vma
New member
Silti toivon että rata tulee, ja että se tulee pyörimään omalla tulorahoituksellaan nyt ja ikuisesti.
Edelleen tämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silti toivon että rata tulee, ja että se tulee pyörimään omalla tulorahoituksellaan nyt ja ikuisesti.

Meillä kaikilla on tuosta mielipiteemme ja sehän on ok..... Itse olisin toki rakentanut tuon radan Helsinki- Vantaa lentokentän viereen. Oisin pannut Lavangon ja Hansiksen alueen sileeks. Olis ollu infrat ja hotellit valmiina. Mutta kun....
.
.Lueksin tuon Kouvolan Sanomien kirjoituksen kaksi kertaa ja muutama huomio tuosta. Mitä tarkoittaa seuraavat huimat luvut jotka uusi toimari kertoo.
-Varikkorakennuksen suhteen on useita vaihtoehtoja, joita vielä mietimme. Välttämättä emme tarvitse kiinteää rakennusta heti ensimmäiseen kilpailuun. On olemassa siirrettäviä ratkaisuja.
Yhtiö on pitänyt tietoisesti niukkaa tiedotuslinjaa. Siis Rossi olisi teltassa sateen sattuessa(nauran)
Ok, eli ongelma lienee luetun ymmärtämisessä.-Nyt kyllä pistit vaikean.Jos olet oikeasti MIIKAEEL. Voime hyvin jatkaa keskustelua.Mutta jos olet MIKAEL niin ehkä minun on parempi uskoa SINUA. Kerro kuitenkin mitä kirjoitin väärin. Pieni lisä.
Poliisi kuuluu sisäministeriön alaisuuteen ja saanee rahoituksensa sitä kautta.Olen ollut Euroopan moottoriradoila seuraamassa touhua ja ainakin hollannissa ja espanjassa porukka joka on teltoissa ja muissa leireilyissä On vaatinut ainakin Assenissa poliisien ja mellakkajoukkojen väliintulo.Kuka maksaa nämä jälkilöylyt? Miten sitten kun venäläiset tulevat tänne. Miten paljon ja kuka maksaa mahdolliset eskaloitumiset. TÄMÄ ei ole pelkkä prätkäkisä---älkää luulkokaan.
Olen ollut Euroopan moottoriradoila seuraamassa touhua ja ainakin hollannissa ja espanjassa porukka joka on teltoissa ja muissa leireilyissä On vaatinut ainakin Assenissa poliisien ja mellakkajoukkojen väliintulo.Kuka maksaa nämä jälkilöylyt? Miten sitten kun venäläiset tulevat tänne. Miten paljon ja kuka maksaa mahdolliset eskaloitumiset. TÄMÄ ei ole pelkkä prätkäkisä---älkää luulkokaan.
Poliisi kuuluu sisäministeriön alaisuuteen ja saanee rahoituksensa sitä kautta.
Jos venäläisten kisoihin tunkeutuminen aiheuttaa sotilaallisen selkkauksen tarvitaan varmaan puolustusvoimien apua. Heidän rahoitus hoitunee puolustusministeriön kautta.
Jos taas osa ulkomaalaisista kisaturisteista keksii anoa täältä turvapaikkaa, niin se menee maahanmuuttoviraston asiaksi joka lienee myös sisäministeriön alainen laitos.
Nyt alkaa olla "ongelmat" jo sitä luokkaa että Luoja meitä näiltä kisoilta varjelkoon. [emoji6]
Sinä menet jo huumorin puolelle. kaipaa.