Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CBR600F, namKannattaa ehkä harkita sitä Hondaa vielä![]()
No ei kait siinä sitte pitäs olla mitään ongelmaa?Viime kesänä elokuussa ostettu, et takuulla takuuta jälellä.
CBR 600 F = Corolla. Mutta eipä siinä... Kyllähän Corollan hyvä täytyy olla, kun on niin järjettömän paljon myytykin...CBR600F, namKannattaa ehkä harkita sitä Hondaa vielä![]()
jaa en mää mitään opi, toisin kuin ne apinat. honta on vaan "vähän" väritön laite. ei mulla oo edes kawaa enää. ostan hontan heti kun olen kuollut tai halvaantunut tai muuten vaan tylsä.Ja kun jotkit apinat oppii jotakin tekemään niin sen ne tekee sitten aina..sinäkin oppinut jostakin tuon lauseen ?älä lannistu. kawassa on luonnetta. honda on sellaisille, jotka ajaa tojotallaKäytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Mulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla. Kilometrejä tossa on jo noi mainitsemani n. 2700, pikkasen alle, eli uutena ostin.![]()
jep +1Suzukia suosittelen!![]()
Mun kohdalla osuu aivan täydellisesti.älä lannistu. kawassa on luonnetta. honda on sellaisille, jotka ajaa tojotallaKäytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Mulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla. Kilometrejä tossa on jo noi mainitsemani n. 2700, pikkasen alle, eli uutena ostin.![]()
Nyt vain aivokuollut?jaa en mää mitään opi, toisin kuin ne apinat. honta on vaan "vähän" väritön laite. ei mulla oo edes kawaa enää. ostan hontan heti kun olen kuollut tai halvaantunut tai muuten vaan tylsä.Ja kun jotkit apinat oppii jotakin tekemään niin sen ne tekee sitten aina..sinäkin oppinut jostakin tuon lauseen ?älä lannistu. kawassa on luonnetta. honda on sellaisille, jotka ajaa tojotallaKäytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Juu, ikkunasta on katottu öljymäärä. Ukko-kulta kyllä lisäs öljyä summassa siellä tien päällä, et olisko sitten ollut virheilmo toisella kertaa. Huomenna huoltoon Ylivieskaan.Siellä on kytkinkopassa sellainen pieni pyöreä ikkuna sisälle.
Siitä katotaan paljonko siellä on öljyä, eli kun pyörä on tasaisella
maalla ja pystyssä, pinnan on täytettävä ikkunasta 3/4 osaa.
Liika öljymäärä saattaa kenties tehdä myöskin moisen virheilmoituksen.
Mikäli öljyä on oikea määrä, ei savuta eikä tiputa niin ei muuta kuin
takuuhuoltoon. Silloin siellä on sensori rikkipoikki.
Jos siltä tuntuu niin vaihda ihmeessä hondaan. Yhtälailla niissäkin
vikoja on mutta tärkeintä on se että alla on mieluinen peli.
Eli nyt sulla on sitten se halpa. Mitäs jos seuraavaksi ostaisit sitten tuon haaveilemasi hyvän - halpa ja hyvä kun ei koskaan tule samassa paketissaMulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla.