Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..Hö,olenko nyt ymmärtänyt oikein vai
,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet
.Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu
. V astatkaa please.
KIITOS![]()
Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2
JP-800 APUVA![]()
![]()
Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.
Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake
Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
Minä taasTÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..Hö,olenko nyt ymmärtänyt oikein vai
,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet
.Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu
. V astatkaa please.
KIITOS![]()
Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2
JP-800 APUVA![]()
![]()
Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.
Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake
Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.Kiitoksia JP
Nyt liitytty ja maksettu
Jaksamisesta ja neuvoista![]()
![]()
Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!Minä taasKyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 !
SORRY JP![]()
![]()
ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa![]()
Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!Minä taasKyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 !
SORRY JP![]()
![]()
ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa![]()
![]()
Korjataanpa tämä pieni vihre pois tuolta kummittelemasta pikaisesti niin ei häiritse sekään..Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!Minä taasKyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 !
SORRY JP![]()
![]()
![]()
Eiköhän noita ole vielä tuolla jaossa.. uskoisin että vielä kerkiää hyvin eli tuosta ei kannata vielä tässä vaiheessa murehtialiitytty ja maksettu
mites mahtaa sen lipun kans käydä myöhästyinkö![]()
![]()
Hyvä niin, tulipa maksettua.Eiköhän noita ole vielä tuolla jaossa.. uskoisin että vielä kerkiää hyvin eli tuosta ei kannata vielä tässä vaiheessa murehtia![]()
mistän tollaiset näkeeMaksoin juuri. Mutta katselin, että jo maksaneita oli 33kpl, odottamassa 337kpl.
-prkl-, taisi jäädä libari saamatta...