roskakuski
New member
Miksi jokaisen osion päällä ei voi olla kyseisen oision moderaattorin nimeä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska ei ole mitään osioita. Jokainen mode touhuu siellä missä näkee tarvetta.Miksi jokaisen osion päällä ei voi olla kyseisen oision moderaattorin nimeä![]()
No tuossahan se vastaus tuli,lyhyesti ja jopa minä ymmärsin senKoska ei ole mitään osioita. Jokainen mode touhuu siellä missä näkee tarvetta.Miksi jokaisen osion päällä ei voi olla kyseisen oision moderaattorin nimeä![]()
Lisätään nyt vielä tähän, että modet ovat ns. yleismodeja eli moderoivat koko foorumilla. Olisiko jotenkin syytä luetella meidät kaikki joka mutkassa?Koska ei ole mitään osioita. Jokainen mode touhuu siellä missä näkee tarvetta.Miksi jokaisen osion päällä ei voi olla kyseisen oision moderaattorin nimeä![]()
No ei siitä olisi ainakaan modeille tai keskusteluun osallistuneille mitään haittaa,vaan antaisi keskusteluun osallistuneille selvän kuvan mistä ja miten tietyistä aiheista voi keskustella,eli millaista keskustelua foorumia valvoma moderaattori "hyväksyy" ja millaista mielestään pitää foorumin mukaisena ja "hyväksyttävänä" ?Lisätään nyt vielä tähän, että modet ovat ns. yleismodeja eli moderoivat koko foorumilla. Olisiko jotenkin syytä luetella meidät kaikki joka mutkassa?Koska ei ole mitään osioita. Jokainen mode touhuu siellä missä näkee tarvetta.Miksi jokaisen osion päällä ei voi olla kyseisen oision moderaattorin nimeä![]()
No,juuri tuollaisten viestien poistajien moden nimi olisi paikallaanse on vaikeeta kun vielä vanhana pitää oppia elämään![]()
Tämä on moottoripyörä foorumi ja siihen kuuluu moottoripyöräily Henk koht olen tätä palstaa seurannut yli 5 vuotta ja tällä nickillä kohta 5v.Jatketaan OT:tä...
Mielestäni foorumin moderointilinjan täytyy olla suhteessa enemmistön mielipiteeseen. Esim pampers-foorumilla vetomiehet ovat elementissään, joten kaikenlaista leukailua ja keulimista varmasti on syytä sallia.
Jos taasen enemmistöä täällä selkeästi vituttaa veto/kukkis vääntö, lukkoa ja bannia vaan kehiin niin rauhoittuu enemmistön mieli.
Jatketaan OT:tä...
Mielestäni foorumin moderointilinjan täytyy olla suhteessa enemmistön mielipiteeseen. Esim pampers-foorumilla vetomiehet ovat elementissään, joten kaikenlaista leukailua ja keulimista varmasti on syytä sallia.
Jos taasen enemmistöä täällä selkeästi vituttaa veto/kukkis vääntö, lukkoa ja bannia vaan kehiin niin rauhoittuu enemmistön mieli.
Katkera vuodatus, johon vastaan vain jotta kyllä se modepaneeli toimii toiseenkin suuntaan - aiheetta jeesusteleviin kukkiksiin.Tämä on moottoripyörä foorumi ja siihen kuuluu moottoripyöräily Henk koht olen tätä palstaa seurannut yli 5 vuotta ja tällä nickillä kohta 5v.Jatketaan OT:tä...
Henkilökohtaisesti voin sanoa että minä en voi täällä edes tehdä matkakertomusta ettei se ole täynnä jeesustelijoita ja mielipiteen esittäjiä vaikka kyseessä on kertomus eikä mikään kukkahattujen niksinurkka. Katsoppas monta matkakertomusta on "tuhottu" niiden enimistön(sinun mukaan) vihaamien "vetomiesten" toimesta.
Jos teet aiheen tuonne jossa haluat opastusta tai perehtyä tarkemmin jonkin tiettyyn asiaan esim käytettäessä erillaisia ajoalustoja, ajotekniikka tms niin laskeppas monta mielestäsi foorumin pilaavaa vetomiestä siellä puhuu ja tietää verrattuna sinun hehkuttamaan enemmistöön. Saatat yllättyä mistä löytyy sinulle yllättävän paljon apua. Toisin päin käännettynä jos joku vetomies haluaa opastusta että miten saisi pyörästä nopeamman kadulle tai niksejä hyttipystössä ajoon niin varmaan arvaat miten siinä aiheessa käy?
Joten tutustu toki ensin tähän foorumiin n ennen kuin tulet pari kuukautta vanhana esittämään osan mm. minun bannaamista foorumista.
Vääntö ja vääntö, olen ilmaissut mielipiteeni. Ihan tuossa muutama minuutti takaperin kirjoitin toisaalle että minulle on sama miten kukakin itsensä tappaa, kunhan ei tapa muita sivullisia siinä samalla. En siis todellakaan jaksa välittää kenenkään suorilla tyhjillä teillä tekemistä pommituksista, mutta jos sieltä sivutieltä kurvaa eteen koulukuljetus, niin olisi sittenkin ehkä pitänyt miettiä.Taajuus, olet kyllä nähdäkseni osallistunut näihin K/V vääntöihin kohtuupaljon ja viestistäsi päätellen katsot kuuluvasti "enemmistöön." Haetko itsellesi bannia?