^^Anzku
New member
Joten, Minulla on Hondan VT 125cc Shadow pyörä. Olen halukas vaihtamaan sitä suurempaan, kun ikää kertyy 18w alle kk päästä. Olen 187cm pitkä, joten nykyisessäkin pyörässä polvet tahtovat olla harallaan ja mulla on jalat koko ajan polvesta 90 asteen kulmassa. Eli toisin sanoen minulla ei ainakaan tule sellaista "letkeää ajotunnelmaa" omalla pyörälläni ajaessa, vaikka hyvä pyörä onkin.
Alunperin ajattelin muunnella pyörääni, jotta vaihtaisin moottorin ym., kunnes tuli mieleen tämä pituuteni, että "kärsinkö" ajella sillä pitempään. Olen etsinyt uutta pyörää jo aika pitkän aikaa, mutta vasta vähän aikaa sitte oli tullut mieleen tämä meikäläisen pituus. Olen koeajanut muutamaa ystävieni pyöriä ja jokainen niistä on tuntunut hieman pienelle minulle. En ole mikään kukkakeppi, 90kg painoisena olen pystynyt hallitsemaan sylikummini samaisen merkin Hondan Shadow 1100 kuutioisen pyörän ja serkkuni, muistaakseni 650 Suzukin joku cruiseri. Joten kysymykseni on enemmän näille isoille kuskeille, joilla olisi enemmän kokemusta pyöristä joiden selässä olisi isommankin kuskin helppo olla, eikä pyörän tila tuntuisi pieneltä. Merkki olisi enemmän vähän sama et muidenkin merkkien omistajat saavat sanoa mielipiteensä ja kokemuksensa, mutta suosin cruiseri malleja. Yli 25kw pyörät käy myös, kun niihin voi laittaa kurit jotta "pikku a:an" omistavat voi niitä ajaa. Yhteen aikaan mietin myös Hondan F6C GL1500C "Valkyrie" merkkistä pyörää
Joten lyhyesti; kuka tietää ison pyörän joka on myös tarkoitettu n 190cm pituiselle joka ei myöskään tunnu pieneltä. Risut ja ruusut myös kerrottuna
Joten lyhyesti; kuka tietää ison pyörän joka on myös tarkoitettu n 190cm pituiselle joka ei myöskään tunnu pieneltä. Risut ja ruusut myös kerrottuna