• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Miten valitsit moposi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eetu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miten valitsit moposi? -

• Rakkautta ensisilmäyksellä

Ääniä: 0 0,0%
  • Merkkiuskollisuus

• Useiden koeajojen tulos

• Testitulosten perusteella

• Tuttujen suositukset

• Myyjän ostopuhe

• Muu

• Ääniä yhteensä
    0
Ajopuuteorian tuotos... Ja ajelehtiminen jatkuu...
wink.gif

Kylmät tyypit MP03-näyttelyssä, reilun kokoiset tilat ja suojaa myös kahdelle. Ja se merkki.
biggrin.gif

Joku pään sisällä sanoi heti alkuunsa, että kaksi on enemmän kuin neljä ja katupyörissä ei pieniä vajaapyttyisiä kovin montaa kiinnostavaa vaihtoehtoa ollut. Toisin sanoen rakkautta ensi silmäyksellä.

Kyllä meni vastaus tuohon muu-osastoon. Aloittelupyörää etsin ja nykyinen pyörä sopi budjettiin ja Kawan sai aika edullisesti suht tuoreena ja vähän ajettuna. 600f:ää haikailin... mutta sekin ehkä jonain päivänä...tai sitte jokin muu...

Oma piikkinen tuli valittua lähinnä budjetti syistä, siispä voisi ihmetellä miksi ostin vanhan kaksitahti Aprilian.. Noh, niin se tunne vain voitti järjen, ja olihan se silti kaunein ja tehokkain pyörä, mikä oli kohtuu hintainen..
blush.gif

Niinkuin jo hieman viittasin, on pyörään palanut rahaa. Varaosiin on mennyt jo enemmän, mitä pyörän ostohinta oli ja ajokamppeet päälle.. No, kun omistaa jotain kaunista, ei siihen voi olla laittamatta rahaa, vai mitä? (Varsinkaan, kun se hajoaa koko ajan..)

oli suzuki kuin tehty minun hanskaan. pakkohan se oli kotia tuoda.

No mulla oli vähän merkkiuskollisuutta, koeajoja, kestävyys
mutta laitoin merkkiuskollisuus
Ai niin tämä oli mun sadas viesti!

Rakkautta ensisilmäyksellä.. Iso, ja kallis ylläpitää, ihan sama oli auton oston kanssa; Sigma =) ..tietää miksi töissä käydään.

Kerrankin sain minkä halusin.
inlove.gif

-meidän perheessä oli aikaisempaa kokemusta samasta pyörasta
-merkki
-sopiva pyörä minulle
-hyväkuntoinen
-kohtuuhinta
-hyvä ajettavuus
-tarvittaessa pääse eikä karkaa käsistä
-muutenkin kaikin puolin hyvä pyörä

Koeajolla kävin ja se oli menoa sitte. Vanha pyörä myyntiin ja uutta etsimään. Busa oli pakko saada. Järjenkäyttö on yliarvostettua.
cool.gif

Hinta, ominaisuudet ja kunto oli kohdillaan, niin paskaako sitä ihmettelemään? Jollakinhan sitä pitää kuitenkin ajella. Monenmoista tuli katseltua, mutta taas piti Baijerilainen ostaa. Onhan tuo hieman massasta eroava ja teknisesti mielenkiintoinen.

Ei tarvittu edes koeajoa ostopäätöksen teossa... Ducatin ja kawan kilosia kävin kokeilemassa, mutta eihän sitä merkkiä voi vaihtaa. Ja ei kyllä ole mitään syytäkään
033102bebe_1_prv.gif

edit: niin, veturin ostin talvella ja cebarin kävin hakemassa myös ilman edes kylmätyyppejä... Ja hyvin on valinta onnistunut.

Käyttötarkoitus (enduro, räppäily)
Taloudellisuus
Laadukkuus
HINTA
Ja tehoakin pitäisi olla

Siinä asiat jotka vaikuttivat valintaan.

Back