Monster 1200

Tästä on ollut kuvia jo aiemmin Italian lehdissä. Näyttää siltä, miltä Diavelin olisi pitänyt näyttää.
 
^ Oikeen hienosti istuu meikäläisen mykiöön! Jopa noi vakioputket on OK, musta väri kannuissa tekee ihmeitä... :)
 
Tästä on ollut kuvia jo aiemmin Italian lehdissä. Näyttää siltä, miltä Diavelin olisi pitänyt näyttää.

Jep hyvältä näyttää ja putketkin on hienot jo ihan vakiona.
Mutta en ymmärrä miksi Diavelin pitäisi näyttää Monsterilta :dunno: Eikös Monsteri voi olla Monsterin näköinen ja Diavel Diavelin näköinen?

Mutta tuo näyttää hyvältä, mulle yks kpl 1200 S:ssä. :wanna:
 
Pitkästä aikaa hyvän näköinen Ducati. Mutta miksi vain 145 hv, kun ei Diavelin konekaan mitenkään ylikireä ole.
 
Jep hyvältä näyttää ja putketkin on hienot jo ihan vakiona.
Mutta en ymmärrä miksi Diavelin pitäisi näyttää Monsterilta :dunno: Eikös Monsteri voi olla Monsterin näköinen ja Diavel Diavelin näköinen?

Mutta tuo näyttää hyvältä, mulle yks kpl 1200 S:ssä. :wanna:

No makuasia, mutta minusta Diavel ei ole onnistunut mistään kulmasta katsottuna. Mutta ei se ole niinkään ruma, että olisi kaunis.
 
No makuasia, mutta minusta Diavel ei ole onnistunut mistään kulmasta katsottuna. Mutta ei se ole niinkään ruma, että olisi kaunis.

Aivan tismalleen samaa mieltä, konsepti Diavelissa on aika hieno... Mutta se muotoilu, se on floppi. Perä on aika hieno, mut se koko etuosa kuskin penkistä lähtien jotenki väkinäinen? Liikaa yritystä, kulmaa ja linjaa vähän joka suuntaan. :blink:
 
Viimeksi muokattu:
Juuri viikonloppuna julistin, että mopokuumeesta ei ole pelkoa moneen vuoteen... Taas meni päivät ja vuodet sekaisin. Ei ole elämä helppoa tässä valintojen maailmassa :).
 
Katsokaapa vaikka tankin muotoja, tosi hienoa, mutta miksi "vain" 135 tai 145 hevosvoimaa, vertaa Kotarin 180 hevosvoimaa. Vaikka tässä on parjattu Diavelin muotoja niin tässä Monsterissa on jotain samaa. Kumpikin on keskeltä kapea ja sitten pullistelee edestä. Vahinko kun tänä vounna ei päässyt Milanoon katsomaan uutuuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä Monster on minusta hyvän näköinen. Jos tämä olisi tullut silloin kun Diavel tuli niin löytyisi mun tallista. Diavel oli silloin niin iso pettymys, että ei tarvinnut harkita ostamista esim. penkin edestä tankin sivuilla olevat ilmanohjarit tms. ovat eri linjassa kuin muu pyörä. Itselle penkki ei sovi ollenkaan kun pallit puristuu lyttyyn. Enkä kaipaa yli 200 mm rengastakaan. Nämä ovat siis täysin makuasioita.
Jos 1290 Kotaria ei olisi tullut laittaisin tämän Monster S:n, hintakin on aika kohillaan. Kompressori tuohon tekisi terää.
 
On todella mielenkiintoista nähdä Monsteri helmikuun MP-näyttelyssä. Ennen Diavelia minulla oli SF johon en päässyt "sinuiksi" kokoaikana kun se minulla oli, mutta kun kokeilin Diavelia niin ihastuin siihen heti. Tosi miellyttävä moottori ja touring satulalla (+4cm) leppoisa ajoasento. Jotenkin kompressori on alkanut viehättämään joko Diaveliin tai Bimotaan.
 
Kävin kylmätyypittämässä uutuuden ja päälimmäisenä ajatuksen jäi mieleen että tankki on kuin norsun perse - iso. Vanhat Monsterit ovat aina olleet kompakteja jä näppäriä tämän ollessa iso ja jäykkä. Aika näyttää millainen se on todellisessa ajossa. Hienon näköinen se ainakin oli.
 
Kävin kylmätyypittämässä uutuuden ja päälimmäisenä ajatuksen jäi mieleen että tankki on kuin norsun perse - iso. Vanhat Monsterit ovat aina olleet kompakteja jä näppäriä tämän ollessa iso ja jäykkä. Aika näyttää millainen se on todellisessa ajossa. Hienon näköinen se ainakin oli.

Meikäläisen mieleen 1200cc nakun pitäis ollakkin vähä rujon kokonen. Saa ne pikkusiskomallit hoitaa sit sen söpöilyn / siroilun. Mitä ajotuntumaan tulee, niin noinkohan Ducati sillä osastolla floppaa? Siinä vasta olisikin pommi! :D

Hieno toi on, koneen puolesta olisin itte toivonu jotain muuta ku tuota Testastretta 11.sta... Se kun ei kuulosta enää Ducatille. Liian "paukkuva" jylinän sijaan... :paikallatuulee:
 
1200 Monster vaikuttaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta menna eteenpäin Speed Triplestä,jotenkin miehenkäämpi kuin KTM:n numeroilla parempi vaihtoehto:p

Toisaalta tämä Monster on ensimmäinen "järkevän hintainen" vaihtoehto parille muulle mitkä kaatuivat heti raha pulaan.

Miehekkäät vaihtoehdot olivat:

CR&S DUU
www.crs-motorcycles.com

Confederate X132 Hellcat
www.confederate.com

Mielenkiintoista nähdä uusi Monster livenä kevään messuilla ja kuulla hinta, karkaako taasen liian kauas:dunno:

Jos kohtuullinen, niin saattaa tulla nätti Triple myyntiin:orgmp:
 
1200 Monster vaikuttaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta menna eteenpäin Speed Triplestä,jotenkin miehenkäämpi kuin KTM:n numeroilla parempi vaihtoehto:p

Toisaalta tämä Monster on ensimmäinen "järkevän hintainen" vaihtoehto parille muulle mitkä kaatuivat heti raha pulaan.

Miehekkäät vaihtoehdot olivat:

CR&S DUU
www.crs-motorcycles.com

Confederate X132 Hellcat
www.confederate.com

Mielenkiintoista nähdä uusi Monster livenä kevään messuilla ja kuulla hinta, karkaako taasen liian kauas:dunno:

Jos kohtuullinen, niin saattaa tulla nätti Triple myyntiin:orgmp:

Uuden maahantuojan sivuille on jo näköjään ohjehinnat ilmestyneet: 1200 olisi 18100 € ja 1200 S 22740 €.
 
Kiitos tiedosta.
Kyseisillä rahoilla saapaljon moottoripyörää mutta uusi maksaa aina.

Täytyy harkita ja aina vaikuttaa mitä saa vaihdossa. Nykyinenkin mopo on hieno laite ajella.

Harrastukset maksaa ja arvostus kysymys.

Kiitos neuvoista.
 
Hieno laite tuo uusi Monsteri. Moderni mutta säilyttänyt Monsterin alkuperäistä muotoilua. Pelti tankki riittävän kokoinen ja avaimella virta. Kiva olisi kahveella duunin jälkeen pyörähtää. 15 tkm välein huollot ei paha.

Kivat tilat maahantuojalla nyt on sekä esittelytilat että huoltotilat. Näin samalla Diavel Stradan, jota ei välltämättä ole edes MP messuilla näytillä.
Sekin kiva peli. Vähän taaemmaksi tuleva ohjaustanko, pleksi ja pienet sivulaukut. Ei tolla kyllä Euroopan turneelle lähdetä mutta pikkureissua voisi silläkin heittää vaimon kanssa.
 
Reilu viikko sitten tuli tehtyä päätös ja tilattua uusi Monster 1200S:jippikaijee:

Nykyinen Speed Triple on nyt tietysti laitettu myyntiin ja kevättä odotetaan että pääsee ajelemaan uudella mopolla :cruising:
 
Back
Ylös