vastapuolella oleva säätöruuvi. Tekeeköhän se jotain vai onko esim tyhjennystulppa tjsp.