Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tammikuussa olen itse menossa tuonne, mutta valitettavasti ilman mopoa. Muistaakseni kaveri, joka tilasi kiertokäynnin, kertoi sen maksavan 145 US$ (n. 100 e) / hkl 4 henkilön seurueelle. Olisiko saanut hiukan alennusta, kun linkin mukaan olisi 158 US$ / henkilö.Löytyypi tuolta Tour Kievin sivuilta. EliMinkähän verran tuollaiselle kiertokäynnille mahtaisi tulla hintaa?
The cost per person (starting October 1st, 2007):
* One Visitor -
US$ 425.00
* Two Visitors -
US$ 230.00
* Three - Four visitors -
US$ 195.00
* Five - Nine visitors -
US$ 155.00
* Group of 10-15 -
US$ 125.00
Paat sitten paljon infoat ännepäin!!Tammikuussa olen itse menossa tuonne, mutta valitettavasti ilman mopoa. Muistaakseni kaveri, joka tilasi kiertokäynnin, kertoi sen maksavan 145 US$ (n. 100 e) / hkl 4 henkilön seurueelle. Olisiko saanut hiukan alennusta, kun linkin mukaan olisi 158 US$ / henkilö.
Paat sitten paljon infoat ännepäin!!![]()
Sitä ootellessa...
ot: Olet pahasti myöhässä. Viimeksi sinne lähdettiin kiväärin kanssa isommalla porukalla 1940 ja reissusta jäi vähän paska maku. Tarkoittanetkin, että olet innokas metsästyksenharrastaja ja itärajan takana järjestettävät nykyään aika suositut metsästyssafarit kiinnostaa?Tsernobyl olisi ainoa paikka itärajan takaja, johon voisin lähteä ilman kivääriä.Ehdottomasti olisi ehkä maailman kiinnostavin urban exploring mesta.![]()
No niin, tuli käytyä siellä Kiovassa ja Tsernobylissä. Täytyy kyllä sanoa, että Kiovan liikenne oli sellaista, että itse en mielelläni liikkuisi siellä seassa kaksipyöräisellä. Yhden taksimatkan aikana oli kolme läheltä piti tilannetta. Taksikuski ei tehnyt mitään uhkaavan törmäyksen estämiseksi, mutta kylläkin soitti torvea. Kuljettajat tuntuivat vielä loukkaantuvan, kun kiskoimme turvavyön päälle matkan aikana. Liikennetavoista johtuen tällaisia autoja oli noin joka toisessa risteyksessä.Paat sitten paljon infoat ännepäin!!Tammikuussa olen itse menossa tuonne, mutta valitettavasti ilman mopoa. Muistaakseni kaveri, joka tilasi kiertokäynnin, kertoi sen maksavan 145 US$ (n. 100 e) / hkl 4 henkilön seurueelle. Olisiko saanut hiukan alennusta, kun linkin mukaan olisi 158 US$ / henkilö.![]()
Sitä ootellessa...
Ei saakeli, tuosta retkestä olen kyllä kateudesta vihreä, pitäisi joskus itsekin suorittaa.No niin, tuli käytyä siellä Kiovassa ja Tsernobylissä.
KehtaaEi saakeli, tuosta retkestä olen kyllä kateudesta vihreä, pitäisi joskus itsekin suorittaa.No niin, tuli käytyä siellä Kiovassa ja Tsernobylissä.
Kehtaako kysyä minkälaisesta kokonaiskustannuksesta retkellä puhutaan ja mitä kautta tuon hoidit?
Varmasti, katselin matkatoimiston kierrosesittelyn ja todella ikimuistettava retki varmaan oli. Tuonne tosiaan alkanee olemaan viimeisiä aikoja mennä käymään jos meinaa, koska lisääntyvä turismi tuhoaa paikkoja takuulla.Ja täytyy kyllä sanoa, että oli ehkä paras reissu tähän mennessä.
Ja täytyy kyllä sanoa, että oli ehkä paras reissu tähän mennessä.