• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotOrg Ry tiedottaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täältä ja klikkaa vielä "jäsenet". Siinä yläpuolella on "Tilastotietoa". Kaiken lisäksi sun pitää olla kirjautuneena sisään.
Tämän löysin ihan vahingossa, kun en ole "alan kuruja"...
biggrin.gif

Maksettu on... kummasti tuollainen ilmaisen lipukkeen mahdollisuus kasvattaa maksuintoa
smile_org.gif

Sari varmasti taas tänään tarkastaa maksaneet ja sitä myötä myös päivittää listaa.
smile_org.gif

Täältä ja klikkaa vielä "jäsenet". Siinä yläpuolella on "Tilastotietoa". Kaiken lisäksi sun pitää olla kirjautuneena sisään.
Tämän löysin ihan vahingossa, kun en ole "alan kuruja"...
biggrin.gif
Kuinkakohan usein toi lista päivittyy??
Lista on muuten realiajassa, mutta pieniä vaikeuksia on ollut päästä Sammon suojista läpi, jotta saisi tuon maksaneiden listan päivittymään automaattisesti, joten siihen saakka Sari tuota päivittää aina kun käy tilia tarkastelemassa
biggrin.gif

Maksettu on mutta varmaankin myöhässä tosta 100 lipun jutussa. Maksettu sammosta eli pitäisi jo olla perillä
Pitikö täällä vielä erikseen ilmoittautua?

Ei taida tuo Sammosta siirto Sammon tilille pelittää, kun maksoin vähän ennen sua ja tuossa on allaolevia jo useita siellä listalla.

edit:

En taida olla olemassa, kun jäsentietojen haku omalla id:llä antaa seuraavaa:
Tulos:

Tuottamasi haku ei tuottanut tuloksia. Näin ollen kyseisellä jäsennumerolla ei ole oikeutta MotOrg Ry:n alennuksiin!!

Syitä tähän voi olla:
- jäsennumerolla ei ole henkilöä MotOrg Ry:n rekisterissä
- Jäsen on vasta liittynyt, mutta ei ole maksanut jäsenmaksuaan

Kyllä minä maksoin tänäkin vuonna ja jäsenkorttikin tuli.
bawling.gif

Miksi mua ei ole vielä "vahvistettu" vaikka maksoin heti kun maili saapui?!?

Epätoivo valtaa ;)
Lienetkö sinäkin OP onnellinen asiakas, makuuttavat noin suuret summat muutaman päivän ensin omalla tilillään.
cool.gif
Kyä mun OP hoiti homman hyvin! Eilen makson 1620 ja ny kortti jo tulossa postissa tiketin kanssa!!!
062802jumpie_prv.gif
28.12 maksoin, ei ole nimeä näkyvissä.

Rahat pitäsi olla jo tilillä mutta nimeä ei näy
sad_orig.gif
sammosta sampoon maksettuna niin pitäisi näkyä heti  
bawling.gif

Back