Mitä tehdä 🤔

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkka 71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä tehdä 🤔

Nyt tarveis hiukan apua .pyörän vaihtoa mietin. nyt on ollut jonkin vuoden Honda xx ja hemmetti ei tuu vaan ajettua .tänäkin vuonna ehkä 1000km .sit asiaan olen kattonut esim KTM 620-640 ja sit adventure .BMW GS 650 f ja Dakar .ym muita mutta arvellutta kun on tottunut tehokkaisiin vehkeisiin .tosin hiekal ihan sama .jotenkin vaan tuntuisi aivan huimalt harpaukselt tollanen noin 50hv .🤔🤔

Mulla ainakaan toi 30hp pudotus ei haittaa menoa. Sulla pudotus olis vähän isompi, mut koeajolle vaan :orgmp:

Nyt tarveis hiukan apua .pyörän vaihtoa mietin. nyt on ollut jonkin vuoden Honda xx ja hemmetti ei tuu vaan ajettua .tänäkin vuonna ehkä 1000km .sit asiaan olen kattonut esim KTM 620-640 ja sit adventure .BMW GS 650 f ja Dakar .ym muita mutta arvellutta kun on tottunut tehokkaisiin vehkeisiin .tosin hiekal ihan sama .jotenkin vaan tuntuisi aivan huimalt harpaukselt tollanen noin 50hv .樂樂

Kaipa tässä testin saa tarvittaessa sulle järjestettyä.

Jos nykyisellä ei nappaa ajella niin vaihtoon vaan. Mitä sitä tallissa seisottamaan. Seka käyttö moottoripyöräilyssä on mahtavaa. Just oltiin ajamassa Oripäässä ja keskinopeus oli siinä 29kmh ja ajettiin niin kovaa kun uskallettiin. Tommonen iso enska on kyllä siitä näppärä että se ei oli missään hyvä mutta sillä voi tehdä mitä vaan ja on niin pirun hauskaa.
Tuut joskus kokeilemaan sillä se selviää.

Nyt tarveis hiukan apua .pyörän vaihtoa mietin. nyt on ollut jonkin vuoden Honda xx ja hemmetti ei tuu vaan ajettua .tänäkin vuonna ehkä 1000km .sit asiaan olen kattonut esim KTM 620-640 ja sit adventure .BMW GS 650 f ja Dakar .ym muita mutta arvellutta kun on tottunut tehokkaisiin vehkeisiin .tosin hiekal ihan sama .jotenkin vaan tuntuisi aivan huimalt harpaukselt tollanen noin 50hv .樂樂

Jos vedättelet isoilla asfalttiteillä ja isoissa vauhdeissa, ero on huima. Minulla on Kotarissa 90hv vähemmän kuin Ducatissa ja Kotari tuntuu sangen tehokkaalta, koska ajelen sillä pieniä sorateitä, metsäautoteitä ja vastaavia. Ducatilla sitten asfaltilla. Pikkupoluille Kotarissa on tehoa vähintään puolet liikaa.

Sitä lähinnä mietin onko liian prutali vaihdos esim KTM 640.sen verran oon huomannut et Jmh ja marko Fzr on kyl tykästynyt tosissaan .toisaltaan ukot on vetänyt rataa mutkaa ja mukana olen ollut ja nyt taitaa katu vehkeet seistä tallia 🤔

Mulla katupyöränä 165 heppanen... ja enduropyöränä 59 heppanen.
Paha mennä sanomaan kummalla on hauskempaa? Ehkä lopulta kadulla ajamiseen kyllästyy nopeammin... Ja enduroajamisessa taas loppuu kunto nopeammin.

^ :thumbup:

Just! Mullaki vastaavat n. 213/59. Pienempää latua vaan alle niin hauskuus eikun kasvaa. Sitäpaitsi kausi jatkuu pitkään kurapelillä, ei välttämättä katkee lainkaan. Motovanteet kesäksi tarvittaessa. Huomenna taas vedetään:thumbup:

Itse pelastin itseni takaisin moottoripyöräilijöiden joukkoon vahtamalla katu-kawan 640 Adventureen. Siitä ne kilometrit taas lähtivät kasvamaan ja hauskuus palasi hommaan. Sen jälkeen on monta pyörää tullut omistettua, mutta tuo Adve on yhä tallissa, eikä lähde...

Eli ei kun vedä vain liipasimesta, nykyistä huonommaks homma ei enää voi mennä!

T: Nimim Been there, done that, got the t-shirt :D

No niin .nyt pyörä vaihdettu .Triumph Tiger 955 .jos tuolla aloittais tutustumisen hiekkateihin ,toden näköisesti niin kuin moni sanos et vähän turha väli vaihde kun kuitenkin vaihtuu siihen kevyeen 50hv laitteeseen 🤔.sen mitä tuolla ajoin hiekkatiellä niin olin avain myyty .hienoa hommaa,👍

No niin .nyt pyörä vaihdettu .Triumph Tiger 955 .jos tuolla aloittais tutustumisen hiekkateihin ,toden näköisesti niin kuin moni sanos et vähän turha väli vaihde kun kuitenkin vaihtuu siihen kevyeen 50hv laitteeseen 樂.sen mitä tuolla ajoin hiekkatiellä niin olin avain myyty .hienoa hommaa,

Kiersikö se Jasun laite sulle ja mitä se hommas?

Back