• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Au ai au, joku tökki mua nyt piruuttaan, perhana! Töks töks !
Juu-u, olen ennen kaikkea lihansyöjä, ja kun mun ruokahalua katsoo, mun sisällä asuu läski. En tiedä mitä en söisi, kuin tuo retiisi, siitä en pidä. Mies, älä vie mua ravintolaan, tulee kalliiksi.
Kerran olin WanhassaJokelassa yksityistilaisuudessa. Meille annettiin menu. Olin jostain syystä ainoa, joka tilasi listalta kaikki. Kaikki. No, mitäs sanoivat et saa ottaa mitä tahansa.
Kerrantoisen menin yksinäni turkulaiseen hienoo ravintolaan: kaksi alkuruokaa, kaksi pääruokaa, jokaiseen sopivat viinit, oli aperitiivit ja pyysin kokkia soveltamaan jälkiruuan ideani mukaan = mua pyydettiin töihin sinne laskun yhteydessä ! Paikan johtaja tuli itse puhuttelemaan ja juteltiin pitkään.

Mutta, unohdetaankos nyt se, olenko kuinka hemisto tai en, ja joko uskalletaan antaa kyytiä tai ei ? Tarkoitukseni oli vain korostaa, että elän yksin ja aika tyhjää elämää, enkä tule koskaan saamaan mopoa. Jos jotkut vain uskaltavat, tulen kyytiin. Mulla ei ole varallisuutta liikkua missään, eikä yksin muutenkaan huvita, tai oikein jaksakaan. Kahvit voin tarjota, ehkä oluen.

No niin alueen enska/krossikuskit,nytt Kaarinan kautta radalle ja päästätte jennin tangon taakse  
sport05.gif

Noi enska/krossipelit kun ei saa rikottua vaikka yrittäiskin kaatamalla niin eiköhän se muutaman rundin kestää naisen persen alla?

Pääsee tyttö ajamaan edes joskus/pikkasen kun ei oikein muuten luonnistu helpolla.

Ja vielä parempaa jos jollakin olis joku vanha "raato" ylimääräisenä minkä jenni sais fixata kuntoon niin olis tekemistäkin
wink.gif

Pave, olen siinä mielessä onnekas, että omaan todella hyviä miespuolisia ystäviä. Tiedän että voin luottaa, vuodet näyttänyt. Sitä sellaista miestä ei ole löytynyt, jonka kanssa harrastaa syvempää joogaa. Mieli toki tekisi, mutta moraali ja periaatteet, ja parin hupikokemuksen perusteella voin sanoa, ettei sillä ole mitään tekemistä sen - huokaus - sen kauneimman kommunikaation kanssa. Vastoin tahtoani selittäjäbaatissa, ja se näkyy, tupakkaa kuluu ym.

Adve, hyvä idea ! Se vaan, kun mulla teoriassa olisi hyvinkin ajokelpoinen kurapyörä. Exän pihalla. Ei huvittanu ottaa tänne rikottavaksi, ja missä olisin ajanut. Sinne jätin. Ainakin yksi henkilö tietää paikan ja tyypin, et hakis jos kerron käyttötarpeesta?
Mua ei oikein huvita käydä siellä. Ei se exä pahis ole sen enempää kuin minäkään. Ei vaan nappaa...

Kiitos lukijoille ja vastaajille.

Olen ollut pari päivää kuolemanväsy.

Pidän hiukan taukoa, eli katoan tuokioksi. Koitan levätä.
Mukavaa viikonloppua!

Minunmaani

Tämän verran täällä pyörähdän.

Biisiin itseensä menee sen verran mitä tuossa sitä soitan, mutta sen purkittamiseen ilman sen suurempia miksauksia 3h.
Ja tuossa on yksi ainoa raita.

Tämän takia mun biisit on mitä on, ei vaan jaksa panostaa. En kyllä väitä omaavani taitojakaan, mutta sitä ei pääse tietämään.

Kokeilin kerran huvikseni, monta biisiä väsään päivässä. Otin saksan, englannin, ruotsin, latinan, taisin jopa suomeksikin vahingossa laulaa.

Vähän ohi aiheen...

Oottakaas...
062802moto_prv.gif

Noin, nyt on jotakin aiheeseen liittyvää.

Joensuussa olin silloisen saksanpaimenkoirani kanssa metsäetsintäporukoissa. Koulutettu ja viettien mukaan toimiva koira on mahtavaa seurattavaa. Siellä oli jos minkämoista karvaturpaa tekemässä tärkeää työtä.

Olen siitä samaa mieltä, että oli rotu mikä tahansa, tulee se opastaa yhteiskunnan opeille.
Niin ja hyvin koulutettu koira on varmasti uskollinen ystävä ja kaveri..... toisin kuin miehet...
sad_orig.gif
Ainahan se on miehessa vika jos suhde menee pensaaseen.

Korostanpa tätä nyt oikein erikseen ja selkein sanoin. Sitten ehkä häivyn taka-alalle.

MINÄ, Jenni Elina Holopainen.
MINÄ OLEN VAIKEA.
Mi-nä. Tavuttaisin enemmän tuota sanaa jos kykenisin.

Ämm-ii-änn-ää.

Korostan vielä:
Tämä ei ole treffi-ilmo. Siksi kun Minä Olen Vaikea ja myönnän sen julkisesti, mikä ei minua ylennä ihmisenä.
En siis hae pannulappuseuraa, en hae kahlittavaa miestä, en hauku eksiäni enkä miehiä, lähinnä itseäni korostaakseni etten ole tässä lisääntyäkseni.

Minussa on vika, minä olen, eh, monimutkainen.
Tiedän. Se on todistettu kyllin monta kertaa, en tarvitse lisätodisteita.
Jos mä poistan mun kohdun ja ompelen molemmat huulet yhteen, niin saanko elää ja nauttia, uskaltaako joku sitten uskoa ettei mulla ole taka-ajatuksia? Moottoripyörät vain on kaikinpuolin kiehtovia.

olen pahoillani.
Mulla on ollut kolme päivää kiduttava migreeni.

Ryöpsähti tarinointi käsistä.
Aikomus ei ollut haukkua sen enempää naisia kuin miehiäkään. Kunhan väänsin tapani mukaan vitsiä. Erityisesti naisilta pyydän anteeksi.

Ajatuksenani oli jotakin, jotain sellaista mitä Joensuussa.

Olen jostain syystä menossa nyt heikompaan kuntoon.

Ehkä siis parempi, etten vahingossa pura sitä tänne.

Ajakaa nautiskellen. Miehet ja naiset ja ihmiset.

Kiitos heo eli Heikki ! Neuropsykologini tähdensi viime kuntoutuksessa, että jos joskus saisin ihmisen lähelleni, olisi sen ymmärrettävä miten paljon tarvitsen lepoa ja stressittömän ympäristön. Aina kun alan sekoilemaan sanoissani, kehoittaisi hän minut nukkumaan, itse kun en aina huomaa. Ikinä.

Sitten se syy: jos joku virkaintoinen toimintakykyinen, sinkku tai ei, tämän lukee, tarvitsen apua. Olen asunut 1.5v väkivaltaisen juopon yläkerrassa. Elän jatkuvan pelon alaisena. Eipä siinä mitään, mutta pari kertaa siellä on hakattu nainen, viimeksi eilen. Poliisit kävi paikalla. No, ei tämäkään, mutta tuossa edessä on lasten leikkikenttä, ja eilen tää porukka puhu kovaan ääneen kännissä lasten hyväksikäytöstä. Menin pelosta täristen lasten vanhempien asunnolle ja pyysin kutsumaan lapset sisälle. Nyt siellä on taas porukka koossa viinakasseineen. Olen saanut uhkauksia. Isännöitsijä ja poliisi tietää, mutta miksi tämä jatkuu? Hitonko väliä minusta, mut eikö joku voisi suojella lapsia? Mun on päivystettävä, jaksoin tai en. Olen liian usein nähnyt verta pihalla.

Hoviherrankadullako asustelet ja 4 kerros?

Kuulostaa ihan kun mun vanha kämppää mistä muutin tänne suomen miamiin.

Siin oli suht usein noi AULIS (juopon nimi) huudot yöaikaan ja ääni sen mukaan kun olisivat mööpeleitä siirrelleet huoneesta toiseen.

Voivalassa asustan, luhtitalon toinen kerros. En sen enempiä, tulee vielä kunnianloukkaussyyte.

Kuulostaa nyt sen verran rauhalliselta, että käväisen shellillä kahvel.

Keksin termin: olen mopogaaminen. Ennen olin monogaaminen.
Pitäis etsata takin selkään "SeVäärä".

Olin juuri kirjoittamassa tänne, kun seinänaapuri tuli kotiin, olin armaan tupakkani kera terassilla: "toi sopii sulle" tarkoitti väsäämääni fledaa.

Shellille voivalantietä polkiessani vastaan tuli komea letka mopoja. Kaiho iski. Harmi kun en ole saanut vakuuteltua tämän enempiä vaarattomuuttani.

Säikähdin vähän, kun olen yhden hyvän tyypin kyydissä ollut useasti -kiitos! - teki muutamat ihmiset siitä johtopäätöksiä, joita en nyt kaipaa. Kaverilinjalla. Ei sotkuja. Se on pitkä tie olla minulle muutakin kuin kaveri.
Yksi mies valitsi miehen. Ju, kyllä. Yksi valitsi äitinsä, ei toki "siinä" mielessä, sussiunakkoho! Kaksi valitsi lennosta toisen naisen, sain ilmon tapahtumasta tekstiviestillä. Ja minä raukka kun...noh, olen naiivi, sijoitan sen 101%, kolahti ikävästi. Toivon, että Adve on oikeassa, ja olen vain nainen.
Olen kerran harkinnut pannulappuseuraa äfkipadi-mielessä, mutta... Lienen turhan yksinkertainen moiseen.
Yksin ei ole mukava olla. Ahdistaa kuitenkin rankemman kautta kysellä kyytejä viettimielessä - mitä mulla on surullisen mittavasti - kun en itseasiassa jaksa ajatella asioita moista kautta. Jos vaan taapertaisi Telluksen pintaa, tulisi nähdyksi sellaisena kuin on, ja joku joka näkee, tekisi päätelmänsä oman tajuntansa, tarpeidensa, kykynsä mukaan. En voi olla kuin sitä mitä olen. Hyvin pieni, peloissani, aito, väsynyt, heikko.
Tuumin, jos olisin saanut nähdä monipuolisesti moottoripyöriä, tavata ihmisiä, ehkä saada kavereita, olisin voinut vain olla "Jenni joka ihailee moottoripyöriä" ei velvoitteita, ei tarvitse pelätä tai varoa, olla vain ja elää, nähdä maisemia ja kokea. Nyt minulla on yksinäinen voivala, alakerran pelottava porukka, polkupyörä ja shelli, ja Turun kuntoutus. Koirat ja akvat ja iguaani tietenkin, mutta ne nyt...
Ravintolat ei nappaa, eikä energia riitä hakeutua harrastepiireihin. Moottoripyöräteema on sopivan väljä ja "kasvoton", ja kun oikeasti saan kiksejä moottoripyöristä.
Ehkä kyse ei ole uskaltamisesta? Ymmärrän.
Yritin kuitenkin. Ja saa edelleen tulla juttelemaan, oli mies/nainen/sinkku/varattu, kyyti vain, noh, sanottu jo.
Minua ei ole hankala löytää, enkä mopoilun tiimoilta säiky ketään.
Kuittaa selitysmoodijenni.
Väsynä.

Nythän oli tää kaivurikuski ja muutama muukin fillarilla ja millä kaikilla vehkeillä pääsivät lehteen mistäkin tempauksesta,niin ....
wink.gif

Rupee jenni ens vuodeks suunittelee semmoista liftaten kypärä kädessä suomen ympäri eri satunaisten motoristien kanssa
033102beer_1_prv.gif

Siin olis oiva tapa saada talvikausi menee pikkasen nopempaa tahtia  kun voi pähkäillä kaikki mahdolliset reitit ja kaikkea muutakin mitä tommonen reissu vaatii,kevyt pakkaus ja pressutelttailuyöpymiset (jos ei parempaa tarjota) kuusen alla odottaessa seuraava motoristia.

Varmaan löytyy tarpeeks orgilaisia jotka eivät täytä kriteerit (sinkkuja) että kyytin voivat ottaa,mitkä voi pikkasen kattoa sun perään aina välil ympäri suomea?

En ole varma mutta luulisin että olisit ainakin ensimmäinen nainen kun semmoisen tekee?

Siis jos nytt tähän pähkähullun hullun ideaan jäit koukkuun?

Hemmetti, Adve, sulta tulee hyviä ideoita!

Pohdin käytettävää aikataulua tulevasta, mutta jo kaksi toteutettavaa ideaa !

Kiitos,
Hyvää alkavaa viikkoa
062802moto_prv.gif

Pröö, kohta mopolla jonnekin. En pistä pahakseni jos tulee juttuseuraa, mikäli joku tunnistaa.
Musta nahka-asu, takissa valkea raita, kypärässä mustapantteri melkein kiltti, sinertävä kypärä. Jutteluun ei tarvitse olla sinkku, varattu, mies eikä nainen. Kunhan ajaa mopolla.
Tosin, kuka tätä NYT lukisi, eiköhän kaikki mopon omaavat ole tienpäällä.

No mä luin tän nytt vasta,eli 04:49 aamul.
Syynä on tapahtuma kello 01.01 ja mitat 51cm/3360g.

Nytt huilii pariks tunniks.

noiden numeroiden perusteella sherlock arvelee vaimosi synnyttäneen lapsen?

Onnittelen pikkaista syntymästä !

Teille vanhemmille olen kyllä kateellinen. Onhan se ihmeellistä, syntymä. Uusi ihminen.

En ole koskaan erityisesti halunnut lapsia, eikä kyllä ole ollut tilaisuuttakaan. Hormonit ne ilmeisesti minussakin jyllää, ja tiedostan surullisen hyvin, että ensisynnyttäjänä mulla olisi vuosi aikaa tulla raskaaksi, jos haluaisin poissulkea tilastollisen downinsyndrooman kasvavan riskin.
Pahasti näyttäisi siltä, että jiäp luomislaitteeni käyttämäti.
Mulla ei ole pienintäkään aikomusta -- jos en kykene uskomaan ja luottamaan pysyvyyteen. Minä yksinhuoltajana? Jestas. Olen nähnyt kyllikseni niitä ihmisiä, jotka yhä elävät äitinsä sairauden vankilassa. Jättää yllättävän syvät jäljet, jos isä häippäsee ja äiti tahtomattaankin tukeutuu liikaa lapseen. Se on napanuora, jota ei katkaise edes vanhuuteen kuoleva äiti. En tuomitse ketään enkä arvostele, mietin vain omia motiivejani pidättäytymiseen. Minähän en olisi superäiti, en selviytyisi pystypäin jos mies lähtisi ja jättäisi perheen. Tiedän monta naista, joiden edessä kumarran syvään, ihailen voimiaan äitinä. Yksinhuoltajina. Näissä kyseisissä tapauksissa mies oli syyllinen, poliisin ja lain ja minun mielestä.
Uh, anteeksi, Adve! Perhana tätä mun "ryöpsähti vähä aihe käsistä".

Ei mitään.

Ajattelemattomuutta mun puolesta mut syytän sitä kellonaikaa ja pientä väsyä ja oma "pomppii tasajalkaa ilosta" oloa.

Jos olisin ehtinyt fundeerata niin en olis postanut tätä sun topikkiin,anteeksi!

Adve, anteeksi, en tarkoittanut niin.

Kerroin taas liikaa ...

Älä suutu? On tuntunut mukavalta kun olet vastaillut.
Tarkoitukseni ei ollut sanoa mitään negatiivista, olen vain tällainen ylifilosofi...negatiivisessa mielessä.

Back