Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska kuulovauriota ei aiheuta kovaääninen pyörä vaan kypärämelu. Kuten toisaalla todettiin, korvatulpat on tarpeen vaikka ajais sähkömoottoripyörällä.Miksi tulpat??? Ajan vakio vaimentimin ja avoin kypärä (arai rx7-gp)...
Tästä aina puhutaan, mutta tunteeko kukaan onko kuullut onko itse onko kaverin kaveri esson baarissa tuntenut yhtään motoristia joka olisi oikeasti saanut pysyvän kuulovaurion kypärämelusta?Koska kuulovauriota ei aiheuta kovaääninen pyörä vaan kypärämelu.
Just toisinpäin..eli näin..Pysyvä kuulovaurio on ehkä hieman väärä sana. Se tulee äkillisesti esim. aseen lauetessa korvan lähellä.
Kyllä ja en väitäkkään, että kypärämelukuulovaurioisiaihmisiä ei olisi ja siksi kysyin, että tunteeko/tietääkö kukaan sellaista.? Ainoat melusta kuulovaurion saaneet ketä minä tunnen on paperitehtaalla aikanaan työskennelleet vanhat jäärät (en käytä suojaimia/ei ollut valvomoita) jotka tosiaan olivat siinä +85dB sen 8h/pv.niin tai näin, mutta varmasti ymmärsit mitä hain takaa
Ei ole kukaan kuullut joten lienee vaurioita itse kullakin.Tästä aina puhutaan, mutta tunteeko kukaan onko kuullut onko itse onko kaverin kaveri esson baarissa tuntenut yhtään motoristia joka olisi oikeasti saanut pysyvän kuulovaurion kypärämelusta?Koska kuulovauriota ei aiheuta kovaääninen pyörä vaan kypärämelu.