Goof
New member
Olen itse tossa tilaillut kamaa Motovelhoilta ja kaikki menee hyvin siihen asti, kun pitää odotella pari päivää sitä vahvistusviestiä, mitä en ole vielä ikinä saanut.
Kuinka moni on tilannut sieltä mitään? Kauanko on kestänyt, että se vahvistusviesti on kolahtanut sähköpostiin? Ja onko tavarat tulleet perille?
Kuinka moni on tilannut sieltä mitään? Kauanko on kestänyt, että se vahvistusviesti on kolahtanut sähköpostiin? Ja onko tavarat tulleet perille?
..Tuohon sähköpostiin ja puhelimiin vastaamiseen: Kun muistelee edellisiä keväitä, jolloin itse olin vielä ihan poljettavien fillareiden kaupassa duunissa, tuntui että pitäisi olla erillinen henkilö pelkästään hoitamassa sitä hommaa. Kuitenkin, tämäntyyppisessä sesonkibisneksessä leipä on revittävä keväällä/kesällä, ja kulut mitoitettava sen mukaan..Tsemppiä Motovelhoille, älkää menettäkö uskoanne tavarantoimittajiin, ja etenkään huolintaliikkeisiin, siellä nimittäin tuntuisi usein olevan se suurin palvelun parantamistarve, vaikka ovatkin logistiikan huippuosaajia..