• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ja tuolla määrällä on lottovoitto kun kukaan ei ole tölväissyt mitään, ei edes privana.
Kiitän ja kumarran.
Eipä moiseen ole mitään syytä..... nätisti olet täällä kirjoitellut!
Ja noita sun piirtämiä kuvia on kiva kattella
bowdown.gif
. Pienessä päässäni rupeaa jo piirtymään pyörän perään kuva, ja kun saan ajatuksesta selvää voisin varovasti pyytää hinta arviota
smile_org.gif

Kiitos ! Tätä mun itsevarmuutta kun ei ole hitsattu terästangoista.

Hinta-arvio? Kokoluokka ja materiaalit ja kuvan vaikeus määrää, ja maksu tapahtuu valmiin teoksen hyväksyneen tilaajan lompakon ja halun mukaisesti. Joitakin raja-arvoja luo materiaalikustannus, mutta aina sopimukseen päästään.

Mun pyörässä on aika vähän katteita, joten kuva ei ole iso. Takapää on kiiltävän musta ja ajattelin että siinä olisi pähee, jos siinä olis tuulessa roikkuva mattamusta pantteri, ja sen kynnet on repinyt katteeseen naarmut. Tosin suunnittelu on vielä vähäsen kesken. eli voi olla että huomenna siinä näyttäis hyvältä papukaija
biggrin.gif
biggrin.gif
.

Mieti ja tuumi. Näillä näkymin talsin mopokuvioissa vielä hyvän aikaa.

Teen mielelläni. Ja näissä kuvioissa ei tarvitse olla sinkku. Voinen vaimon luvalla ikuistaa vaikka vaimon alasti mopoon, livemalli suotava. Olen tottunut. Ote eräästäkin kerrasta: ravintolaan saapui katseita kääntävän huikaisevan kaunis nainen. Hän tervehti minua. Tuumiskelin hetken ja huudahdin: ai, sinä, en ollut tunnistaa vaatteet päällä! Olisittepa nähneet miesten fantasioivat katseet. Nainen oli alastonmallina jossakin prokkiksessa.
Hetero olen, nainen vain mielenkiintoisempi siveltimen kannalta.
Lipsahtaa levottomaksi välillä.

Tässä äänimaailmaa sieltä yhdeltä grilliltä Naantalin takana:

http://holopainen-mopo.blogspot.com/2010/08/intiaani-mopo.html

Olettekos katsoneet elokuvan TheRing?
Tuumin vain, että kun viimeksi omasin oljenväriset itsetehdynnäköiset itsetehdyt lettipidennykset, niin nyt mulla on tummankukertavan erikeepperiliimatut letit alaselkään...lettejä ei ole liimattu alaselkään...
ohimennen vain tulee mieleen tämä kaunokainen TheRing-pätkästä.
Olen pahoillani näistä mun hienoista uusisuomi-sanoista.

Äh, siis jos joku mopoilija näkee TheRing-tyyppisen tyypillisen tyypin ajavan polkupyörällä ilman käsiä, kuten aina ajan, tai sitten rullaluistelemassa (ilman jalkoja?) luultavasti muutoin vain vaarantaen liikenteen, niin tervehtiä saa, josmikälisikäli uskaltaa
ghostface.gif

Lueskelin minni8 hakua, hatunnostoni hänelle ja parhainta onnea matkaan.

Minulla ei sitten ole tissejä. Eräskin seurassani ollut motoristi on pari kertaa saanut kuulla tissikateudestani.
Jos olisin alasti, menisin pienipippelisestä teinipojasta.

Ohh, onhan ne kauniit. Koitan kompensoida tissikateuttani pitkillä itsetehdyillä hiuksilla, jos joskus kyytii sais. Mopolla. Tukatta tai ilman.

Sen tiedän kerrottuna, että sukeltajat on tehneet sen uppeluksissa, mutta mopon piäl?
Privana kiitos, jos haluat kertoa.
Viittasin vain minni8 topikkiin, en siihen puutu. Naiset naisina ja meikäläine tälleesti vaan, sivumennen.

Kiitos, Pave!
*edit Se oli niin kauniisti ja tänäpäivänä harvinaislaatuisesti sanottu, että häkellyin ja osasin vain kiittää*

On mulle muutama mies tokaissut...eh, positiivisia...silleesti, juduij.

Mutta, rehellisesti sanottuna, onhan ne pullottavat etupurjeet kauniit. Mä en saa sitä efektiä edes pushupeilla, perhana. Enkä ala huijjaamaan vinkulelutäytteillä.
Toisaalta, olinkos torstaina yhden motoristimiehen kyydissä, kun tokaisin valoristeyksessä: "kaho perhana ! Onpa söpöt !" kun vähäpukeiset runsasmuotoiset tytöt ylitti tien. Asianmukainen motoristi mörähti: "koitan keskittyä ajamiseen", eikä vilaissutkaan näkymää.

Yksi levoton juttu vielä, älkää hermostuko.
Koolla ei ole väliä. En puhu moottorin kokoluokista. Oikeasti. Tai itseasiassa on jos se menee teurastamiseksi, mutta muutoin ainoa asia, millä ON väliä, on aikaansaatu kemia.
Kumpa tuo typerä legenda katoaisi ja ihmiset keskittyisi enemmän sen kemian elementteihin.
Sieltä ne taivahat aukeaa.
*edit Monty Pythonin elämäntarkoituksesta löytyy pätevä opetusvideo, rohvessor asialla!*

Kylhän Jennin ajelulle vois viedä vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä mitä tässä lukenut mut harmi et asuu vähän kaukana..

Kiitos Toni !

Olen nyt ollut kahden pyörän kyydissä, ja molemmat miehet käsittääkseni selvinneet traumoitta.
Yhdestä kamasutra-asento kyydistä alustavasti kieltäydyin, kun upeasta kropastani huolimatta olen ikivanha ämmä, ja omaan tuon mukavan päävamman. Saatan väsähtää jos kyydissä oleminen edellyttää useamman lihasryhmän hallintaa.

Olen huomenna jokirannassa jos säät sallii. Minut siis tunnistaa hämmästyttävästä yhdennäköisyydestä TheRing-kaunokaiseen. Sinkkupolitiikan osalta ei tarvitse ujostella, haluan nähdä mopoja. Jos joku on niin...mitenkäs sen muotoilisi, tahtoisin suhteen jossa voisin tietää haluanko lapsia. Se edellyttää sen verran monia palikoita, enkä ole nähnyt sitä miestä elämäni aikana, enkä muita harkitsekaan - enkä tiedä kuinka moni miettisi minua sekuntiakaan ilman krusifiksia edessään jos tuntisi minut. Olen jokseenkin hyvä ja luotettava kaveri, tiedän rajani ja paikkani. Ihastumiset imartelee, mutta kuten jossain kohdin mainitsin, yksi rehellinen keskustelu kanssani riittää, ja olen se omituinen kaveri vain. Voin luvata.

MOPOJA, niitä nähdä haluan, mikäli sallitte. Ei se kyyti ole maailman tärkein, ja kyllähän minua vähän pelottaa lähteä tuntemattoman kyytiin, en ole kolhuitta tähän päivään tullut. Jonkin verran haistelen, kuten muutamat ovat huomanneet. Mukavia ihmisiä, täytyy sanoa.

Huh, kävin just yhden motoristin kera katsomassa lehvan "Inception" ja näin siellä yhden toisen motoristin turkumutka-miittingistä. Anteeksi jos säikäytin, tiä mikä päähänpisto oli tervehtiä.
Seuraavaksi menen katsomaan "The last aerpender",
*edit: jotkut amatöörit kirjoittais "airpender"*
mainos oli marshal arts parhaimmillaan. Lupaan hillitä itseni enkä säikäyttele jos siellä näen motoristeja ilman mopoja. Khm, juuri kun kirjoitin tietäväni rajani. Ja että muhun voi luottaa.
Oli huippu leffa ! Suosittelen, oli siinä yksi mopokin.

Pave, hyvä kuulla ! Joensuusta tunsin melkoisen kasan ihmisiä, olinhan neljällä eri ärrällä, nakkikioskilla, ja ravintolassa töissä. En muista kuin yhden asiakkaan jota ei saanut tervehtiä. Muutamat taasen soittelee vieläkin kuulumisia, mummoja ja pappoja.
Turussa olen pöllöillyt 3v ja tunnen täältä kymmenisen ihmistä.
Ei juuri pääse morjestelemaan, enkä bilettämään.
Ehkä tilanne muuttuu.

Hahhaa, olenpas morjestellut! Mopon kyydistä saan morjestella kaikille mopoilijoille
smile_org.gif

Voi Jenni kun sulla on mainiot jutut. Ja moni juttu kuulostaa niin tutulta. Ihan pienestä minäkin kuolannut mopojen perään. Mutta hei mieluusti jakaisin etuvarustuksesta, en tämmösiä ite tilannut ja pienenä halusinkin olla poika. Maalla poikien lapsuus oli huomattavasti jännempää kuin tyttöjen ikuiset kauppaleikit. Sitä paitsi monet miehet oudoksuu tätä kokoluokkaa, täysin ymmärrettävästi. Siksi halusinkin tehdä sen heti ilmossa jo reilusti selväksi, varsinkin kun lasten muuttaessa omilleen huomaa kummasti kaipaavansa ihan pysyväisluontoista miestä elämäänsä.... ja mopon kera  
biggrin.gif

t. Minna

PS. Viimeksi mopoilemassa juhannuksena, joten suorastaan levoton olo alkaa jo olla. Yhä edelleen siis kaikki mahdolliset kyydit todella tervetulleita  
062802jumpie_prv.gif

minni8 ! Tuttu kuvio toi poikahomma. Olin äärimmäisen tyytyväinen kakarana kun tissit ei kasvaneet. Kiipeilin puissa ja vähän muuallakin. Leikin harvoin tyttöjen kanssa, tylsiä leikkejä. En kyllä poikienkaan kanssa lapsena paljoa touhuillut, mua vierastettiin paljon. Kyseenalaistin jo ala-asteella opettajien tiedot, ja olin usein oikeassa, luin tähtitiedettä jo tuolloin ja tutkin luontoa. Kyseenalaistin myös ikäisteni ajatusmaailmat, tylsiä juttuja, kanalaumameininkiä, kiusaamista ja epäreiluutta.

Mutta ne tissit ! Tuohan ne mahdollisuuksia ja lisäsävyä, eh, saunassa... Olisi hienoa pukeutua naiselliseen leninkiin ja laittaa kaunis hopeinen tai valkokultainen koru korostamaan runsauden laaksoa. Nyt laitan kyltin etumukseen jossa lukee: maitorauhaset, ei ole luomet.

Sinä, minni8 olet rohkea ja Nainen, ja uskallat sanoa ääneen mitä haluat. Minä taasen, jäänyt tuo naiseus puolitiehen matkanvarrella. Mun ikäluokan miehet luulee tietävänsä mitä puhuvat, mutta edes rehellinen puhe ei aina tarkoita, että mies itse tajuaisi kuka ja mitä todella on. Olen sen verran...pohojolanmaalaane, että mun suhteen pitää seistä kaksin jaloin kalliolla ja kolmas jalka valmiina. Tietää, kuka on, mitä tahtoo, mitä ei tahdo, ja pitää rajoista kiinni. Se lienee luottamuksen pohja. Ilman luottamusta ei synny kuin, aiemmat tarinani.
Erotan mieluusti omalla kohdallani tämän kirjoittelun kaipuustani, kaikenlaisiin mukaviin tapahtumiin, hyvin, hyvin mukaviin tapahtumiin. En usko edes olevani valmis, ja jokainen minut tunteva tietää, että olen, khm, haasteellinen. Kaikin tavoin, hyvässä JA pahassa.

Mopot on huippuja, joten älkäätten minua säikähtäkö. Jos olet sinkku ja haluat hassunkarmean omituista adhd-seuraa, voit kirjoitella. Tai jos porukkaan kuuluu naisia, en olisi pahoillani saunaillasta. Ilman muita naisia en saunomaan lähde.

minni8, hyvä kun kirjoitit, tuli mukava mieli. En itse omannut rohkeutta, olenhan vain mää.
*edit: minuun ihastuvat voivat googlettaa "aivovamma" ja sieltä jälkioireet, "aksiaalitumakevaurio" ja leveästi lukien "dissosiaatio". Ihastus muuttunee sääliksi, tai lisääntyväksi mielenkiinnon toisaallesuuntautumiseksi= olette turvassa, enkä minä ala stalkkaamaan*

Ihan nytt vaan heitän pikkasen miespuolista perpektiiviä,siis mun mielipide.

Onhan ne tissit ihan jees asia eri juttuihiin,mutta ei tissit todellakaan naista te!!!

Vaikeaa uskoa et joku alottaa/lopettaa/fundeeraa suhdetta tissien perusteella?
Ja isot tissit mitkä jotkut kuolaavat,niin kuolakaa niitä samoja sitten myöhemmin kun joutuu polvilleen mennä kun roikkuvat niin alhaalla  
wink.gif

Sitäpaitsi noi isot tissit rikkoo vaan kantajan selän aikaa myöden.
Ihan lähisuvussa löytyy kaks henkilöä kun pienensivät selkävaivojen takia.

Et silleen.

Olkaa te naiset nytt vaan ihan omat itteenna ja olkaa ylpeitä siitä!!!
Toi 23 kappaletta tusinassa isotissiset blondibimbo sun muut ei sitten mitenkään kiinnitä mitään muuta huomiota kun ehkä muutama tunti kännispäissään (siis silloin kun sinkkuna liikkusin).

Oma itteensä on AINA (iso tai pienitissinen) se parempi juttu kun et yrittää jottain muuta esitellä ja sitten kyllästyy siihen ja .........

Luulisin et enemmistö on ihan samaa mieltä kuin minä?

Niin,ja tasaarvo on tasaarvo eikä mitään akka arvo  
biggrin.gif

Adve
smile_org.gif

Samaan teemaan, luonani kävi mopolla Lahdesta nainen, tuomassa salmiakkia kun olin facebookissa sitä inissyt, ja olin niin heikossa kunnossa etten kyennyt hakemaan: tämä nainen oli kaunis kuin taivas, ja aloimmekin puhumaan tisseistä, hm...

Eräs miespuolinen ystäväni pohti sitä samaa kuin minäkin aika-ajoin, että minkä ihmeen takia myö naiset ei olla kaikki lesboja? En ole en, silmät on vain piäs.

Niin. Tämä nainen kertoi pienentäneensä kumpaisestakin 1.5kg. Minua 10v nuorempi. Oli kuulema ollut ennen sitä yhtä helvettiä.

Tuumikaas tuokio: tämä nainen lähti mopolla Lahdesta tuomaan mulle salmiakkia.
Eikös ihmiset ole ihmeellisiä?
Avasin oven kipua täynnä:"salmiakkilähetys!" nauroi mopoasukaunokainen ja halasi.

Jah, kohta tulee kyyti bikerpointille ja sieltä jokerantahan.

No olipa kiva tavata taas
smile_org.gif

Ja olit kyydinkin saanut, vaikket meitin messiin lähtenytkään.
Minäkään en ole naisiin suuntautunut, mutta hyvät tyypit on hyviä sukupuolesta riippumatta
smile_org.gif
.

Kuin myös, Naakka ! Tunnistin heti vaikka tulitkin sillä omituisella härpäkkeellä ;) muistin heti mitä puhelit aikeistasi.

Nää mun jutut ryöpsähtää välillä käsistä. Tuntuu mukavalta jos ei oteta haudanvakavasti ja mahdolliset kuviteltavat pointit löytyisi rivien väleistä.

Onhan mulla ollut kaksi herrasmieskyyditsijää. Kaksi aivan erilaista kokemusta, mutten voi verrata, kummallakin mopomerkillä puolensa. Huom: miehiä en sillä silmällä katsele, mopoja vain ihailen.
Hiukan harmitti kun kukaan ei uskaltanut tulla juttelemaan. Ja huomasittekos kuinka pelastin rohkeana ja urheana sen yhden miehen hengen? Häh? Pyytteettömästi ja vaatimattomana jäin odottelemaan aplodeja ja olutta ja ylipäätään palvontaa. Vastassani oli suurensuuri vaarallinen eläin, joka vaani tätä vaaraa aavistamatonta miestä selän takana tarkoituksena riistää miehen henki. Otin heti tilanteen hallintaan, käytin kokemuksen koulimaa suvereenia taktikointikykyäni, ja mies pelastui. Olet loppuelämäsi orjani, ei voi mitään. Tai, tarjoa kahvi.

Kuin myös, seikkailuR. Älä kerro muille mitä niksoissani häröilin siinä, menee pilalle tämä tarkkaan luomani hienovarainen profiili.

Äläkä kerro sitäkään, miksi mun koirilla on luita lattialla eikä yksikään "herrasmieskuski" ole palannut kommentoimaan.

Back