Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni. Ei mitään ongelmia.Entäs asennus, menikö ilman väkivaltaa paikoilleen?
sanoi:Mulla on tommonen Mivv ovaali titanium slipari cebarissa. Aika iso toi slipari on, het ku yamaha warriorin vaimennin. Mutta kyllä se kivasti pörisee.
Ostin sen tampereelta motoxi:sta jokunen vuos sitte.. Olikohan sen hinta sillon joku 300 euroa, siitä vielä onnistuin tinkaamaan vähän pois. En mää tuota oo säädättäny. Ei se varmaan pahaa tekis laittaa suutinsatsi ja säädättää se kunnolla.sanoi:Mulla on tommonen Mivv ovaali titanium slipari cebarissa. Aika iso toi slipari on, het ku yamaha warriorin vaimennin. Mutta kyllä se kivasti pörisee.
Mistäs ostit ja millaiseen hintaan?
Ootkos säädättänyt?
Mun käsityksen mukaan ihan samoja putkia.Tietääkö joku onko noilla e-hyväksytyillä ja hyväksymättömillä muita eroja kuin toi db-killer?
Onko e-hyväksytty siis sama putki, johon on vaan lisätty db-killer?
Vähän isoja noi kyllä ovat. Onko toi titaaninen halkaisijaltaan samankokoinen kuin hiilikuitu oval?
jake
Pitääpä käydä katsomassa noita putkia oikein livenä, niin saa vähän käsitystä. Jos tohon MiVViin päädyn, niin tollainen db-killermalli se on otettava. Ilman killeriä tietysti paikalleen. Helppo vaimentaa sitten jos joku näkee vaivaa...Mun käsityksen mukaan ihan samoja putkia.Tietääkö joku onko noilla e-hyväksytyillä ja hyväksymättömillä muita eroja kuin toi db-killer?
Onko e-hyväksytty siis sama putki, johon on vaan lisätty db-killer?
Vähän isoja noi kyllä ovat. Onko toi titaaninen halkaisijaltaan samankokoinen kuin hiilikuitu oval?
jake
Eikä se ole yhtään iso ainakaan tossa mun pyörässä. Ovaali muoto tekee sivuprofiilin vähän massiivisemman näköiseksi, mutta ei se kyllä liian iso ole missään tapauksessa.
Suurin syy vaihtoon oli mulla nimenomaan saada alkuperäistä lyhyempi putki. Se oli niin tolkuton kanuuna joka jatkui rekisterikilven ohi. Tämä uusi on jonkin verran suurempi halkaisijaltaan, joten pituudesta on voitu tinkiä. Paljon sopusuhtaisemman näköinen.
Titaani vs kuitu ei ole käsitystä. Trumppaan kun ei ole valmistajalta muuta kuin tuo hiilikuitupintainen. Joihinkin merkkeihin näyttää olevan erikseen saatavissa "small oval"