• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Miten valitsit moposi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eetu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miten valitsit moposi? -

• Rakkautta ensisilmäyksellä

Ääniä: 0 0,0%
  • Merkkiuskollisuus

• Useiden koeajojen tulos

• Testitulosten perusteella

• Tuttujen suositukset

• Myyjän ostopuhe

• Muu

• Ääniä yhteensä
    0
Kaippa se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Olihan Ysi Ninja tullessaan vuonna -94 tehokkain ja futuristisin pyörä sarjassaan markkinoilla. Nätti se on vieläkin.

Hinta taitaa olla myös hyvä valintä peruste...

Ekaan pykälään meni
inlove.gif
062802moto_prv.gif

Kohta muu. Jos mopon hankintaa voi järkisyillä perustella, niin toi tuntu järkevältä ja sopivalta vaihtoehdolta
062802moto_prv.gif
confused_orig.gif

inlove.gif
Rakkautta ensi silmäyksellä! Tiesin heti kun eka kerran valokuvasta kyseisen härpäkkeen näin, että vielä joku kaunis päivä olen onnellinen 10R:n omistaja! Ei siihen mitään koeajoja tarvita!
biggrin.gif

kyllä eka pyörä oli selvä jo ennen ku olin ees korttia ruvennu ajamaan sen piti olla 03-04 636 ja tietenkin vihreä!!!sellasen sit ostin ja n:20000km ajoin huolettomia kilsoja ja muutama viikko sit möin pois ja 1000 k7 tuli tilalle.

Meni totaalisesti hermot ketjujen kaa pelleilyyn !!! Jammu ollu tähänki asti joten FJR:ään kallistuin sit ja kuluvana kesänä on 15000 km tullu päristeltyy ja ja ja MAHTI vekotin on !
062802jumpie_prv.gif

Tarina niin tuttu, etten jaksa jauhaa, eli 300km Busalla ja hullunkiilto silmissä olin myyty. 35.000km takana, eikä oo tarvinnu katuu. Eikä "Pelleillä" KETJUJEN kans, n. 30.000km kestää ketjurataspakka Busassa ja sit uus kehiin. Mut makusioita joista SAA kiistellä.  
033102bebe_1_prv.gif

idea3.gif

inlove.gif
inlove.gif
Kyllä se oli rakkautta ensihetkestä. Liikkeeltä oli tullut kutsu tulla katsomaan uutta pyörää ( ketkut
tounge.gif
), en menny, mies kävi muuta asiaa siellä ja sanoi et siellä ois yks siisti punainen uusi ärrä suitsa->ei kiinnosta, en halua, pärjään entisellä (k4) EI punaista jne! Mentiin sitten ihan muuta asiaa samaiselle liikkeelle ja siinä se odotti mua heti ovella
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif
. Ja mukaanhan se lähti!
"Tottakai" vakuutin itselleni järkisyyt; painopiste parempi, jalat yltää paremmin maahan jne
wink.gif
, Mutta kyllä se kauppaan johtava syy oli
inlove.gif
.

Uusi mopotin tuli ostettua tämän viikon torstaina eli 16.08.07 ja sitähän se oli...
Rakkautta ensi mulkaisulla!
inlove.gif

Tai siis minulle uusi, mittarissa oli jo ostohetkellä 5.945 km eli sisäänajettu.
smile_org.gif

Nyt on jo kuusituhatta kilsaa rikki -tietty-

Viime vuonna tuli tehtyä järkivalinta ja otettua -06 Bleidi?
20tkm myöhemmin voin todeta että se hoitaa tehtävänsä "yleispyöränä" paremmin kuin uskalsin edes odottaa.
V2:ssa ois ollut enemmän tunnetta ja RSV:ssä vakionakin parempi alusta - puhumattakaan Factorysta, ehkä nyt uskaltais koeajaa 1098:n vaikkei ole varaa sellaiseen?

Enpä osaa sanoa, eka mopo oli honda, sitte tuli suitsa, sitten guzzi, sitten yamaha, taas guzzi,,,,, ja nyt kolmas guzzi menossa,, joten merkkiuskollisuus sitten kai. Guzzista joko pitää, tai sitten ei. Mulle se on se täydellisyys.
buttrock.gif

Tässä on nyt niin pitkä harkintakausi menossa, että voi voi.
Busaan kääntymässä mutta miksi niin en osaa sanoa ?
Teho/käytettävyys ?
ulkonäkö ehkä ?

Back