Pave.
New member
Tuohan on jo ihmisten rääkkäämistäKerkeevät Ylivieskassa kattoo mopotinta vasta ens viikon torstaina, sitten vasta, mää en kestäToisella mahollisella korjaamolla on syksylläkin tuodut vielä laittamatta![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan on jo ihmisten rääkkäämistäKerkeevät Ylivieskassa kattoo mopotinta vasta ens viikon torstaina, sitten vasta, mää en kestäToisella mahollisella korjaamolla on syksylläkin tuodut vielä laittamatta![]()
![]()
hyvä syy unohtaa kawasaki kokonaanKerkeevät Ylivieskassa kattoo mopotinta vasta ens viikon torstaina, sitten vasta, mää en kestäToisella mahollisella korjaamolla on syksylläkin tuodut vielä laittamatta![]()
![]()
Äänestyskin asiasta täälläNyt on pakko kysyy, et mitä öljyä pyörissänne käytätte?
huundaiiNyt vain aivokuollut?jaa en mää mitään opi, toisin kuin ne apinat. honta on vaan "vähän" väritön laite. ei mulla oo edes kawaa enää. ostan hontan heti kun olen kuollut tai halvaantunut tai muuten vaan tylsä.Ja kun jotkit apinat oppii jotakin tekemään niin sen ne tekee sitten aina..sinäkin oppinut jostakin tuon lauseen ?älä lannistu. kawassa on luonnetta. honda on sellaisille, jotka ajaa tojotallaKäytin vaan sanontaa et piiputti. Oikeasti vaan valo syttyi ja mä sammutin tietty kiiruusti moottorin.
Mulla on aina ollut unelmana toi Honda, mut Kawan ER 6 irtos halvemmalla, niin ajattelin et harjottelen nyt sit tolla. Kilometrejä tossa on jo noi mainitsemani n. 2700, pikkasen alle, eli uutena ostin.![]()
![]()
Kärkkäiselläkö niin tuumasivat?Kyllä mä luulin et tolla ajetaan pari vuotta. Pajalla epäiltiin et öljyt olis syy tohon ongelmaa (jotka on vaihdettu ekassa huollossa).
Jaa, on tuo mulla pelittänyt zetorissa ja sitä ennen isoäiti-Ninjassa...Sanoivat et Castrol GPS 15W50 on aiheuttanut hankaluuksia...
Kuulostaa melko kaukaahaetulta syyttää öljyä. Totenäköisimmin vika anturissa tai jossain sähköjohdossa tai liitoksessa. Noi pyöränvaihtopuheet oli sit huumoria, eiks vaan. Tommonen on kuitenkin pikkuvika, ja takuu voimassa niin asiathan on hyvin. Vaihtamalla saattaa saada alleen vaan kahta kauheemman ongelmapesän.Sanoivat et Castrol GPS 15W50 on aiheuttanut hankaluuksia.
Perusteluin?sanoi:huundaiijopa aivokuolleet osaavat olla hommaamatta pyöriksi husqvarnaa ja husaberggiä.. öö tai hontaa.![]()