Lisätäänpä oma kokemus
Busters Motorcycle acessoriesista.
Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.
Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.
Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.
Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.
Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.