• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi mopo kävi, ja kuten lupasin, en vilaissutkaan, kuuntelin vain.

Huomenna uusiksi, nyt poistun paikalta, kohta joku tulee kysymään pal maksais tahi vaihtoehtoisesti, voitko hyvin?
Fiksuimmat tietää miten minut löytää shellikäyntien ulkopuolella, jos mielenkiintoa riittää. Ei ole kiven takana se tieto.

Palailkaamme.

illaksi kyyti luvassa. Kyydittäjä saa itse itsensä henkilöidä niin halutessaan.

Kerron vain ne detaljit, joista ei tunnista, jahka matka takanapäin.

Yksi mopo kävi, ja kuten lupasin, en vilaissutkaan, kuuntelin vain.

Huomenna uusiksi, nyt poistun paikalta, kohta joku tulee kysymään pal maksais tahi vaihtoehtoisesti, voitko hyvin?
Fiksuimmat tietää miten minut löytää shellikäyntien ulkopuolella, jos mielenkiintoa riittää. Ei ole kiven takana se tieto.

Palailkaamme.
Kyll siin saa tulla jutteleekin,ei ole tapana selkä kääntää jos joku lähestyy
biggrin.gif

Olitko se sinä? No, en yhtään ihmettele että olet varattu, eikä hassumpi pyörä, ei tosiaan.

Pyydän anteeksi, taisi mennä pasmat sekaisin. Olen siis siinä pihalla niiden peräkärryjen luona istuksimassa. En aio ahdistaa ketään ja pidän lupaukseni siitä että siinä voi käydä kuin en olisikaan. Tämä on varma. En voi tehdä aloitetta. En oikeasti käännä selkääni, oli vaan vähän epävarma tilanne. Olen hämäläinen, olkaa selkeitä - siis jos saan kunnian puhutella. Sano notta Jenni, kahos ny äläkä pelleile. Siinä kohtaa uskallan katsoa ja puhua, tulla lähemmäksi.

jennin valokuvia

Ei ihmeellisemmin tullut kuvattua, mutta kerrassaan mukavaa, hittovie, täytyy sanoa.

Rahaa mulla ei ole, mutta jos luovutan maksani, myisikö mulle joku kohtuuhintaan sellaisen, hm, "poliisikypärän" jossa on nostettava lippa? Mun kurapyöräkypärä lähinnä kosmeettinen feikki tätänykyä.

Teen taulun tms... rahhoo tarttis. Uutenahan nuo maksanevat 400€  
ghostface.gif
tuo kypärä minkä tahdon.

edit ja edit: häsläilin linkin kanssa

kiitos, seikkailuärrä !
Keskivikkona ilmiintynen jokirantaan, huomenna klo12 shelli. Enkä varmasti edes katso kunnolla ellei minua puhutella. Ajavat viä pois miut jos ruppeen ahdistelemaan tankkaajia. Istun siinä juomisen verran.

Korostaisin mieluusti sellaista kohtaa, että jos kaltaisiani on enemmän, en pistä pahakseni osallistumisesta.

Mitä enemmän, mitä seksikkäämpiä, sitä enemmän mopoja. Minähän nyt olen vain vanha kurttuinen suonikohjuinen ämmä, tahi hullu akka. Anna Abreu? Osallistuisitko?
Minä siitä hyödyn, eli mukaan vaan!

Kappas vanha tuttavuus Joensuusta on taas kirjoittelemassa täällä. Melkein pitäs lähtee hyvän ajoseuran vuoksi käymään Turkkusessa. Pahus kun kesäloma on jo mennyt ja pitää täällä konttorissa ähertää koneen ääressä.
Hyvää kesää ja paljon
062802moto_prv.gif
Jennille.

äksjiiärrä! Olen melkein kaivannut sinua, siis ihmisenä juunou. Sun kyydissä, kuten myös Tuksan matkassa, oli monessa mielessä loistava hengailla.

Minä olen saanut tässä shellin pihalla istuksiessani mukavia visuaalisia ja iänmualima kokemuksia. Nyt lähden kotiopäin, katselee ihmiset sen verran säälien.

Paljastuksia, osa xxx:

Olen jutellut aiheesta muutaman muun umpihetero naisen kanssa, joihin itsekin lukeudun nykytietämyksen mukaan.
Mikään ei ole niin munaskuita värähdyttävää kuin timmi nainen timmin moottoripyörän kuskina. Kaikella vakavuudella.

Shellin pihalla kävi yksi.
Ei hassumpaa.

Mutta missä viipyy Anna Abreun ja Karita Tuomolan viestit? Häh? Osanottoa! Tällä kropalla ei kerätä tarpeeksi huomiota.

äksjiiärrä! Olen melkein kaivannut sinua, siis ihmisenä juunou. Sun kyydissä, kuten myös Tuksan matkassa, oli monessa mielessä loistava hengailla.

Minä olen saanut tässä shellin pihalla istuksiessani mukavia visuaalisia ja iänmualima kokemuksia. Nyt lähden kotiopäin, katselee ihmiset sen verran säälien.
Jaa vaan melkein
biggrin.gif
.
Täälläkin on kaivattu sinua, ei ole paljon sen jälkeen ollut porukkaa lähdössä ilta-ajeluille.

äksjiiär, hö, meillähän oli huoltoautot ja kaikki. Seksikkäitä naiskuskeja seksikkäillä mopoilla, terveisiä vain Kissalle.

Enkä mä ny julkisesti voi kertoa murehtineeni yötä päivää kaipuutani. Jokin roti.

Kyselin tuossa parilta julkimolta, jos sais aikaiseksi kunnon porkkanan. Anna Abreuta kyselin, mut ei se kyytiin saa lähteä näil näkymin.
En lupaa mitään. Olen varaton, mikä hankaloittaa järjestelyjä.

Eikä täksi vuodeksi kerkeä. Kahtelen kuitenkin. Olen varmasti sinkku vielä pitkään, joten tarvitsen puuhaa, sekoo tuo piä muuten. Kiitos eiliselle kuskille, hyvä olo kauniiden maisemien ja pörinän ansiosta!

Nyt on kypärä, ja JUST sellainen kuin halusin!

Myin stereot, tai vaihtokauppa itseasiassa.

Jep jep !

Olen saanut siipeeni monesti. Sen lisäksi tiedän surullisen hyvin, miltä mustasukkaisuus tuntuu.
Kunnioitan parisuhteita.

Siksi toivoin, että vain sinkut. En treffien takia. Olen vieläkin paskana omista kolhuistani. Erosta toki puoltoistavuotta. Tuumin vain, jos olisin saanut muuta tekemistä.

Nyt Jenniä väsyttää.
Hiljenen tuokioksi.

Olipas hieno päivä jokirannassa !
Toivoakseni ei haittaa, mutta laitan kuvasaldoni tähän:

http://picasaweb.google.fi/jennielinah/Jokimopo#

Minä kun nyt olen vain sivustaseuraaja, orgissa vain wannabeenä.

Kiitos kerrassaan loistavalle seuralle, hymisen tyytyväisenä.

On siinä pari ylimääräistä kuvaa, kuten tänään maalaamani kypärä.

Kiitos !!

Maalasin tuon pikaisesti akryylimaaleilla. Tuskin kestää pitkään, mutta maalaan sitten uuden. Kynäruisku löytyy, ja pientä pohjakoulutusta ammattikorkeakoulusta, mut kompressoria ei. Joskus kokeilin hönkiä 'paineen' ruiskuun. Pääsiäismunan jaksaa maalata sillä tavoin, sitten pyörtyy.

Sori, vähän ylimääräistä itsensä esilletuonia, mutta oli Jokirannassa puhetta muutamista prokkiksistani, joten liitän yhden tähän:

Moonshield

Tehty joskus 2000 paikkeilla, olin silloin kakara vielä, oh, thous were days, olisittepa nähneet...mul oli silloin vielä järki päässä.

Nyttemmin mun mopohankintoja hidastanee:
Braindamage_youtube_Minunmaani

Siksi vain kateellisena seuraan sivusta. Oli rahaa tai ei.

Back