wantti
New member
König edustaa ainakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
König edustaa ainakin
Well, uus maalausteema ja termigset...
Moto Morini 1200 Corsaro Veloce
...ja uusi ruiskun ohjelmointi. Kuvien olisi pitänyt jo olla 11 pvä Morinin sivuilla, mutta tietäähän noi makaroonien aikataulut, odotellaan...
Mua ainakin haittaisi Corsaron omistajana tuo kuoppaisuus tehokäppyrässä. Ei varmaan perus katuajossa huomaa mutta radalla tilanne voikin olla jo toinen. Omassa aprillissakin on kyllä tuo "ongelma" vakiona mutta niistä kuopistahan pääsee eroon tosiaan polttoaineen syöttö ja koneen hengitysasiat korjaamalla tehon ei päästöjen kannalta...Heeeeiii! Löyty vertailutesti! Superduke, Tuono ja Corsaro. Tosin Italiaks, joten babelfisu käyttöön, tulee aika hauskoja englanninnoksia... Kyllä jutun juju selviää. Esimerkkinä löyty mm tehokäppyrävertailu takapyörältä:
voima
Aika vakuuttavaa tuo Corsaron vääntö, ja kyllä se ajossakin tuntuu...
Käy koeajaan, itseäni ainakin suorastaan huvitti kuinka höyryveturimaisesti tuo vetää läpi koko rekisterin. Tuon 7000 huipun tuntee ihan aavistuksenomaisesti ja voi olla että kyseinen notkahdus on tehty ihan tarkoituksella, täysin tasainen vääntökäyrä kun ei anna mitään pohjaa etsiä perstuntumalta vaihtokohtia.Mua ainakin haittaisi Corsaron omistajana tuo kuoppaisuus tehokäppyrässä. Ei varmaan perus katuajossa huomaa mutta radalla tilanne voikin olla jo toinen. Omassa aprillissakin on kyllä tuo "ongelma" vakiona mutta niistä kuopistahan pääsee eroon tosiaan polttoaineen syöttö ja koneen hengitysasiat korjaamalla tehon ei päästöjen kannalta...
Hyvä iidea. Mistäköhän noita vaan löytäisi koeajaettavaksi? Kesän koeajolistahan alkaa jo täyttymään (uusi Tuono, Corsaro, KTM superduke, Kawa Z 1000, speed triple...)Käy koeajaan, itseäni ainakin suorastaan huvitti kuinka höyryveturimaisesti tuo vetää läpi koko rekisterin. Tuon 7000 huipun tuntee ihan aavistuksenomaisesti ja voi olla että kyseinen notkahdus on tehty ihan tarkoituksella, täysin tasainen vääntökäyrä kun ei anna mitään pohjaa etsiä perstuntumalta vaihtokohtia.Mua ainakin haittaisi Corsaron omistajana tuo kuoppaisuus tehokäppyrässä. Ei varmaan perus katuajossa huomaa mutta radalla tilanne voikin olla jo toinen. Omassa aprillissakin on kyllä tuo "ongelma" vakiona mutta niistä kuopistahan pääsee eroon tosiaan polttoaineen syöttö ja koneen hengitysasiat korjaamalla tehon ei päästöjen kannalta...
Viime syksynä Corsadon koeajo onnistui ainakin Järvenpäässä:Hyvä iidea. Mistäköhän noita vaan löytäisi koeajaettavaksi? Kesän koeajolistahan alkaa jo täyttymään (uusi Tuono, Corsaro, KTM superduke, Kawa Z 1000, speed triple...)Käy koeajaan, itseäni ainakin suorastaan huvitti kuinka höyryveturimaisesti tuo vetää läpi koko rekisterin. Tuon 7000 huipun tuntee ihan aavistuksenomaisesti ja voi olla että kyseinen notkahdus on tehty ihan tarkoituksella, täysin tasainen vääntökäyrä kun ei anna mitään pohjaa etsiä perstuntumalta vaihtokohtia.Mua ainakin haittaisi Corsaron omistajana tuo kuoppaisuus tehokäppyrässä. Ei varmaan perus katuajossa huomaa mutta radalla tilanne voikin olla jo toinen. Omassa aprillissakin on kyllä tuo "ongelma" vakiona mutta niistä kuopistahan pääsee eroon tosiaan polttoaineen syöttö ja koneen hengitysasiat korjaamalla tehon ei päästöjen kannalta...
Kiitti vinkistäViime syksynä Corsadon koeajo onnistui ainakin Järvenpäässä:Hyvä iidea. Mistäköhän noita vaan löytäisi koeajaettavaksi? Kesän koeajolistahan alkaa jo täyttymään (uusi Tuono, Corsaro, KTM superduke, Kawa Z 1000, speed triple...)Käy koeajaan, itseäni ainakin suorastaan huvitti kuinka höyryveturimaisesti tuo vetää läpi koko rekisterin. Tuon 7000 huipun tuntee ihan aavistuksenomaisesti ja voi olla että kyseinen notkahdus on tehty ihan tarkoituksella, täysin tasainen vääntökäyrä kun ei anna mitään pohjaa etsiä perstuntumalta vaihtokohtia.Mua ainakin haittaisi Corsaron omistajana tuo kuoppaisuus tehokäppyrässä. Ei varmaan perus katuajossa huomaa mutta radalla tilanne voikin olla jo toinen. Omassa aprillissakin on kyllä tuo "ongelma" vakiona mutta niistä kuopistahan pääsee eroon tosiaan polttoaineen syöttö ja koneen hengitysasiat korjaamalla tehon ei päästöjen kannalta...
http://www.msacenter.fi/
Aika hidasta uusien osien saanti tuntuu olevan Moriiniin. Tilasin viime kesänä uuden kuskin madalletun satulan. Kun ei kuulunut mitään ja ajokausikin lähestyy piti alkaa soittelemaan että missäs se satula viipyy. Useiden yhteydenottojen jälkeen sain tietää että alkoivat vasta tammikuussa tehtailemaan niitä. Saas nähdä kerkeekö tälle kesälle uusi perseenalunen. Vieköhän yhtä pitkään kun tilaa tehoputket?
Onko sörsselit jo tullu? Mites se y-putki, onko siinä se yhden putken osuus alkukäyrien paksuista vai samanpaksuista, kuin alkuperäisen putken (vissiin 70-75mm)? Jossain y-putkessa, mitä netissä olen nähny kuvia, se yhden putken osuus on alkukäyrien paksuista, eli liian ohutta.Tilauskokemuksia: tilasin n. 2kk sitten Hattechilta sliparit ja y-putken, eipä ole vielä näkynyt, tosin lupailivat tälle viikolle mutta näyttää toimitus taas venyvän...
Dzt:iltä saman aikaan tilaamani PC sen sijaan on jo kotiutunut![]()
Kiirettähän mulla ei tosin ole....