Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä muuta sano muuten olisi varmaa mennyt tonne tammi-helmikuulleMaksettu on... kummasti tuollainen ilmaisen lipukkeen mahdollisuus kasvattaa maksuintoa![]()
Lista on muuten realiajassa, mutta pieniä vaikeuksia on ollut päästä Sammon suojista läpi, jotta saisi tuon maksaneiden listan päivittymään automaattisesti, joten siihen saakka Sari tuota päivittää aina kun käy tilia tarkastelemassaKuinkakohan usein toi lista päivittyy??Täältä ja klikkaa vielä "jäsenet". Siinä yläpuolella on "Tilastotietoa". Kaiken lisäksi sun pitää olla kirjautuneena sisään.
Tämän löysin ihan vahingossa, kun en ole "alan kuruja"...![]()
Heh, vahvistettu ja kortti painossa![]()
Samoin YessssHeh, vahvistettu ja kortti painossa
Sama täällä![]()
![]()
Samoin YessssHeh, vahvistettu ja kortti painossa
Sama täällä![]()
![]()
73 ensimmäisen joukossa ollaan![]()
Lippu siis tulossa![]()
![]()
![]()
![]()
Lienetkö sinäkin OP onnellinen asiakas, makuuttavat noin suuret summat muutaman päivän ensin omalla tilillään.Miksi mua ei ole vielä "vahvistettu" vaikka maksoin heti kun maili saapui?!?
Epätoivo valtaa![]()
Nordea:sta tili löytyy....Lienetkö sinäkin OP onnellinen asiakas, makuuttavat noin suuret summat muutaman päivän ensin omalla tilillään.Miksi mua ei ole vielä "vahvistettu" vaikka maksoin heti kun maili saapui?!?
Epätoivo valtaa![]()
![]()
Pitikö täällä vielä erikseen ilmoittautua?Maksettu on mutta varmaankin myöhässä tosta 100 lipun jutussa. Maksettu sammosta eli pitäisi jo olla perillä
Kyä mun OP hoiti homman hyvin! Eilen makson 1620 ja ny kortti jo tulossa postissa tiketin kanssa!!!Lienetkö sinäkin OP onnellinen asiakas, makuuttavat noin suuret summat muutaman päivän ensin omalla tilillään.Miksi mua ei ole vielä "vahvistettu" vaikka maksoin heti kun maili saapui?!?
Epätoivo valtaa![]()
![]()
28.12 maksoin, ei ole nimeä näkyvissä.Kyä mun OP hoiti homman hyvin! Eilen makson 1620 ja ny kortti jo tulossa postissa tiketin kanssa!!!Lienetkö sinäkin OP onnellinen asiakas, makuuttavat noin suuret summat muutaman päivän ensin omalla tilillään.Miksi mua ei ole vielä "vahvistettu" vaikka maksoin heti kun maili saapui?!?
Epätoivo valtaa![]()
![]()
![]()