• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motokeidas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTRO
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MTRO

New member
Vaihdoin kevään korvilla pyörän Motokeitaasta,
soittelin asiasta muutamaan kertaan ja menin paikan päälle, jossa sain todella asiallista palvelua. Tehtiin kaupat ja sovittiin vaihdon tapahtuvan tiettynä päivänä. Soittelin myyjälle hiukan ennen ko. päivää ja varmistelin, että asia on ok. Myyjä kertoi asian olevan ok, oli kuulemma itse sinä päivänä vapaalla mutta lupasi tulla paikalle.

Saavuin paikalle sovittuna päivänä, tehtiin kaupat pyörästä ja oheistarvikkeista. Asiointi oli äärimmäisen miellyttävää kiireisestä ajankohdasta huolimatta.

Kaupan jälkeen ollaan oltu yhteydessä ja palvelu pelaa ja hinnat ovat olleet kohdallaan. Joten ei voi sanoa muuta kuin, että mieltä lämmittävä palvelu. Epäselvää ei ole mihin olen yhteydessä kun jotain tarvitsen vaikka liike sijaitseekin miltei toisella puolella Suomea kuin missä asun.
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
itse olen ostanyt molemmat omistuksessani olleet pyörät Motokeitaasta. Palvelu on aina ollut erittäin ystävällista , vahtopyörästa hyvittivät lähes saman mitä olin vuosi takaperin siitä itse maksanut. Myyjä tiesi mitä myy
smile_org.gif

Kun ensi keväänä vaihdan cbr:ni isompaan painelen toden näköisesti Motokeitaaseen, vaikka matkaa on 160km!
Jyväskylästä ei tuontipyörille oikeen löydy paikkaa mihin niita voisi vaihdossa tarjota.

Täällä on Speed joka on
033102ass_1_prv.gif
Kuvä
062802moto_prv.gif
BMw kuskeille ja Bike forum
nixweiss.gif

Kyllä joutuu itsekkin antamaan kiitosta Motokeitaalle, tai oikeastaan korjaamopäälikölle!

Kiitoksia neuvoista saatiin Busaan putket kiinni ja pelittää hienosti!

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Itse olen Motokeitaassa paristi asioinut ja pojille iso
bowdown.gif
!!!! Vuokrasin viime kesänä viikoksi pyörän ja sain vielä ihkauudet ajokamat mukaan vuokradiiliin kun ei löytynyt "vuokrakorista" pikkunaiselle sopivia vetimiä! Kyllä kelpasi viikko päristellä edullisesti vuokratulla mopolla hyvissä (ajo)kamoissa 1700 kilsaa...
sport05.gif
Sen jälkeen törmännyt mm. messuilla keitaan porukoihin ja oikein asiallista palvelua!!!
cool.gif

Motokeidas palvelee asiakkaitaan todella mainiosti! Myös kaupanteon jälkeen!
biggrin.gif

Jep, Motokeidas on ollut paras liike tähän mennessä, missä olen asioinut. Esim. Vein pyörän huoltoon rengasvian takia ja yllätys oli suuri, kun vika ei ollutkaan vaatinut renkaan vaihtoa, vaan varsinainen syy löytyi muualta kuin renkaasta. Lasku oli huisisti pienempi kuin odotin, mutta etenkin ilahdutti se, että korjaamon pojat olivat tarkasti hoitaneet hommansa! Ei vaan oltu edetty helpointa reittiä ja vaihdettu rengasta ja nyhdetty rahoja vaan oikeasti palveltu asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla!
062802jumpie_prv.gif

Keitaaseen toistekkin.

Olen myöskin saanut Motokeitaalla aina ystävällistä palvelua. Tänään vein ajohousut vetoketjun rikkoontumisen vuoksi näytille -> parin minuutin päästä kävelin liikkeestä ulos uudet housut kainalossa! Palvelu todellakin pelasi, kiitos siitä!

Jees itsekin olen monet kerrat asioinut liikkeessä ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Palvelu on loistavaa ja viime kerralla tarttui pyöräkin mukaan
wink.gif

Kaksi pyörää on tullut tuolta hankittua sekä ajovarusteita.
Ei mitään moitittavaa. Henkilökuntakin varsin mukavaa.

Itsellä myös postiivisia kokemuksi. Ostin nykyisen pyöräni ko. liikkeestä, koeajon yhteydessä en huomannut mitää erikoista. Ajettuani hiukan pitempään huomasin että etpää on hiukan löysä. >Soitin ja vein mopon sinne uudet öljyt samantien sisään ja keula kunnossa. Ilman mitään lisähintaa.
Iso kiitos Motokeitaalle.
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Onko Motokeidas ensimmäinen suomalainen mp-liike, josta saa sitä paljon peräänkuulutettua (mutta vähän nähtyä) hyvää palvelua, kun kommentit ovat yksimielisen positiivisia?  
wink.gif
Jos näin on, hyvä juttu. Itselläni ei ole kokemuksia ko. liikkeestä.

Todella tyytyväinen, kuin myös!

Viime syksynä soittelin kaikki Tampereen seudun mopoliikkeet läpi, varaosia etsien.
Motokeidas oli ainoa, josta löytyi Hondraani kaikki hyllystä, mitä tarvitsin
biggrin.gif

Lisäksi vielä renkaat valmiiksi tingattuun hintaan, jotka olin ajatellut hankkia vasta keväällä. Pitkä siima heille.......
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä liikkeessä, en mene enää.
Motopalstan ilmoituksen perusteella soitin lauantai- päivänä kännykkänumeroon ja kysyin pyörästä. Liike oli jo mennyt kiinni,
mutta numero vastasi. "ei vois vähemmän kiinnostaa mokomat customit" ja sulki puhelimen. Asiakkaan kannalta paljon viksumpi tapa olisi pitää puhelin suljettuna. Ymmärrän vapaa-ajan merkityksen, mutta avoin puhelin viestittää muuta.
Ostin vastaavan pyörän maanantaina.

Olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä liikkeessä, en mene enää.
Motopalstan ilmoituksen perusteella soitin lauantai- päivänä kännykkänumeroon ja kysyin pyörästä. Liike oli jo mennyt kiinni,
mutta numero vastasi. "ei vois vähemmän kiinnostaa mokomat customit" ja sulki puhelimen. Asiakkaan kannalta paljon viksumpi tapa olisi pitää puhelin suljettuna. Ymmärrän vapaa-ajan merkityksen, mutta avoin puhelin viestittää muuta.
Ostin vastaavan pyörän maanantaina.
Tähän melkein väittäisin että höpö höpö. Varmasti missään liikkeessä ei heitetä kirjaimellisesti tollasta palautetta.

Taas näitä yhden viestin nimimerkkejä jotka ilmaantuu herjaamaan jotain tiettyä liikettä.

Back