Pedrosa palas vaihteeks kisaamaan, ja olikin sitten paras kotarikuski.
Millerin tie sarjasta ulos alkaa hahmottua hiljalleen? Aika raakaa peliä.
Ja samalla oven avauksella vois lähteä,P.Espargaro ,Giannantonio,R.Fernandez ja Nagakaami.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pedrosa palas vaihteeks kisaamaan, ja olikin sitten paras kotarikuski.
Millerin tie sarjasta ulos alkaa hahmottua hiljalleen? Aika raakaa peliä.
Ducatin tehdasväri muuttui näemmä keltaiseksi. Toivottavasti ei ole pysyvää.

Pedrosa palas vaihteeks kisaamaan, ja olikin sitten paras kotarikuski.
Ja samalla oven avauksella vois lähteä,P.Espargaro ,Giannantonio,R.Fernandez ja Nagakaami.
Tilanne on aika vaikea tulokkaille.
GP-pyörän ajaminen rajoilla on nykyään niin eri laji verrattuna alempiin luokkiin, että sopeutuminen vaatii paljon kilometrejä. Toisilta enemmän, toisilta vähemmän.
Joiltain ei sitten taitu koskaan.
Noiden luokkien välisten erojen pienentämisestä on ollut iät ja ajat puhetta. Ainoa konkretia on ollut Moto3 luokan koneen koon tuplaaminen. Luokkien väliset erot ovat silti järisyttäviä. Rajuin hyppy tulee siirryttäessä Moto2:sta MotoGP-luokkaan. Siinä kun hypätään käytännössä katumoottorista ihan täyteen proto-laitteeseen jossa kaikkea on vähintään tuplat paitsi pyörän painoa. Tainnut useampikin kuski hypätä takaisin Moto2-pyörän puikkoihin kun MotoGP ei vain ota sujuakseen.
Muuten sitten noilla kahdella muulla eurooppalaisella vähän vaisumpaa, Yamahasta tai Hondasta nyt puhumattakaan.
Ja samalla oven avauksella vois lähteä,P.Espargaro ,Giannantonio,R.Fernandez ja Nagakaami.
viihdyttävä viikonloppu kaikissa luokissa
Oli kyllä ja tästähän saatiin vielä mestaruustaistelu. Bagnaia mureni vanhojen tapojensa mukaisesti paineen alla..