• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motovelhot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goof
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Goof

New member
Olen itse tossa tilaillut kamaa Motovelhoilta ja kaikki menee hyvin siihen asti, kun pitää odotella pari päivää sitä vahvistusviestiä, mitä en ole vielä ikinä saanut.

Kuinka moni on tilannut sieltä mitään? Kauanko on kestänyt, että se vahvistusviesti on kolahtanut sähköpostiin? Ja onko tavarat tulleet perille?

no ongelmaa on ollu muillakin, tilausvahvistus tosin tuli heti samantien, mutta osia ollaan odoteltu jo 6 viikkoa, tosin tää tilauksemme kuuluu siihen satamaan jääneisiin huhtikuun tilauksiin, mut vielä on kai toivoa?
confused_orig.gif

Tilasin moto-detailin tekstiililaukut 17.5, tänään saapuivat. Vahvistusviesti tuli kutakuinkin samana päivänä muistaakseni. Ihan tyytyväinen toimitusaikaan (ottaen vielä huomioon yleiset toimitusvaikeudet, mistä täällä on ollu puhetta), sen 3 viikkoa se kesti mitä luvattiinkin
smile_org.gif

Tilasin tavaraa 28.4. Lähetin sähköpostia,ja tiedustelin missä vaiheessa minun tilaus menee.Minulle vastattiin 8.6 että seuraavana päivänä limoitellaan että missä minun tilaus menee!
Luvattiin ilmeisesti liikoja koska vastausta ei ole tullut vieläkään
!!  
omg.gif

omg.gif

omg.gif

Toivottavasti sitten mun kamat perillä viikon päästä. Nyt 2vk tilauksesta, eilen laitoin mailia, että missä mennään. Ei vielä vastausta. HURRY UP
lookaround_orig.gif

toivoa vaan sopii... itse olen odottanut pakettia 6 viikkoa ! tällainen EI VOI tehdä hyvää kyseiselle yritykselle...asiakas tyytyväisyys ei ole huipussaan, oli syy sitten kenen tahansa, tilanteen hoitaminen kysyy ammattitaitoa asiakaspalvelun osalta ja tässä kohtaa homma on lähtenyt hanskasta
veryangry.gif

Pakko antaa hieman positiivistakin palautetta. Kaksi kertaa olen nyt velhojen kautta roinaa tilannut ja toimitusaika on ollut sen parisen viikkoa mitä on luvattukin. Viimeisellä kerralla mukana oli louis-roinaa joista osa jäi saapumatta (louisilla varastot loppu) mutta tuotahan ei voi laittaa Velhojen viaksi.

Ongelmat Velhoilla kuulostaisivat siltä että siellä ei ole vaan riittävästi henkilökuntaa hoitamaan kaikkia tilauksia, ei Hannika kaikkialle yksin kerkeä kun pitää vastata postituksista, tilauksista, asiakaspavelusta jne jne
sad_orig.gif

Ensi viikolla menenkin testaamaan miten Velhojen huolto toimii.

Jottei jää väärää kuvaa Motovelhojen toiminnasta niin annanpa minäkin positiivista palautetta. Huollot, pikku rempat ja tarviketilaukset ovat toimineet omalla kohdallani moitteettomasti. Ja kun henkilökuntakin on ammattitaitoista, fiksua ja auttavaista rotua niin noita palveluja tulen käyttämään jatkossakin
cool.gif

Ja kun tuota negatiivistakin palautetta on tullut niin eiköhän Motovelhot tee asialle jotain.

Ps. Ja selvennykseksi, että en kuulu henkilökuntaan eikä minulla ole muitakaan sidoksia ko. yritykseen.

Kerran olen Motovelhoilta tilannut. No oikeastaan kaks kertaa ensimmäisen ja viimeisen!
confused_orig.gif
Toimitus kesti luvattoman kauan, ei ihan kuukausi riittänyt. Olen itse tilannut muutaman kerran suoraan Louisilta ja tilaus on tullut noin viikossa suoraan kotiin! Kokeiltu on myös Polo ja Hein Gericke, mutta Louis on ollut omaa luokkaansa. Säästöähän velhojen kautta tilatessa ei tule kuin muutama euro, kun kotimaan postitus on niin arvokasta.

Jep, parhaamme tehdään sille osalle toimitusta mille pystytään. Tosin mikään ei muutu hetkessä, ja tämänkin prosessin muokkaaminen toimivaksi ottaa oman aikansa väkisinkin.
On kyllä aika erikoista että henkilökunnalla on aikaa kirjotella tänne forumille mutta asiakkaiden sähköposteihin ei vastata?
Että jos siellä nyt tosiaan on vaan yks henkilö joka sähköposteja hoitaa niin voisitte vaikka auttaa niihin vastaamisessa....  
idea3.gif

Saatiin viime perjantaina viimein sähköpostilla tieto, että yli kuukausi sitten tilaamiamme housuja ei valmisteta tilaamassamme koossa. Kuitenkin tilaus on puhelimitse meille vahvistettu ja sanottu että "voitte pitää tätä tilausvahvistuksena". Ei tullut silloin mieleen ettei housuja ole olemassa...? No, vastasimme sähköpostiin ja tässä nyt odotellaan josko sieltä joku vastaisi meille takaisin....
confused_orig.gif

Vaikea siis sanoa tässä vaiheessa mitään positiivista toiminnasta.

Edit: ainiin, laitetaanpa vielä vähän rakentavaa palautetta niin ei oo ihan turha valitusviesti.... eli jos noin yleensä ottaenkin käy näin että tuote on tilattu eikä sitä jostain syystä saakaan, ja asiakas on odottanut pitkään, niin olisi tästä tuotteen saamattomuudesta
wink.gif
ilmoittaessa ihan hyvä listata myös jotain saatavilla olevia vaihtoehtoisia tuotteita. Nyt jouduimme taas itse laittamaan takaisin viestiä ja kyselemään onko mitään muuta vastaavaa saatavilla, ja veikkaan että vastausta saa odottaa tovin jos toisenkin...

Jep, parhaamme tehdään sille osalle toimitusta mille pystytään. Tosin mikään ei muutu hetkessä, ja tämänkin prosessin muokkaaminen toimivaksi ottaa oman aikansa väkisinkin.
On kyllä aika erikoista että henkilökunnalla on aikaa kirjotella tänne forumille mutta asiakkaiden sähköposteihin ei vastata?
Niille jotka eivät sitä vielä syystä tai toisesta tiedä: omistajista kaksi -minä toisena- on täysiaikaisissa leipätöissä kokonaan muualla. Itse teen leipätöitäni päätteen äärellä, josta syystä mulla on vaihtelevasti aikaa käydä myös foorumissa ja sitä myöten heittämässä vastauksia tänne, mutta luppoaikaa ei kuitenkaan ole niin paljon että voin alkaa selvittämään myynnin asioita täältä töistäni käsin.

Heikkoa toimintaa !

Ma en ole saanut enaan edes puhelimella ketaan sielta kiinni, kun olisin kysellyt jo aikoja sitten sovittuja juttuja, joista (ei tietenkaan) mitaan ole kuulunut !!

Toivottavasti joku sielta vastaa rehellisesti naihin palautteisiin ja kertoo, miten toimintaa on tarkoitus jatkaa. Ei korulauseita, selityksia, vaan se tilanne missa mennaan ja mita tehdaan, jotta toiminta jatkuisi. Meita ei kiinnosta, miksi joku on myohassa, vaan se, etta mita tehdaan, etta homma parantuu ja asiakkaille palaa usko hommaan.

Olen asioinut Velhoilla henk.kohtaisesti muutaman kerran ja huollattanut siellä pyöräni ja säilyttänyt myöskin.
Suurin ero osapuilleen kaikkiin muihin mopoalan liikkeisiiin verrattuna on ollut hlökunnan asenne.Minä arka mies olen tuntenut itseni toivotuksi asiakkaaksi,jonka asioista pidetään huolta.Pikku kämmeistä huolimatta suoritus on ollut niin lähellä 100 %:a kuin vain voi olla.

Toivottavasti homma alkaa pyöriä kunnolla,niin että tosta saisi useampikin leipänsä.Tämmöistä yritystä tarvitaan.

Heikkoa toimintaa !

Ma en ole saanut enaan edes puhelimella ketaan sielta kiinni, kun olisin kysellyt jo aikoja sitten sovittuja juttuja, joista (ei tietenkaan) mitaan ole kuulunut !!
Mistähän numerosta olet mahtanut yrittää?
Myynnin oma numero on 040 5414 858
Lisäksi hallin lankapuhelin 09 2233 009
Vaikka vastasitkin toiselle kirjoittajalle näistä puhelinnumeroista niin laitanpa nyt tästä kommenttia omalta osaltani.

Olemme yrittäneet muutama viikko sitten teille soitella kovan onnen tilauksemme perässä, ja mieheni joutui useaan otteeseen eri aikoina päivästä yrittämään noihin molempiin numeroihin ennen kuin kukaan vastasi puhelimeen. Ei siis tuutannut varattua, vaan kukaan ei vastannut? Eli samantapaisia kokemuksia meillä kuin aiemmalla kirjoittajallakin.

Sitten kun sähköpostillakaan ei saa vastausta säällisen ajan kuluessa niin alkaa usko mennä. Puhelimella soitteluun emme enää jaksa vaivautua.

Noh, noh...
Itse olen tilannut Motovelhoilta Louisin tuotteita ja koska tiedän, että Welhot ovat vain välittäjiä, en ole tilannut mitään kiireellistä.Meneehän siihenkin aikaa, että kerätäään ostotilauksia yhteen ja tehdään isompi tilaus.
Ja vaikka Louis toimii nopeasti yksityisasiakkaan kanssa, silläkin saattaa olla vaikeuksia toimittaa nopeasti isompia tilauksia, varsinkin silloin kun paras sesonki Euroopassa on nyt päällä.
Jotta eipä ammuta pianistia.
Suomesta saa liikkeistä nopeammin, mutta maksaa myös tupla tai triplahinnan.
Mutta ehkä parsimista olisi siinä, että pidetään asiakkaat tilanteen tasalla.Epätieto on pahin tieto.
Itselläni ei kuitenkaan ole mitään valittamista, aina on pelannut.

Kyllähän tuossa hiukan usko meinasi mennä, mutta kiitos tämän foorumin antaman lisäinfon, jaksoin odottaa vielä sen tarvittavan viikon, ennen kuin ostin tarvittavat kamat kalliilla normikaupasta..Eilen kolahti postilappu laatikkoon, ja kamat olivat sitä mitä piti:cruising:..Tuohon sähköpostiin ja puhelimiin vastaamiseen: Kun muistelee edellisiä keväitä, jolloin itse olin vielä ihan poljettavien fillareiden kaupassa duunissa, tuntui että pitäisi olla erillinen henkilö pelkästään hoitamassa sitä hommaa. Kuitenkin, tämäntyyppisessä sesonkibisneksessä leipä on revittävä keväällä/kesällä, ja kulut mitoitettava sen mukaan..Tsemppiä Motovelhoille, älkää menettäkö uskoanne tavarantoimittajiin, ja etenkään huolintaliikkeisiin, siellä nimittäin tuntuisi usein olevan se suurin palvelun parantamistarve, vaikka ovatkin logistiikan huippuosaajia..

Back