No hyvä, jotain positiivistakin EU tuonu tänne rajoitusten ja kieltojen kultamaahan Suomeen, jonka kateellinen kansa haluasi että liikenteessä ei muuta liikkuisi kuin harmaita toyota-autoja. Ei mulla ollut nuorena minkäänlaista mopoa, mutta en sen takia menis kieltämään mopoautoja. Ihan hyvin ne tuolla liikennevirrassa pärjäilee, useimmat kulkeekin sitä kuuttakymppiä toisin kuin pappojen suzuki altot. Ohitsekin pääsee tarvittaessa, kun ne ei pysty nostamaan nopeuttaa ohituksen ajaksi, toisin kuin se suzuki alto-kuski.
Enemmän vaaratilanteita aiheuttaa ne virittämättömillä skoottereilla ajavat pikkutytöt, ketkä ei hallitse sitä ajokkiaan sen vertaa, että pysyisivät siellä tien reunassa. Siinä on paha lähteä ohittamaan kun edellä mennään siksakkia koko kaistan leveydeltä.
Nolojahan ne mopoautot on ja ihan hyvä että niissä on se punainen kolmio takana, niin kukaan ei luule mua mopoautoilijaksi kun joskus joudun tolla Smartilla lähtee liikenteeseen..
Enemmän vaaratilanteita aiheuttaa ne virittämättömillä skoottereilla ajavat pikkutytöt, ketkä ei hallitse sitä ajokkiaan sen vertaa, että pysyisivät siellä tien reunassa. Siinä on paha lähteä ohittamaan kun edellä mennään siksakkia koko kaistan leveydeltä.
Nolojahan ne mopoautot on ja ihan hyvä että niissä on se punainen kolmio takana, niin kukaan ei luule mua mopoautoilijaksi kun joskus joudun tolla Smartilla lähtee liikenteeseen..