• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörähärpäkettä ulkomailta:

Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
kaboom.gif
Ikävä kuulla, että homma jatkuu edelleen samaa rataa.  
omg.gif

Eivät ne minullekaan sieltä lopultakaan mitään vastanneet. Eivät edes pyyntööni lopettaa heidän newsletterin lähettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten millään. Sähköpostin lopussa kyllä lukee komeasti, että jos et enää halua tätä uutiskirjettä niin klikkaa tästä jne.  Höpötinpöpö, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl!
033102ass_1_prv.gif
Roskikseen menevät suoraan.

Jaws

Varmaan tuo linkki täällä jo aiemmin onkin, mutta ihan pakko kehua.
Tilasin miehelle yllärilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemillä toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
Eli hyvä palvelu ja nopea toimitus.  
smile_org.gif

Jaws

Tilasin miehelle yllärilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemillä toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
smile_org.gif
Hui, miten sekavat sivut. No, ajan kanssa varmaan hyvä tulee (ja on tullut), mutta hitusen hirvittää tuollainen.  
crazy.gif

Jaws

smile_org.gif
Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto näyttää vähän, sanoisinko sekavalta..?

Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menikö ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisiä jostain...?

Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto näyttää vähän, sanoisinko sekavalta..?

Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menikö ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisiä jostain...?
Tilaa ihmeessä.

Itse epäilin suuresti ulkomailta tilaamista, mutta otin sivustolla suositellun vakuutuksen, eli jos esim. posti hukkaa, saa uuden tilalle. Ja tuttu enkkulainen sanoi, että firma on kunnollinen.

Tilasin niin pientä härpäkettä tällä kertaa, että meni pelkillä postituskuluilla, ei tainnut olla montaa euroa.
Siellä on sivustolla maininta, mitä ovat pakettikohtaiset (kai painon/koon mukaan) postimaksut.

Paypal on maksutapa, en ole ennen itse käyttänyt, mutta näytti toimivan moitteettomasti.

Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
kaboom.gif
Ikävä kuulla, että homma jatkuu edelleen samaa rataa.  
omg.gif

Eivät ne minullekaan sieltä lopultakaan mitään vastanneet. Eivät edes pyyntööni lopettaa heidän newsletterin lähettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten millään. Sähköpostin lopussa kyllä lukee komeasti, että jos et enää halua tätä uutiskirjettä niin klikkaa tästä jne.  Höpötinpöpö, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl!
033102ass_1_prv.gif
Roskikseen menevät suoraan.
Jos tuolla tuollaista toimintaa on niin kehtaakohan sieltä sitten lainkaan pistää renkaita tilaukseen..
ghostface.gif

Rengaspaketin hinta on vaan niin houkutteleva että kai se köyhän on pakko yrittää. Toivottavasti eivät ole niin retardeja etteivät edes oikeankokoisia renkaita saa pakettiin.

Mikset tilaa esim. mynetmoto:sta, se ainakin toimii kunnolla. Laskin huvikseni hinnat Continental Road Attack 120/70-17 + 180/55-17 setille. Punnan kurssilla 1.16167€/£ ovat saman hintaiset, en juuri tänään ole katsonut mitä kurssi on.
nixweiss.gif

Valuutan keskikurssi tänään 1,12195 ja kun lisätään se mitä luottokorttifirmat panee päälle, eli noin 2% niin saadaan 1,14438, OK halvempi on noin 3,50 €, siitä vaan jos jännitystä haluaa.
biggrin.gif

No onkos ruotsalaisia firmoja mistä vois netistä katella, esim. renkaita? Meinaan että olis tuokin kruunun kurssi ihan houkutteleva, jos sieltä vain muuten löytää jotain edullista.

Polo on näköjään uudistanut sivujaan ja kaikkiin tilauksiin tulee 20% alennus Suomesta tilattaessa.

Polo Motorrad

Itsellä on ihan hyviä kokemuksia kyseisestä kaupasta, tavarat tulivat ajallaan.

Kiitoksia näistä linkeistä, lähti nimittäin slipari tilaukseen italiasta,

<a href="http://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_11_Exhaust/br_6_Kawasaki/bi_897_Z_750_07_09/sp_1/pr_31574_Mivv_Muffler_Kawasaki_Z_750_07__Slip_on_oval_SUONO_Titanium_Carbon_muffler_Street
_Legal_TUV_approved_db_killer_removable_.htm" target="_blank">MIVV</a>

Lisätääs tämä vielä: 1Tail.com
Laajat valikoimat, vastailevat nopeasti viesteihin ja tilauskin oli noin viikossa Suomessa.

Back