• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörä-poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On ne moikkaillu....ja kyllä kattelen pari kertaa et HÄ
confused_orig.gif
mut aina moikkaan takas....sillai sormia nostaen ja erittäin varovasti........
cool.gif

Kyl ne lapasta on nostanu. Siis muutenkin kuin pysäyttääkseen. Itseasiassa ei ole prätkäpoliisi kertaakaan sakottanu, kyllä siitä on sit huolehtinu tasapainottomat partiot, jotka tarvitsevat allensa neljä rengasta.
bowdown.gif

Joustaisko noi MP-poliisit sit hiukan enemmän!!!!

Tuskin.

Mut SAAHAN sitä ajaa rajoitusten mukaan!
withstupid.gif

vai saako?

Mä moikkaan aina: puristamalla oikean käden etu ja keskisormea nyrkkiin ja avaamalla takaisin sitten alasluodun katseen jälkeen.. Siitä on tullut ihan riitti mulle..

Mä en moikkaa!! Tänä kesänä sain mopo poliisilta 13 päiväsakkoa rekisterikilven väärästä asennosta, oli kokonaiset 8 astetta liikaa vinos. Jäi pikkasen paha maku suuhun sinihaalarisesta kanssamotoristista!

Mä en moikkaa!! Tänä kesänä sain mopo poliisilta 13 päiväsakkoa rekisterikilven väärästä asennosta, oli kokonaiset 8 astetta liikaa vinos. Jäi pikkasen paha maku suuhun sinihaalarisesta kanssamotoristista!
Kun tuolla tasolla mennään "liikenneturvallisuuden" ylläpidossa, ymmärrän kyllä, jos lapanen ei nouse.
Ei tuu heti mieleen, kenet kanssaliikkujan turvallisuuden sun vino kilpesi vaarantaa?

idea3.gif
 Ai niin, sinähän haittaat virkamiehen työskentelyä, kun sakotustilanteessa ei kilpi näy. Hyi! Joudatkin saada sakkoja, voisi olla jopa ehdollinen paikallaan, tommosesta yhteiskunnan peruspilareita jäytävästä huliganismista!

On se vaan  
033102ass_1_prv.gif
tää meno suomen maanteillä!

kyllä sormi heilahtaa,vaikka vähän nyppii että ne saa työkseen ajella  
wink.gif
Keskisormi?  
nixweiss.gif
...Eipä ole vieläkään tullut yhtään mp-poliisia vastaan koko kesänä, ei sitten ensimmäistäkään!
omg.gif
Kyllä mä varmaan morjestan jos kohdalle sattuis..

..Jos toi thundercatin kuva on hänen omansa, molen aivan  
inlove.gif

tounge.gif

Toi rekkarin väärät asteet on kyl...

Tarkkaa on. Ymmärtäis ehkä jos rekkari olis väännetty seitsemälle mutkalle.

Oliks sillä joku astemitta mukana, vai vetikö ihan hatusta piirun merkit asfalttiin ja katsoi auringon säteistä asteet.
idea3.gif

Noniin, tulipa sitten itsekin testattua tuota tassun nostamista mp-poliisille Tampesterin lähiympäristössä, kun tämä harvinaisuus tuli ensimmäistä kertaa vastaan. Tassua nostin kunnolla, mutta vastakaikua ei kuulunut, vaan suhahdettiin ohi vasen käsi polvella.

Mutta mutta, kokeilen kyllä vielä kerran tai kaksi, ennen kuin uskoni kokonaan menetän
wink.gif

Aina tulee moikattua kyllä, jossei huomio satu oleen jossain muualla enkä huomaa vastaantulijaa ollenkaan..

Kertaalleen kyllä pikkasen jännitti moikata, lahti-heinola välillä oli poliiseilla rysä ohituskaistan päässä. Tuli vissiin kolme poliisi moottoripyörää ohi, ekan morjenstettuani katoin peilistä että se heitti uukkarin mun perään, mutta jäi sit kuitenkin tien varteen kyttään jotain autoilijaa.. =)

Parille seuraavalle kädenheilutus, ja rysästä onneksi ohi.. Vaikkakin veikkaan että ohittaessani sen vikan tientukkeen oli hiukan yli sallitun vauhti hetken aikaa.

Mutta noin ylipäätänsä kokemukset mp-poliiseista on että kyllä ne morjenstaa takaisin..

Kuin hyviä kuskeja mp-poliisit todellisuudessa on. Tietääkö/tunteeko joku niiden koulutusta. Käsittääkseni ajavat pari treenausviikkoa harjoitteluradalla joka kevät. Pyörän talutus on kova testi pääsyvaatimuksissa mutta sitä ei vissiin tarvitse kuin kerran tehdä. Oli muuten yksi päivä syömässä samalla Nesteellä TOSI lihava mp-poliisi. Ajattelin että tolla paskamahalla saa olla kyllä 164hv että liikkuu. On myös tosi että ovat 8 tuntia päivässä koko kesän pyörän päällä ja samaan ei yllä yksikään siviilimotoristi. Tuli kans mieleen ettei vissiin poliisin palkalla paljoa prätkällä ajeta siviilissä - ei ainekaan osteta 10 ärrää tosin onhan poliisilla vissinkin aikahyvä kalusto nykyään. Siviilinä Busaa ja 9R:ää.

Oma kokemus kyllä on, että ovat poliiseista asiallisimpia / lunkeimpia. Joskus on tullut sumpilla noiden kanssa jauhettua pitempäänkin.

Moikkaan aina kun oma liikennetilanne sen sallii - joskus vastaus tulee, joskus ei - aivan kuten muiden motoristien kohdalla.

En mä näe kyllä syytä keskaria prätkäpoliisille näyttää. En mä sitä asfalttiduunareillekaan näytä, kun ne tekee työtänsä! Joka kerta kun poliisipyörä vastaan tulee, niin moikkaan. Pari kertaa on moikannut takaisin ja kerran välähti punavalot ylinopeuden merkiksi...Silloin kyllä vitutti! En nähny auringon häikäisyltä muuta kuin että pyörä tulee vastaan ja moikkasin ja samalla hetkellä sytty p-pyörän pysäytysvalo...
tounge.gif
tounge.gif
nixweiss.gif

joo! on se niin perkele!
Kerran tässä ei niin kauan sitten yksi narkkari, ilman korttia ajoi varastetulla prätkällä, jossa oli väärät kilvet kiinni. Poliisi pysäytti sen juuri siksi että oli väännetyt kilvet.
Jumalauta, että kehtaavat!!! Ei kannata näyttää poliisille kilvet, että näkisivät rekisterinumeron, ja pysty tarkistamaan pyörän laillisuutta, mokomat kyttääjät
veryangry.gif
Ei pysty ymmärtämään noita
mad.gif

On se perkele kumma kun ei saa lainvastaisella varastetulla pyörällä ajaa kamoissa ilman korttia, vaan siksi että kilpi on käännetty
033102ass_1_prv.gif

...hallooo...
confused_orig.gif

Back