Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jostain tuotteesta ei tuullutkaan menestysartikkelia, niin silloinhan nimenomaan kannattaa pistää isot alennukset että kama varmasti lähtee liikkeelle ja ulos talosta. Jos vaikka meniskin omakustannehintaan, niin se on pienempi paha kuin pitää pääomaa kiinni hitaasti tuottavassa kamassa viemässä tilaa varastossa, viemässä tilaa myymälässä. Trendin nuuhkuttelija - ostaja ostakoot jotain muuta kokeiluun.
Kummasti hinnat muuttuu, tarjoussivulla Nolan N100-5 koko XXL hinta 119,70€, ostoskorissa 199,50
Jos jostain tuotteesta ei tuullutkaan menestysartikkelia, niin silloinhan nimenomaan kannattaa pistää isot alennukset että kama varmasti lähtee liikkeelle ja ulos talosta. Jos vaikka meniskin omakustannehintaan, niin se on pienempi paha kuin pitää pääomaa kiinni hitaasti tuottavassa kamassa viemässä tilaa varastossa, viemässä tilaa myymälässä. Trendin nuuhkuttelija - ostaja ostakoot jotain muuta kokeiluun.
Noita kypäriä ne myy tällä hetkellä tappiolla pois varastosta, mutta kyllähän se hyllytilakin ja varastointi jotain maksaa.
Ajosaappaat tarttui aikanaan Motonetin -70% alesta matkaan, kun menin hakemaan jotain ihan muuta. Harvinaisesti pisti silmään ja oli vielä juuri omaa kokoa jäljellä.
Noista kypäröiden poistomyynnistä ostamisessa olen vähän skeptisempi, ilmeisesti iän myötä kypärän suojausominaisuudet heikkenee oleellisesti ja kypärän vaihtoa suositellaan 5 vuoden välein. Kuinka turvallista on sitten jatkaa ajamista 5 vuotta kypärällä, joka on jo seissyt 5 vuotta hyllyssä tai varastossa? Mikä asia on se, mikä sen kypärän haperruttaa, tapahtuuko sitä, jos se ei ole "käytössä"?
Ajosaappaat tarttui aikanaan Motonetin -70% alesta matkaan, kun menin hakemaan jotain ihan muuta. Harvinaisesti pisti silmään ja oli vielä juuri omaa kokoa jäljellä.
Noista kypäröiden poistomyynnistä ostamisessa olen vähän skeptisempi, ilmeisesti iän myötä kypärän suojausominaisuudet heikkenee oleellisesti ja kypärän vaihtoa suositellaan 5 vuoden välein. Kuinka turvallista on sitten jatkaa ajamista 5 vuotta kypärällä, joka on jo seissyt 5 vuotta hyllyssä tai varastossa? Mikä asia on se, mikä sen kypärän haperruttaa, tapahtuuko sitä, jos se ei ole "käytössä"?
X-lite / Nolan on tainnu olla motonetin valikoimassa vasta kaksi vuotta. Eli jos niillä ei ole aikakonetta niin kypärien vuosia hyllyssä seisottaminen on ollut melko hankalaa. Lisäksi kun ottaa huomioon korona-aikaiset saatavuusongelmat esim. hiilikuidun kanssa niin ei ne siellä tehtaallakaan ole paljon pölyttynyt, kun kaikki mikä on saatu tehtyä, on mennyt tehtaalta kaupaksi. Itse kypärän vanhenemiseen en ota kantaa, kun ei ole viimeseen kymmeneen vuoteen ollut tommosia ongelmia vaan kypärät on poistuneet käytöstä ns. luonnollista tietä, kun on laitettu päätä väliin.
Mikä asia on se, mikä sen kypärän haperruttaa, tapahtuuko sitä, jos se ei ole "käytössä"?
Useemman olen noita X-802 ja X803 Carbon pottia ratahommissa tuhonnut. Hyvin on joka kerta suojannut päätä. Sisustan laatu on ihan samalla tasolla kuin muillakin huippumerkeillä ja ilmanvaihto pelaa vähintään riittävästi
Kypärää haperruttaa ainakin kaksi asiaa. Auringon UV-säteily pilkkoo muovien molekyylejä huolella sekä kypärän (muovi)materiaalista haihtuvat liuottimet. Käsittääkseni tuo 5v. raja tulee siitä, että valmistaja pystyy takaamaan kypärän turvaominaisuuksien säilyvän sen 5v. Saattaa se olla hyvä pitempäänkin ja luultavasti on mutta johonkin on raja vedettävä. Jos esim. +5v kypärän kanssa sattuu motoristin kalloa/aivoja tms. vaurioittava onnettomuus niin valmistaja voi pestä kätensä ja todeta kypärän olleen vanhentunut, omaisten turha vinkua korvauksia kypärävalmistajalta. Vähän sama asia, kuin ruokatarvikkeiden paras ennen päiväys.