Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kaippa se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Olihan Ysi Ninja tullessaan vuonna -94 tehokkain ja futuristisin pyörä sarjassaan markkinoilla. Nätti se on vieläkin.
Rakkautta ensi silmäyksellä! Tiesin heti kun eka kerran valokuvasta kyseisen härpäkkeen näin, että vielä joku kaunis päivä olen onnellinen 10R:n omistaja! Ei siihen mitään koeajoja tarvita!
kyllä eka pyörä oli selvä jo ennen ku olin ees korttia ruvennu ajamaan sen piti olla 03-04 636 ja tietenkin vihreä!!!sellasen sit ostin ja n:20000km ajoin huolettomia kilsoja ja muutama viikko sit möin pois ja 1000 k7 tuli tilalle.
Meni totaalisesti hermot ketjujen kaa pelleilyyn !!! Jammu ollu tähänki asti joten FJR:ään kallistuin sit ja kuluvana kesänä on 15000 km tullu päristeltyy ja ja ja MAHTI vekotin on !
Tarina niin tuttu, etten jaksa jauhaa, eli 300km Busalla ja hullunkiilto silmissä olin myyty. 35.000km takana, eikä oo tarvinnu katuu. Eikä "Pelleillä" KETJUJEN kans, n. 30.000km kestää ketjurataspakka Busassa ja sit uus kehiin. Mut makusioita joista SAA kiistellä.
Kyllä se oli rakkautta ensihetkestä. Liikkeeltä oli tullut kutsu tulla katsomaan uutta pyörää ( ketkut
), en menny, mies kävi muuta asiaa siellä ja sanoi et siellä ois yks siisti punainen uusi ärrä suitsa->ei kiinnosta, en halua, pärjään entisellä (k4) EI punaista jne! Mentiin sitten ihan muuta asiaa samaiselle liikkeelle ja siinä se odotti mua heti ovella
. Ja mukaanhan se lähti!
"Tottakai" vakuutin itselleni järkisyyt; painopiste parempi, jalat yltää paremmin maahan jne
Viime vuonna tuli tehtyä järkivalinta ja otettua -06 Bleidi?
20tkm myöhemmin voin todeta että se hoitaa tehtävänsä "yleispyöränä" paremmin kuin uskalsin edes odottaa.
V2:ssa ois ollut enemmän tunnetta ja RSV:ssä vakionakin parempi alusta - puhumattakaan Factorysta, ehkä nyt uskaltais koeajaa 1098:n vaikkei ole varaa sellaiseen?
Enpä osaa sanoa, eka mopo oli honda, sitte tuli suitsa, sitten guzzi, sitten yamaha, taas guzzi,,,,, ja nyt kolmas guzzi menossa,, joten merkkiuskollisuus sitten kai. Guzzista joko pitää, tai sitten ei. Mulle se on se täydellisyys.