• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörähärpäkettä ulkomailta:

062802jumpie_prv.gif
tilattu ja tilausvahvistus tullut kiitos avusta.
biggrin.gif

Moi,

kerron tähän vinkin, jota en sitten kyllä itse tarvinnutkaan.

Olin hakemassa vähän harvinaisempaa skootteria ja sen kanssa soittelin Saksaan pariinkin BMW:n merkkiliikkeeseen, joissa tuommoinen vehje oli tarjolla.

Kummassakin tapauksessa liike olisi tarjonnut "avaimet käteen"-palvelun, jossa pyörä olisi rekisteröity valmiiksi minulle passin faksikopion perusteella. Pakettiin kuului 12 kk merkkitakuu, jonka olisi voinut hyödyntää myös Suomessa. Sen jälkeen ei olisi tarvinnut kuin hakea pyörä pois silloin, kun se itselle sopii.

Tietysti he olisivat veloittaneet palveluistaan satasen tai kaks, mutta huomattavasti vähemmän kuin erillinen jobbari.

Ja palvelu toimi hyvin myös englanniksi.

Kannattaa miettiä tätäkin vaihtoehtoa, jos sopiva tilaisuus ilmaantuu, vaikka riskinsä tietysti tässäkin on.

T:Hessu

Tervehdys!

Tuli tilattua rykköseen kaatumatapit ja ohjausiskari eMotosta ja homma toimi erinomaisen hyvin.

Lähetin ensin kyselyä ja vastasivat siihen parin päivän sisällä, jonka jälkeen sitten laitoinkin tilausta sisään. Informoivat maililla paketin lähetyksestä ja tavarat saapuivat Matkahuoltoon noin 2-3 viikon sisällä tilauksesta.

Uskallan suositella ainakin tämän kokemuksen perusteella (ja punnan kurssikin on varsin asiallinen)
thumbs-up.gif
!

Toni

http://www.thevisorshop.com/

Itse olen tilannut tuolta kaksi kypärää, joista viimeisimmän n. kuukausi sitten.

Viimeisin kypärä oli Arai RX-7 Corsair, Randy Mamola -värityksellä.
Hintaa tuli postikuluineen n. 480€. Paketti oli postissa n. 10 päivän kuluttua tilauksesta.

Viime kesänä tilasin edellisen kypärän, kypärän mukana piti tulla suojalaukku, niin kauan kuin laukkuja riittää. Kypärä tuli ilman laukkua, mutta yllätyksekseni laukku tuli n. kuukauden päästä jälkitoimituksena.

sanoi:
Lähetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperäis osat edukkaasti
dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp
http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp[/quote

Onko joku tilannut sieltä, jos on, paljonko oli toimituskulut?
olen tilannut 2 kertaa
kannattaa kysyä tilaus kohtaset kulut

tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30€

maksaa voi myös paypal kun sanoo että lähettävät paypal laskun

1viikko niin paketti kotona

suomen hinnat
kaboom.gif

sanoi:
Lähetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperäis osat edukkaasti
dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp
http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp[/quote

Onko joku tilannut sieltä, jos on, paljonko oli toimituskulut?
olen tilannut 2 kertaa
kannattaa kysyä tilaus kohtaset kulut

tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30€

maksaa voi myös paypal kun sanoo että lähettävät paypal laskun

1viikko niin paketti kotona

suomen hinnat
kaboom.gif
Pari sähköposti sinne lähettänyt, mutta ei mitä vastauksia tullut. Haluan kyllä tietää mitä rahti maksaa ennen kun tilaan...
Täältä ne muuten vastasi, Service Honda vielä halvempi kauppa, mutta rahti 150$.
nixweiss.gif

Onko joku tilaillut lähiaikoina Bustersclassic.co.uk:sta jotain?
Ja miten on hommat pelittänyt?Kohtuu hintaista näyttäisi tavara olevan esim.huggerit.Itse laitoin tilauksen eilen myöhään illalla sisään ja maksutapana Mastercard.Saapa nähdä kuinka käy...Vielä ei toistaiseksi ole sähköpostiin mitään tilauksen perille menosta infoa tullut,tarkastavatkohan/varmistavatkohan tuon maksupuolen ja tavaroiden saatavuuden vielä ennen kuin lähettävät vahvistuksen.
Miten tilaus onnistui. Oliko asiallinen palvelu ja tuliko tavara ajoissa? Mieli tekisi itsekin tilata sieltä kun hinnat näyttää olevan aika alhaiset, mutta olisi kiva tietää vähän kokemuksia ko. firmasta.

R&G:n omasta verkkokaupasta tilasin lämpökahvat ja kaatumatapit runkoon, ohjaustankoon sekä etu- ja taka-akseliin. Huomattavastsi edullisempia kuin KTM:n omat.

Merkkikohtaisia kaatumatappeja ja -suojia löytyy moneen merkkiin ja malliin.

R&G Racing

Nopea ja vaivaton toimitus. Suosittelen.

Oletteko tilanneet penkkejä mopoihinne topsellerie.comista?
Olen katsonut omaani sopivaa ja tykästynyt malleihin joita tarjolla, mitenkä toimituksen on pelanneet ?
062802moto_prv.gif

Tilaus penkistä tuli tehtyä 2.1.2009 ja sitten odottamaan, vastaus melkein saman tien sähköpostiin jotta tilaus on vastaanotettu, 8.1.2009 sähköposti jossa kerrottiin penkin lähteneen heiltä ja 14.1.2009 posti kiikutti kotiin lapun jolla penkin voi noutaa. Kaikki oli kuten pitikin, pääsis vaan pian testaamaan.
062802jumpie_prv.gif

Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
kaboom.gif

Mistähän kannattaisi koittaa tilata Yamaha FZ1S:n kokokate ja vielä edullisesti.
Kotomaassa ainakin törkeän kallis muovin kappale
wink.gif

Back