Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Esim SS Ducatia ei voi käynnistää sivujalka alhaalla.Mutuna veikkaisin prätkän valmistajan varautuneen myös sivujalalla tapahtuvaan koneen käyttöön.... myös mutuiluja voi esittää halutessaan
Mutta sekin taisi olla jenkkilän peruja tms. Vanhemmissa Ducateissa jalka ponnahti automaattisesti ylös ja jenkit kaatoivat pyöriään kun eivät sitä muistaneet.Kyllä. Esim SS Ducatia ei voi käynnistää sivujalka alhaalla.Mutuna veikkaisin prätkän valmistajan varautuneen myös sivujalalla tapahtuvaan koneen käyttöön.... myös mutuiluja voi esittää halutessaan
-02 750SS ei ainakaan käy tai sitten en osaa sitä käyttää.Mutta sekin taisi olla jenkkilän peruja tms. Vanhemmissa Ducateissa jalka ponnahti automaattisesti ylös ja jenkit kaatoivat pyöriään kun eivät sitä muistaneet.Kyllä. Esim SS Ducatia ei voi käynnistää sivujalka alhaalla.Mutuna veikkaisin prätkän valmistajan varautuneen myös sivujalalla tapahtuvaan koneen käyttöön.... myös mutuiluja voi esittää halutessaan
Uudemmat SS:t käy myös jalka alhaalla.
Oma pakkomielle on aina sammuttaa valot ja radio ennen mopon sammuttamista. Käynnistäessä puolestaan ensin buutataan moottori, sitten valot ja viimeksi radio & Autocom. Näin Xenonien käynnistämisestä (mukamas) tuleva jännitepiikki ei vaurioita radiota tai Autocomia![]()
Joo, juuri tuon ikäluokan pelit ei toimi. Nämä viimeisimmät toimii. Eli noin 2004-2006 mallit.-02 750SS ei ainakaan käy tai sitten en osaa sitä käyttää.
Ei vittu...![]()
Tuo on nimenomaan hifistelyä. Oikeat äänentoisto-hifistelijät miettivät oikeasti tuollaisia, kuuluu kuulemma soundissa...Uskoni ihmiskuntaan on mennyttä. Miten te rakkaat kanssamotoristit selviätte hengissä tuolla?
Itse olen miettinyt miten päin kytken auton lämmityslaitteen pistokkeen lämmitystolppaan.
Mä taas painelen vilkun sammutuskytkintä jatkuvasti ajossa. Toisaalta tää on kuulemma aika yleinen pakkomielle...
Jos vaikka olisit kasvot kohti tolppaa? Tähtääminen on helpompaa noin päin kuin ollen selin kohti tolppaa.Itse olen miettinyt miten päin kytken auton lämmityslaitteen pistokkeen lämmitystolppaan.
On tässä nyt viimeaikoina mietityttänyt moottoria lämmittäessäni, että nelarin tapauksessa kumpi lienee moottorin kannalta parempi(tai pikemminkin onko jommasta kummasta tyylistä haittaa jollekin osalle): Moottorin lämmitys sivujalalla(eli esim. pukee ajovarusteet koneen käydessä lämpimäksi) vaiko, että itse istuu pyörän päällä ja pitää pyörää pystyasennossa?
Ihan loogisella ajattelulla tulis mieleen, että kun omassa pyörässä öljypumppu käsittääkseni sijaitsee oikealla, niin se saa pumpattavakseen öljyä heikosti jos kone on sivujalalla, vai olenko käsittänyt jotain väärin?
Joku voisi valaista niin saisin tämän taakan ajatuksista pois, myös mutuiluja voi esittää halutessaan![]()
En ymmärrä mitä tarkoitat? Mihin väitteesi perustuu?Jos vaikka olisit kasvot kohti tolppaa? Tähtääminen on helpompaa noin päin kuin ollen selin kohti tolppaa.Itse olen miettinyt miten päin kytken auton lämmityslaitteen pistokkeen lämmitystolppaan.![]()
Mulle toi lohkolämmittimen soundi ei oo niin tärkee juttu että viittisin miettiä...Tuo on nimenomaan hifistelyä. Oikeat äänentoisto-hifistelijät miettivät oikeasti tuollaisia, kuuluu kuulemma soundissa...Uskoni ihmiskuntaan on mennyttä. Miten te rakkaat kanssamotoristit selviätte hengissä tuolla?
Itse olen miettinyt miten päin kytken auton lämmityslaitteen pistokkeen lämmitystolppaan.
Tuo vilkkuongelma ratkeaa sillä ettei käytä niitä ollenkaan, ei ainakaan kulu. Kaverin faija toteutti tätä ihan oikeasti ja kerran yksi onneton fillaristi kolautti mersun oikeaan kylkeen kun äijä kääntyi pihaan ilman vilkkua.....ja fillaristi joutui vielä maksumieheksi....
Ihan helvetin hyvä ketju, pelastaa mun tylsän perjantain...![]()
Mulle toi lohkolämmittimen soundi ei oo niin tärkee juttu että viittisin miettiä...Tuo on nimenomaan hifistelyä. Oikeat äänentoisto-hifistelijät miettivät oikeasti tuollaisia, kuuluu kuulemma soundissa...Uskoni ihmiskuntaan on mennyttä. Miten te rakkaat kanssamotoristit selviätte hengissä tuolla?
Tuo vilkkuongelma ratkeaa sillä ettei käytä niitä ollenkaan, ei ainakaan kulu. Kaverin faija toteutti tätä ihan oikeasti ja kerran yksi onneton fillaristi kolautti mersun oikeaan kylkeen kun äijä kääntyi pihaan ilman vilkkua.....ja fillaristi joutui vielä maksumieheksi....
Ihan helvetin hyvä ketju, pelastaa mun tylsän perjantain...![]()
Käytännön kokeisiin, tietysti.En ymmärrä mitä tarkoitat? Mihin väitteesi perustuu?Jos vaikka olisit kasvot kohti tolppaa? Tähtääminen on helpompaa noin päin kuin ollen selin kohti tolppaa.Itse olen miettinyt miten päin kytken auton lämmityslaitteen pistokkeen lämmitystolppaan.![]()