• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotoGP 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aika outoa jos vielä myyvät noita paketteja missä tämä MotoGP myyjän mukaan on mukana . Miten lienee onnistavan sopparin katkaisu kesken kauden . Minä annoin jatkua viime elokuussa vuodella kun oli halvempi paketti ja kanavia paljon missä oli urheilua . En kyllä olisi jatkanut jos olisi ollut tiedossa että MotoGP ei näy tulevalla kaudella , sitä olisi pystynyt jatkamaan kuukausi kerrallaan sitten . Mutta saahan tuon sitten näkyviin toista kautta kun hankkii tuon passin.

Liityin varta vasten foorumille kun täältä sai ainoana netistä jotain käryä tuleeko tuo MotoGP telkkarista vai ei. Mulla Soneran KotiTV vai Viihdekö se nykyään ja sieltä Nelonen Pro -paketti juurikin vain ja ainoastaan MotoGP:tä varten. Tänään soittivat kun olin katkasemassa tilauksen ja kovasti sanoivat että Nelonen Pro:lla tulee tulemaan.

Tivasin että miksi ei näy ohjelmaoppaassa mitään niin eivät oikein sanoneet kuin että tulee tuo.

Perskules että vähän oudoksuttaa yhä tuleeko vai ei. Onko Soneralla sitten parempaa tietoa kuin itse Nelosella? Loppuu kohta kärsivällisyys:)

Voi olla että MotoGP katsojien joukkopako nelonen prolta juuri firmaa talousongelmiin aja..

Mä ostin perus videopassin 99,95e koko kausi. Ei tarvi enää kikkailla streamien kanssa.

http://www.motogp.com/en/faq

Voi katsoa monesta eri laitteesta.

Itse katselen välillä iPadilla, välillä tietokoneella.

The connection speeds required are as following: HD one video feed : 4 Mbps HD multiscreen video feed : 12Mbp

Multiscreen videopass maksaa enemmän ja sitten saa vaikka neljä ruutua samaan aikaan eri kulmista/pyöristä. Kokeilin sitä pari vuotta sitten mutta ei toiminut kovin hyvin. Saattoi olla 5-10 sekuntia epäsynkassa ne ruudut.

Minkälaiset laite ja nettiliittymä vaatimukset on jotta homma toimii Videopassilla?

Mulla 4g mokkula + läppäri ja toimii ihan hyvin. Tosin tämä kausi varmaan jää väliin kun ei jaksa kattella tota sopupeli pelleilyä. Wsbk ajetaan sentään vielä täysiä voitosta.

Mulla 4g mokkula + läppäri ja toimii ihan hyvin. Tosin tämä kausi varmaan jää väliin kun ei jaksa kattella tota sopupeli pelleilyä. Wsbk ajetaan sentään vielä täysiä voitosta.

Älä nyt. Hieno kausi tulossa. Suzukit ja kumppanit lennossa. Toivottavasti lisää tohinaa kärkeen.

(tai sit Jorge karkaa :no:)

Mulla on vaan 2/0,5Mb kotiliittymä ja hyvin tulee sen kautta. Lähes kaikki menee 4G:n kautta muuten, mutta kun haluaa katsoa töllöstä Apple-TV:n kautta iPadilla, pitää iPad laittaa wlaniin ja kotiliittymään kiinni. Lähes täysin häiriötön ja hyvä kuva tuollakin tulee. Muuten tollasella kahden megan liittymällä ei kyllä tee kertakaikkiaan mitään.

Sama juttu, katellaan tää kausi muuta.

Voi olla että MotoGP katsojien joukkopako nelonen prolta juuri firmaa talousongelmiin aja..

Näin varmaan on , mutta täytyy tehdä parhaansa että tällä kertaa ajaa . Kummallista silti että nämä kanavapakettien tarjoajat mm. DNA mainostavat edelleen että MotoGP näkyy edelleen paketeissa muiden lajien kanssa . Mitä tästä siis opimmekaan ! Ei missään nimessä kannata uskoa näihin kanavapakettien myyjiin vaikka tarjoaisivat kuinka edullisia kanavapaketteja missä on kaikkea kivaa kaikille .

Joo, kyllä täällä myös nelonen pro lakkaa näkymästä ja satanen menee dornalle.. Aion kuitenkin katsoa kisat.

Ne jolla on joku määräaikainen paketti niin älkää ihmeessä maksako laskuja. Ilmoitatte sinne että myyty tuote ei vastaa lupauksia ja jos tulee kinaa niin lausuntoa kuluttajariitalautakunnalta. Sen mukaan sitten olette maksamatta..

Itse ainakin teen näin jos kisat ei näy. Mulla tosin irtisanomisaika on yksi täysi kuukausi, mut tulee siitäkin 50€ maksettavaa turhasta. Tai voihan sitä kattoa kainalopalloa tai baseballia mopokisojen sijasta ja olla hiljaa :D

- T -

Myös Elisan PRO paketti mainostaa tuota MotoGP kisaa pakettiin kuuluvaksi 54 € kk jotain eli kyllähän pitäisi näkyä vielä , mutta saa nähdä miten perjantaina käy. Taitaa tuo ruutu plus sekoittaa pakettia. Ainakin uusien tilaajien jotka ovat olleet siinä tiedossa että MotoGP näkyy voivat yrittää perua tilaustaan paketin tarjoajilta jos kisoja ei näy. Mun kohdalla ei varmaan onnistu kun vielä Neljä raastavaa kuukautta joudun maksamaan turhasta 40 € per kuukausi jos kisoja ei näy.

Onk tää nyt se kuuluisa hyväätiedotusta.fi ??

Ei kovin hyvää ole jos puskaradion kautta menee. Ei tuolla nelosen sivuilla näköjään missään valikossa näy Motogp:tä. Vähin äänin ottaneet pois ja luottaneet ettei kukaan huomaa. Tai sitten ei ole vain ylittänyt uutiskynnystä.

Ei pron (ruutu) sivuilla mainita MotoGp:stä mitään. Ruutu vastas mulle tosiaan että tilanne auki vielä :blink: Ei luulis enää kauaa auki olevan. Ja tiedottaa kun asiaan tulee selvyyttä. Mihinköhän se tiedotus ilmaantuu?

Back