• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotOrg Ry tiedottaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hö,  
withstupid.gif
olenko nyt ymmärtänyt oikein vai  
nixweiss.gif
,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet  
sad_orig.gif
.Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu  
crazy.gif
. V astatkaa please.
Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
062802jumpie_prv.gif
KIITOS  
062802jumpie_prv.gif
withstupid.gif
Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2  
nixweiss.gif
JP-800 APUVA  
biggrin.gif
TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!

Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake

Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
062802jumpie_prv.gif
Kiitoksia JP
062802jumpie_prv.gif
Nyt liitytty ja maksettu
bowdown.gif
Jaksamisesta ja neuvoista
smile_org.gif

Hö,  
withstupid.gif
olenko nyt ymmärtänyt oikein vai  
nixweiss.gif
,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet  
sad_orig.gif
.Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu  
crazy.gif
. V astatkaa please.
Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
062802jumpie_prv.gif
KIITOS  
062802jumpie_prv.gif
withstupid.gif
Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2  
nixweiss.gif
JP-800 APUVA  
biggrin.gif
TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!

Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake

Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
062802jumpie_prv.gif
Kiitoksia JP  
062802jumpie_prv.gif
Nyt liitytty ja maksettu  
bowdown.gif
Jaksamisesta ja neuvoista  
smile_org.gif
Minä taas
withstupid.gif
Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 !
withstupid.gif
SORRY JP
withstupid.gif

ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa
smile_org.gif

Minä taas
withstupid.gif
Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 !
withstupid.gif
SORRY JP
withstupid.gif

ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa
smile_org.gif
Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!
smile_org.gif

Tulihan tuo taas maksettua, vaikka muuten olenkin hieman hiljaiseloa pitänyt tällä foorumilla.

Jos se tästä taas lähtisi.  
thumbs-up.gif

Minä taas  
withstupid.gif
withstupid.gif
SORRY JP  
withstupid.gif

smile_org.gif
Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!  
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
Kiitos
bowdown.gif

Minä taas  
withstupid.gif
withstupid.gif
SORRY JP  
withstupid.gif

smile_org.gif
smile_org.gif
Korjataanpa tämä pieni vihre pois tuolta kummittelemasta pikaisesti niin ei häiritse sekään..

Maksettu on mutta varmaankin myöhässä tosta 100 lipun jutussa. Maksettu sammosta eli pitäisi jo olla perillä

Maksettu ja lippua odotellaan... Siis enhän mä voi olla ilman
biggrin.gif
kun tiedonkin koko jutusta sain vasta nyt puhumattakaan siitä että tili on ollut lukossa
wink.gif

Liittyi hän, maksoi hän n. klo 1620 OP:stä tietty kestää pari päivää tulla mut tulos on!! Tahtoo myös flagganin...

Maksoin juuri. Mutta katselin, että jo maksaneita oli 33kpl, odottamassa 337kpl.
-prkl-, taisi jäädä libari saamatta...

Back