Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Hondan CBRissä öljyt pysyy sisällä kunhan pyörä on kallistettu vastakkaiseen suuntaan koppaa avatessa. Itse olen tiivisteliimaa käyttänyt koska se auttaa pitämään tiivisteen paikoillaan koppaa takaisin asennettaessa.kiitoksia. tämä rojekti se etenee hitaasti ja koppa on vielä tukevasti paikoillaan. sellainen askarruttaa että manuaali kehottaa laittamaan jotain speciaali tiivistemöhnää (yamaha bond 1215) siihen laturin johdon läpivientiin, siis kumiholkkiin. senkö takia tuota kumia pitää varmistella ettei menis pölyt sisään?
jannut tuntuu vaihtavan noita koppia niin että koneessa öljyt sisällä (manuaali kyllä kehottaa laskemaan öljyt ekaks pois) ja tosta tiivistetöhnän tarpeellisuudestakin tunnutaan olevan montaa mieltä. niin että missä missä määrin tuolla osastolla öljyt ylipäänsä tolskaa? kantsiiko räpeltää mitään töhnää tohon kumiin ollenkaan ja jos räpeltää niin joku normi silikooni lienee käypää? jos jollain heittää joku sopiva wurth tms laatu niin kiitoksia etukäteen
noin 50eur per pötkylä. en tartte kuin tipan tuota ja sitten pötkylä lentää hyllyyn kenties loppuiäkseen..Tuota Yamaha bondia käyttäisin, oikeaa kamaa tähän tarkoitukseen, eikä varsinaisesti mitään kallista.
Bilteman autokemikaaliopuolelta vaan ostelemaan. Loctite maksaa messinkiä verrattuna Bilteman töhniin ja ajavat varmasti aivan saman asian(ellei ole jopa samaa tavaraa Biltema-brändätyssä tuubissa).loctite:lta, wurth:lta tms. löytynee vastaavaa kamaa järkihintaan. oisko kellään suosituksia?
Jaa, no onhan se näköjään melko hintavaa. Muistini siis petti. Moottorisilikoni ajaa asiansa tuossa käytössä. Loctite (esim. 5699) luokkaa 15 € puteli ??noin 50eur per pötkylä. en tartte kuin tipan tuota ja sitten pötkylä lentää hyllyyn kenties loppuiäkseen..Tuota Yamaha bondia käyttäisin, oikeaa kamaa tähän tarkoitukseen, eikä varsinaisesti mitään kallista.
loctite:lta, wurth:lta tms. löytynee vastaavaa kamaa järkihintaan. oisko kellään suosituksia?
Loctite ultragrey, ja se musta on ultrablack. Molemmat toimii joka paikassa mihin liimaa tarvii.loctitea olen käyttänyt, on toiminut. oli jotain harmaata. en muista numeroa. purkissa luki suositukset suzukin ja yamahan vene ja automoottoreihin.