• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotOrg Ry tiedottaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Dodiin. Tänään lähtee jäsenmaksu tältä päätteeltä ilmoitetulle tilille.
On kiva aloittaa uusi vuosi ORGin jäsenenä
smile_org.gif
. Ja toinen, uusi jäsen, syntyy ensi viikolla, juniorikava10 miettii nickilleen nimeä. Saa oikeuden maaliskuussa aloittaa ajamaan kawalla ( 20 v. tulee täyteen ). Täytyyhän sitä silloin jo olla valmiiksi örggiläinen.

HYVÄÄ JA VAUHDIKASTA VUOTTA 2006 kaikille ORGin porukoille
cool.gif

pitikö vanhojen jäsenten täyttää joku plagaatti vai nou? Maksut on lähteny aikoja sitte
lookaround_orig.gif
, mutta näyttää edelleen "odottaa vahvistusta"

Hallituksen uusin pöytäkirja luettavissa ry:n jäsenille omassa foorumissaan.
niin mistä tarkalleen tuon löytää...?
Klikkaappa täältä tunnarilla sisään.
smile_org.gif
Ei ainakaan tuliketulla pääse tuosta klikkaamalla kuin tutulle foorumille. En ole minäkään pöytäkirjaa löytänyt ainakaan motorg-osiosta tai salasanalla suljetulta osastolta... missä se oikein on?
omg.gif

Hallituksen uusin pöytäkirja luettavissa ry:n jäsenille omassa foorumissaan.
niin mistä tarkalleen tuon löytää...?
Klikkaappa täältä tunnarilla sisään.
smile_org.gif
Ei ainakaan tuliketulla pääse tuosta klikkaamalla kuin tutulle foorumille. En ole minäkään pöytäkirjaa löytänyt ainakaan motorg-osiosta tai salasanalla suljetulta osastolta... missä se oikein on?  
omg.gif
Eli osioon tuollaista reittiä: Moottoripyora.Orgin foorumi » Foorumit, jotka suojattu salasanoilla » MotOrg Ry:n foorumi
Seuraavaksi salasanalla sisään...

Suora linkki. Ei tosin toimi sellaisenaan koska kyseessä on salasanalla suojattu osio.

Tietty voi tehdä niin, että kirjautuu ensin salasanalla ry:n jäsenosioon, ja sen jälkeen painaa uudelleen tuota linkkiä, jolloin pääsee suoraan viestiketjun alkuun jonka ensimmäisessä viestissä on edelleen linkki pöytäkirjaan.

Jaa se oli tuo sama Wordpadille tarkoitettu jutska.. ei aukea minulla, mikä ei tarkoita, että liitteessä olisi vikaa. Pikemminkin ohjelmistossani/koneessani. Usein nuo Wordpad-jutskat ei vaan toimi tällä rakkineella.
Eikö tuota ole mitenkään mahdollista laittaa foorumille esille ihan tekstinä?
blush.gif

Jaa se oli tuo sama Wordpadille tarkoitettu jutska.. ei aukea minulla, mikä ei tarkoita, että liitteessä olisi vikaa. Pikemminkin ohjelmistossani/koneessani. Usein nuo Wordpad-jutskat ei vaan toimi tällä rakkineella.
Eikö tuota ole mitenkään mahdollista laittaa foorumille esille ihan tekstinä?
blush.gif
Taitaa se kyllä MS Word, eli .doc muodossa olla siellä

Saattaa varsin olla, vaan kun mun kone heittää padin esille tota avatessa ja herjaa laitonta toimintoa ja jumittaa koneen... niin sen takia vaan kyselen, että saisko sen näkyviin ihmisten kielellä tännekin.. mutta jos se on hankalaa, ei sitä mun takiani tartte, kunhan kyselin..
withstupid.gif

edit: No nyt tapoin sen Wordpadin ja pakotin Wordin hommiin niin johan aukes. Kiitos!
biggrin.gif

Umm...Miten ne messujälkeiset jutut? Voipi olla että olen taas sokea ja tyhmä, eikä googlekaan auta
idea3.gif

Mitä, Missä, Milloin, Ketä?

Back