• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mopotin jätti tielle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kannattaa ehkä harkita sitä Hondaa vielä
sport05.gif

Käytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Mulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla. Kilometrejä tossa on jo noi mainitsemani n. 2700, pikkasen alle, eli uutena ostin.
älä lannistu. kawassa on luonnetta. honda on sellaisille, jotka ajaa tojotalla
tounge.gif
Ja kun jotkit apinat oppii jotakin tekemään niin sen ne tekee sitten aina..sinäkin oppinut jostakin tuon lauseen ?
jaa en mää mitään opi, toisin kuin ne apinat. honta on vaan "vähän" väritön laite. ei mulla oo edes kawaa enää. ostan hontan heti kun olen kuollut tai halvaantunut tai muuten vaan tylsä.

Kun sen ainaisen unelman saa kymppitonnilla, niin se kannattaa varmaankin toteuttaa. Tosin luulen, että sulla on tämän kauden jälkeen päässä joku paljon kalliimpi unelma ja käsissä sellainen pyörä mistä on markkinoilla tarjontaa yli kysynnän.

Käytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Mulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla. Kilometrejä tossa on jo noi mainitsemani n. 2700, pikkasen alle, eli uutena ostin.
tounge.gif
Mun kohdalla osuu aivan täydellisesti.
biggrin.gif
Paitti ei oo mikään tusinakotilo.

Siellä on kytkinkopassa sellainen pieni pyöreä ikkuna sisälle.
Siitä katotaan paljonko siellä on öljyä, eli kun pyörä on tasaisella
maalla ja pystyssä, pinnan on täytettävä ikkunasta 3/4 osaa.
Liika öljymäärä saattaa kenties tehdä myöskin moisen virheilmoituksen.

Mikäli öljyä on oikea määrä, ei savuta eikä tiputa niin ei muuta kuin
takuuhuoltoon. Silloin siellä on sensori rikkipoikki.

Jos siltä tuntuu niin vaihda ihmeessä hondaan. Yhtälailla niissäkin
vikoja on mutta tärkeintä on se että alla on mieluinen peli.

tounge.gif
Ja kun jotkit apinat oppii jotakin tekemään niin sen ne tekee sitten aina..sinäkin oppinut jostakin tuon lauseen ?
jaa en mää mitään opi, toisin kuin ne apinat. honta on vaan "vähän" väritön laite. ei mulla oo edes kawaa enää. ostan hontan heti kun olen kuollut tai halvaantunut tai muuten vaan tylsä.
Nyt vain aivokuollut?
tounge.gif

Siellä on kytkinkopassa sellainen pieni pyöreä ikkuna sisälle.
Siitä katotaan paljonko siellä on öljyä, eli kun pyörä on tasaisella
maalla ja pystyssä, pinnan on täytettävä ikkunasta 3/4 osaa.
Liika öljymäärä saattaa kenties tehdä myöskin moisen virheilmoituksen.

Mikäli öljyä on oikea määrä, ei savuta eikä tiputa niin ei muuta kuin
takuuhuoltoon. Silloin siellä on sensori rikkipoikki.

Jos siltä tuntuu niin vaihda ihmeessä hondaan. Yhtälailla niissäkin
vikoja on mutta tärkeintä on se että alla on mieluinen peli.
Juu, ikkunasta on katottu öljymäärä. Ukko-kulta kyllä lisäs öljyä summassa siellä tien päällä, et olisko sitten ollut virheilmo toisella kertaa. Huomenna huoltoon Ylivieskaan.
Tietty kaikissa merkeissä on vikoja, mut kamoon kamut, pitäähän aina keksiä hyvä "syy" miks vaihtaa pyörä
wink.gif
.

No jos on vaihtofiiliksiä ja mahdollisuudet vaihtaa niin eikö se ole tarpeeksi hyvä syy =) Vaikka minä olen merkkini valinnut niin en voi muuta sanoa kuin, että älä ostaa kasawikaa säkissä vaan käy koeajoilla. Minulla on merkki tullut valituksi ihan ajotuntuman ja ajofiiliksen mukaan.

Suzukissa eniten kikkeliä,kawa tulee hyvänä kakkosena...Hondat on akkojen mopoja,mut sähän näköjään sellainen olet.

Kuulin taupauksen, jossa er6:sen kaikki sähköt menivät pimeäksi. Tiedä sitten voisiko olla sähkövika/häiriö..Kiikuta pajalle pyörä, sillä selviää.

Hondassa ja Yamahassa ei ole mitään vikaa. Suzukissa on sähköviat ja Kawasakissa kaikki. Sorry oli ihan pakko ja tuota ei pidä ottaa vakavasti. Huoltoon pyörä vain ja kyllä ne sen siellä kuntoon saavat ja sitten vaan ajamaan. Pikku vikoja, heleppo korjata.

Kerkeevät Ylivieskassa kattoo mopotinta vasta ens viikon torstaina, sitten vasta, mää en kestä
bawling.gif
Toisella mahollisella korjaamolla on syksylläkin tuodut vielä laittamatta
033102ass_1_prv.gif

No Fasussa on ainaki öllimittari todella herkkä, ei tarvii mennä ees alarajaan ja johan vilkuttaa. Monasti huollossa vissiin jättäny käyttämättä kun huollon tehny = sitten kun haet ja vähän ajat rupeaa valo vilkkumaan.

Back